Naapurin avopuoliso flirttailee mulle :(
Olen 19-vuotias mies (asun vielä porukoilla), ja hän on ehkä n. 35-vuotias nainen. Välillä kun kohtaamme kahdestaan pihalla, niin se tulee kauhean lähelle ja puhuu vähän sopimattomia juttuja. Ei siis suoraan härskejä, mutta kyselee tyttöystävistä ja sanoo tyyliin, että "ei nuoret tytöt mitään osaa" jne. Syystalkoissa se oli vähän humalassa ja silloin kävi koskettelemaankin mua, kun olin taloyhtiön kellarissa mönkijää laittamassa. Siis tuli mun taakse, laittoi kädet lanteille kysyi että "arvaa kuka". Silloin pyysin sitä poistumaan, ja kyllä se poistuikin, mutta kovin nyrpeän näköinen oli, ja uhkailikin mua hieman. Mä en haluaisi suututtaa sitä, koska pelottaa, että se alkaa kertomaan musta jotain valheita.
Kommentit (27)
Olen 60 vuotias ja naapuri flirttailee mulle! 🙄
Onpa kurja juttu. Todella mautonta ja härskiä toimintaa naiselta. Voit aivan hyvin sanoa hänelle. että et pidä tuollaisesta käytöksestä. Ei kai hän halua tulla syytetyksi seksuaalisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä
En halua. Mä pelkään muutenkin jo sen miestä, ja siksi tää tilanne kuumottaakin, kun ajattelen vaan, että mitä se tekee mulle, jos tää nainen kertookin sille tarinan toisin päin. Siis että mä olisin muka lähennellyt tjsp.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä
En halua. Mä pelkään muutenkin jo sen miestä, ja siksi tää tilanne kuumottaakin, kun ajattelen vaan, että mitä se tekee mulle, jos tää nainen kertookin sille tarinan toisin päin. Siis että mä olisin muka lähennellyt tjsp.
Ap
Ei auta. MIehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
Ehtaa #MeToota
Suosittelen ottamaan yhteyttä Iltikseen
Ens kerralla kun lähentelee niin sano vapisevalla äänellä "odota ensin että pallini ovat laskeutuneet"
Naapurin avopuoliso..? Eli naapurisi? Muuta pois.
Ai miksi pelkäät sen miestä? Onko siellä joku väkivaltainen apina naapurissa?
Vierailija kirjoitti:
Ehtaa #MeToota
Suosittelen ottamaan yhteyttä Iltikseen
Kannattaa videoida salaa, niin ei voida väittää keksityksi. Samalla naapurin äijä ei voi syyttää aloittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin avopuoliso..? Eli naapurisi? Muuta pois.
Niin. Kirjoitin vähän hassusti, mutta tarkoitus oli siis sanoa, että hän asuu miehen kanssa. Lähden heinäkuussa inttiin ja yritän jotenkin selvitä sinne asti. Tulee aika tarkkaan nykyisin katsottua ikkunoista ja ovisilmästä, että onko "turvallista" mennä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi pelkäät sen miestä? Onko siellä joku väkivaltainen apina naapurissa?
En tiedä onko väkivaltainen, mutta iso äijä se on ja välillä kuuluu vimmattua huutoa, kun sillä menee hermot. Pelottavan näköinen ja kokoinen ukko.
Ap
Entä jos sanot sille naiselle että oot varattu, ja tyttöystäväsi ei tykkäisi jos tietäisi.
Kerro iskälle hän varmasti "hoitaa" tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Sano että tykkäät vain pojista.
Se on nähnyt mulla aiemmin jo tyttöystäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sano että olet kääntynyt homoseksuaaliksi.
Sano, ettet röhmytä eläimiinsekaantujaa.. Olettaen että naapurin mies on siis väkivaltainen apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sano että olet kääntynyt homoseksuaaliksi.
Okei, kiitti vinkistä. Mä haluaisin mieluummin, että mun ei tarvitsisi enää selitellä mitään seksielämääni liittyviä asioita hänelle jatkossa.
Ap
Pane sitä