Uskotteko indigo-lapsiin?
Kommentit (20)
Mun vauva oli syntyessään indigo, mutta saatuaan lisähappea hänen ihonväri muuttui lohenpunaiseksi.
Oli pakko guuglata, mikä on indigolapsi. Valitettavasti en kykene uskomaan noita höpöhöpöjuttuja auroista ja energioista. Eli en usko indigolapsiin. Uskon mieluummin Jumalaan.
Minä uskon olevani indigo-aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko guuglata, mikä on indigolapsi. Valitettavasti en kykene uskomaan noita höpöhöpöjuttuja auroista ja energioista. Eli en usko indigolapsiin. Uskon mieluummin Jumalaan.
Ai Jumala ei sitten ole höpöhöpöä:)
Tiedän kaksi pientä lasta, jotka ovat todella erilaisia kuin muut ikäisensä - ikään kuin luonnostaan myötätuntoisia eläimiä ja ihmisiä kohtaan, viisaita lausahduksia oikeissa tilanteissa, ja mikä erikoisinta, kumpikin tulee perheestä joita palstalaiset saattaisivat kuvata "wt". Toisella ainakin on myös todella korkea kipukynnys. En ota kantaa siihen, mitä tämä "indigolapsi" -käsite merkitsee oikeasti, mutta voisin kuvitella että noita paria tietämäni sopisi tuon käsitteen alle.
Pyllyreikäni on indigo, tarkoittaako se, että omaan jotakin suurempaa kosmista voimaa?
Juu, siis eihän tämä mikään uskon asia ole. Kuten ei myöskään hopea-ja purppuralapset.
Ja indigoahan siis ei missään nimessä saa nostaa jalustalle ihan kasvatuksellisista syistä.
Juhana Vartiainen on hyvin indigo ihminen. Hänen aurassaan on selvästi myös paljon kultaista väriä.
Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. En usko moiseen, mutta äiti uskokoon mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. .
Sama :)
Säälittävää, että huonotapaisten lasten vanhemmat yrittävät selittää lasten huonon käyttäytymisen joksikin hienoksi.
Vierailija kirjoitti:
Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. En usko moiseen, mutta äiti uskokoon mitä haluaa.
Minullekin tuli neurokirjo mieleen noista indigoista. Mielestäni samalla tavalla adhd-piirteet välillä yritetään selittää erityisherkkyydeksi. Sääli, että diagnoosilla ei "kelpaa", vaan pitää keksiä jotain "hienompaa".
Jaa tää oli jotain fengchui tai astrologia hölynpölyä. Että ne niistä ingigo lapsista.
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Jaa tää oli jotain fengchui tai astrologia hölynpölyä. Että ne niistä ingigo lapsista.
Nimenomaan. Sääliksi käy välillä kasvatusalan työntekijöitä. Ei saa komentaa kun Jonna-Joona on milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että huonotapaisten lasten vanhemmat yrittävät selittää lasten huonon käyttäytymisen joksikin hienoksi.
Sääliksi käy lasta, joka ehkä tarvitsisi diagnoosin ja tukea.
En tod. Jokainen tietysti rakastaa lastaan, mutta jos nostaa lapsen jalustalle ja antaa tehdä mitä vaan kun on niin erityinen yksilö, niin metsään mennään.