Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko indigo-lapsiin?

Vierailija
23.02.2018 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Jokainen tietysti rakastaa lastaan, mutta jos nostaa lapsen jalustalle ja antaa tehdä mitä vaan kun on niin erityinen yksilö, niin metsään mennään.

Vierailija
2/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullllllshit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko horoskooppeihin? :D

Vierailija
4/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva oli syntyessään indigo, mutta saatuaan lisähappea hänen ihonväri muuttui lohenpunaiseksi.

Vierailija
5/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko guuglata, mikä on indigolapsi. Valitettavasti en kykene uskomaan noita höpöhöpöjuttuja auroista ja energioista. Eli en usko indigolapsiin. Uskon mieluummin Jumalaan.

Vierailija
6/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon olevani indigo-aikuinen.

Vierailija
7/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko guuglata, mikä on indigolapsi. Valitettavasti en kykene uskomaan noita höpöhöpöjuttuja auroista ja energioista. Eli en usko indigolapsiin. Uskon mieluummin Jumalaan.

Ai Jumala ei sitten ole höpöhöpöä:)

Vierailija
8/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi pientä lasta, jotka ovat todella erilaisia kuin muut ikäisensä - ikään kuin luonnostaan myötätuntoisia eläimiä ja ihmisiä kohtaan, viisaita lausahduksia oikeissa tilanteissa, ja mikä erikoisinta, kumpikin tulee perheestä joita palstalaiset saattaisivat kuvata "wt". Toisella ainakin on myös todella korkea kipukynnys. En ota kantaa siihen, mitä tämä "indigolapsi" -käsite merkitsee oikeasti, mutta voisin kuvitella että noita paria tietämäni sopisi tuon käsitteen alle.

Vierailija
9/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyreikäni on indigo, tarkoittaako se, että omaan jotakin suurempaa kosmista voimaa?

Vierailija
10/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
11/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siis eihän tämä mikään uskon asia ole. Kuten ei myöskään hopea-ja purppuralapset.

Ja indigoahan siis ei missään nimessä saa nostaa jalustalle ihan kasvatuksellisista syistä.

Vierailija
12/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartiainen on hyvin indigo ihminen. Hänen aurassaan on selvästi myös paljon kultaista väriä.

Vierailija
13/20 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. En usko moiseen, mutta äiti uskokoon mitä haluaa.

Vierailija
14/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. .

Sama :)

Vierailija
16/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että huonotapaisten lasten vanhemmat yrittävät selittää lasten huonon käyttäytymisen joksikin hienoksi.

Vierailija
17/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini uskoo minun olevan indigolapsi. Oikeasti olen vain Asperger. En usko moiseen, mutta äiti uskokoon mitä haluaa.

Minullekin tuli neurokirjo mieleen noista indigoista. Mielestäni samalla tavalla adhd-piirteet välillä yritetään selittää erityisherkkyydeksi. Sääli, että diagnoosilla ei "kelpaa", vaan pitää keksiä jotain "hienompaa".

18/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää oli jotain fengchui tai astrologia hölynpölyä. Että ne niistä ingigo lapsista.

Vierailija
19/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Jaa tää oli jotain fengchui tai astrologia hölynpölyä. Että ne niistä ingigo lapsista.

Nimenomaan. Sääliksi käy välillä kasvatusalan työntekijöitä. Ei saa komentaa kun Jonna-Joona on milloin mitäkin.

Vierailija
20/20 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että huonotapaisten lasten vanhemmat yrittävät selittää lasten huonon käyttäytymisen joksikin hienoksi.

Sääliksi käy lasta, joka ehkä tarvitsisi diagnoosin ja tukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän