Naapurin avopuoliso flirttailee mulle :(
Olen 19-vuotias mies (asun vielä porukoilla), ja hän on ehkä n. 35-vuotias nainen. Välillä kun kohtaamme kahdestaan pihalla, niin se tulee kauhean lähelle ja puhuu vähän sopimattomia juttuja. Ei siis suoraan härskejä, mutta kyselee tyttöystävistä ja sanoo tyyliin, että "ei nuoret tytöt mitään osaa" jne. Syystalkoissa se oli vähän humalassa ja silloin kävi koskettelemaankin mua, kun olin taloyhtiön kellarissa mönkijää laittamassa. Siis tuli mun taakse, laittoi kädet lanteille kysyi että "arvaa kuka". Silloin pyysin sitä poistumaan, ja kyllä se poistuikin, mutta kovin nyrpeän näköinen oli, ja uhkailikin mua hieman. Mä en haluaisi suututtaa sitä, koska pelottaa, että se alkaa kertomaan musta jotain valheita.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että tykkäät vain pojista.
Se on nähnyt mulla aiemmin jo tyttöystäviä.
Ap
Sano että olet kääntynyt homoseksuaaliksi.
Okei, kiitti vinkistä. Mä haluaisin mieluummin, että mun ei tarvitsisi enää selitellä mitään seksielämääni liittyviä asioita hänelle jatkossa.
Ap
Sano että sun yläikäraja on 20- vee.
Ei sulla sattus olemaan jotain salihirmua kaveria/tuttua naista, joka vois esittää tyttöystävääsi niin että naapuri edes kerran näkisi?
On kyllä kurja kuulla, ettei tältä naiselta löydy niin minkäänlaisia käytöstapoja. Oletko pystynyt ehkä puhumaan porukoillesi hänestä?
Sanoit, että et halua suututtaa häntä, ettei alkaisi levittämään valheita. Tästä syystä ajattelenkin, että sinun olisi varmuuden vuoksi hyvä puhua porukoillesi, että he olisivat tarvittaessa pitämässä puoliasi. Ja mikäli koet, että meno käy ahdistavammaksi, suosittelen kysymään neuvoja esimerkiksi nettipoliisilta. Tuollaista käytöstä ei missään nimenssä tarvitse sietää, mikäli se ahdistaa ja saa jopa pelkäämään. Kovasti tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
No onpa taas fiksuja kommentteja täällä! Kuulostaa todella ahdistavalta tilanteelta ja täällä vaan heitellään typerää läppää. Miettikääpä, jos asetelma olisi toisin päin: 19-vuotias nainen kertoisi että naapurin 35-vuotias flirttailee häiritsevästi. Ei varmaan kehotettaisi sanomaan, että "menkat ei ole vielä alkaneet" tai "pane sitä."
Ap:n kertoma on ilmiselvästi seksuaalista häirintää. Sinuna yrittäisin ehkä keskustella tämän naisen kanssa jossain neutraalissa tilanteessa/tilassa ja sanoa mahdollisimman selvästi, että hänen käytöksensä on sopimatonta ja koet sen kiusallisena. Sinun omatuntosi on puhdas, joten eihän sinulla ole mitään pelättävää. Luulenpa jopa, että hän itsekin haluaa pitää pois muun naapuruston (esim. vanhempiesi) tietoisuudesta, että on lähennellyt naapurin nuorta poikaa. Ei varmaan haittaisi myöskään muistuttaa, että seksuaalinen häirintä on rikos. Tietävätkö vanhempasi tästä? Vaikka täysi-ikäinen oletkin, niin kertoisin silti heillekin tuosta naapurista.
Kiitos neuvoista. Omatunto tosiaan on puhdas, mutta mä pelkään sitä, että suututan tämän naisen "torjumalla" tai syyttämällä häntä ahdistelusta, jolloin hän saattaa kertoa miehelleen ties mitä valheita. Sana sanaa vastaan hänen miehensä uskonee naistaan ennemmin kuin minua. Ehkä mun pitää tosiaan kertoa porukoille tästä jutusta, että on sitten ainakin jotain uskottavuutta, jos tämä tästä kärjistyy.
Ap
Poika hyvä, ei tuo ole flirttailua vaan seksuaalista häirintää. Flirttailu on kevyttä ja kivaa. Kyllä eukon täytyy tajuta että et tykkää, kun olet hänet jo selvin sanoin torpannut. Siispä kiusaa tahallaan. Kerro vanhemmillesi. Kerro kavereillesi. Älä missään nimessä ole hiljaa ja niele.
No onpa taas fiksuja kommentteja täällä! Kuulostaa todella ahdistavalta tilanteelta ja täällä vaan heitellään typerää läppää. Miettikääpä, jos asetelma olisi toisin päin: 19-vuotias nainen kertoisi että naapurin 35-vuotias flirttailee häiritsevästi. Ei varmaan kehotettaisi sanomaan, että "menkat ei ole vielä alkaneet" tai "pane sitä."
Ap:n kertoma on ilmiselvästi seksuaalista häirintää. Sinuna yrittäisin ehkä keskustella tämän naisen kanssa jossain neutraalissa tilanteessa/tilassa ja sanoa mahdollisimman selvästi, että hänen käytöksensä on sopimatonta ja koet sen kiusallisena. Sinun omatuntosi on puhdas, joten eihän sinulla ole mitään pelättävää. Luulenpa jopa, että hän itsekin haluaa pitää pois muun naapuruston (esim. vanhempiesi) tietoisuudesta, että on lähennellyt naapurin nuorta poikaa. Ei varmaan haittaisi myöskään muistuttaa, että seksuaalinen häirintä on rikos. Tietävätkö vanhempasi tästä? Vaikka täysi-ikäinen oletkin, niin kertoisin silti heillekin tuosta naapurista.