Onko tämä "normaalia" käytöstä lääkäriltä?
Kävin joskus 6 vuotta sitten ensi kertaa eräällä lääkärillä ihan perusasioissa.. sitten uudelleen vielä 4v sitten. Tuolloin tämä lääkäri kyseli paljon missä asun ym. (Tämä ihan normaalia) mutta sitten saatteli minua aina ulko-ovelle asti ja soitteli äidilleni olenko tulossa varatulle ajalle (olin jo yli 18 ja yleensä nuo soitot hoitaa sihteerit) kaikkea muutakin outoa siinä oli.. kyseli mtös äidiltäni missä asun kun äitini kävi hänen vastaanotollaan. No asia jäi sitten ja vaihdoin lääkäriä mutta tänään olin kuntosalilla ja tuo lääkäri sattui myös paikalle, huomasin että katsoo minua kunnes aloin lähtemään ja hän tuli kysymään "Moi, oletko sä se Minna joka kävi silloin ja silloin mun vastaanotolla".
Ajattelin vain että anteeksi mitä?? Vastasin äkkiä, että en ole ja pakenin paikalta.
Silloin ymmärtäisin jos olisin joku syöpäpotilas tms, että potilas jää mieleen mutta kun kävin ihan pikkujuttujen takia.. onko tuo mielestänne ihan ok?
Kommentit (6)
Olen lukenut tämän saman aloituksen ennenkin.
Ei ole uskottava juttu. Taidat unelmoida tällaisesta. Ei tule tapahtumaam
Vastauksista päätellen ei ole normaalia.. ja en todellakaan haaveile tilanteesta jossa joku keski-ikäinen äijä käyttäytyy oudosti. ap
Tarinasi on epäuskottava.