Voisin nostaa muutamalle kortin ja ennustaa jos ketään kiinnostaa :)
Kommentit (184)
Miksei minusta pidetä työpaikallani? Saammeko asuntoa myytyä tänäkään vuonna?
Miten vaihtovuoteni tulee menemään? Kiitos jo etukäteen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ole kiltti ja nosta minullekin! :)
Kysymykseni on, saanko lasta syliin asti koskaan? Millainen perheeni kokoonpano on 10 vuoden päästä?
Näen pitkän ja tumman todella charmikkaan miehen. Nykyinen miehesi? Mies on sanavalmis ja itsevarma, mutta hän kyllästyy helposti ja voi olla äkkipikainen liikkeissään. Jos ei kuvasta nykyistä miestäsi, niin joko olet itse luonteeltasi tällainen tai uusi henkilö tupsahtaa elämääsi. On mahdollista, että kaikki kolme tapahtuvat. Henkilö on hyvä ja älykäs liittolainen, mutta voi myös lähteä pois luotasi yhtä nopeasti kuin tulikin. Näen toisenkin vanhemman(?) miehen, joka on epäilevä eikä luota helposti toisiin vaan on ovela juonittelija. Mies on huijari tai kaksinaamainen. Kuitenkin korkeasti koulutettu, mutta älä anna ensivaikutelman hämätä sinua. Pysy valppana. Lasta en näe, en ainakaan lähiaikoina, mutta se ei tarkoita etteikö sinusta tulisi vanhempi myöhemmin elämässäsi. Sen sijaan näen menestyksekkään ja kukoistavan kumppanuuden. Menestyt lopulta, kunhan muistat suhtautua ympärilläsi tapahtuvin asioihin tähänastista positiivisemmin.
Ihan mielenkiintoinen nnustus. Miestä minulla ei ole, yritän lasta yksin hoitojen kautta erinäisistä syistä, heh. Ei tuo luonnekuvaus oikein itseenikaan natsaa... mutta silmät auki kyllä on, eli voihan se mieskin elämään joskus vielä löytyä, ehkä. Tai ehkäpä tuo onkin luovuttajana toimiva mies - älykäs liittolainen mutta ei kauaa "mukana" elämässäni, hih...
Menestystä en kaipaa, vain lasta kaikkien vaikeuksieni jälkeen... saas nähä mitä käy x) Ihan hauskoja nämä ennustelut aina, kun huumorilla ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko enää? Terkuin, uskollinen odottaja :)
Mitä haluat tietää? Jatkan myöhemmin. :)
Kiva ja kiitos etukäteen! :) Haluaisin tietää, jatkanko elämässä nykyisellä polullani?
Odotuksesi palkitaan ja tässä ennuste sinulle. :) Olet voittanut vaikeudet ja kohtalo on ohjanut sinut suuriin saavutuksiin. Oletko matkustellut tai suunnitteletko parhaillaan matkaa? Näen optimistisen ja motivoituneen ihmisen. Tiedossa on iloisia yllätyksiä ja motivaatiosi avulla menestyt. Oletko nyt ahdistunut? Korteissa näkyy ahdistuneisuutta ja unettomuutta. Joudut käymään läpi koettelemuksen, jonka lopussa seisoo kiitos. Itse syyllistäminen ja ongelmia naistentaudeissa. Lopputuloksena olet tyytyväinen ja saavutat ystäviä ja kestävän perheonnen. Jokin toiveistasi tulee toteen ja saat merkin siitä, että elämä kantaa ja kaikki kääntyy parhain päin.
Kyllä, olin töissä ulkomailla. Nyt Suomessa kamppailen masennuksen ja uniongelmien kanssa, vaikka olenkin juuri voittanut isoja vaikeuksia. Pohjimmiltani olen kuitenkin ikuinen optimisti. Kiitos tästä, jään odottelemaan iloisia yllätyksiä ja taistoa koettelemuksia vastaan! ;)
Miltä tuleva kevät näyttää elämässäni?
Minua myös kiinnostaisi mitä tulevaisuudella on varattuna minulle :)
Olen 37 vuotias sinkku.
Viimeiset 10 vuotta ovat olleet raskaita.
Miltä tulevaisuus näyttää?
Saavutanko niitä asioita jotka koen, että tekisivät tästä kaikesta elämisen arvoista.
Kuinka kauan joudun vielä patikoimaan tässä turruttavassa suossa?
30 vuotias perheellinen, työssä käyvä äiti täällä hei, mitä näet minulle tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ole kiltti ja nosta minullekin! :)
Kysymykseni on, saanko lasta syliin asti koskaan? Millainen perheeni kokoonpano on 10 vuoden päästä?
Näen pitkän ja tumman todella charmikkaan miehen. Nykyinen miehesi? Mies on sanavalmis ja itsevarma, mutta hän kyllästyy helposti ja voi olla äkkipikainen liikkeissään. Jos ei kuvasta nykyistä miestäsi, niin joko olet itse luonteeltasi tällainen tai uusi henkilö tupsahtaa elämääsi. On mahdollista, että kaikki kolme tapahtuvat. Henkilö on hyvä ja älykäs liittolainen, mutta voi myös lähteä pois luotasi yhtä nopeasti kuin tulikin. Näen toisenkin vanhemman(?) miehen, joka on epäilevä eikä luota helposti toisiin vaan on ovela juonittelija. Mies on huijari tai kaksinaamainen. Kuitenkin korkeasti koulutettu, mutta älä anna ensivaikutelman hämätä sinua. Pysy valppana. Lasta en näe, en ainakaan lähiaikoina, mutta se ei tarkoita etteikö sinusta tulisi vanhempi myöhemmin elämässäsi. Sen sijaan näen menestyksekkään ja kukoistavan kumppanuuden. Menestyt lopulta, kunhan muistat suhtautua ympärilläsi tapahtuvin asioihin tähänastista positiivisemmin.
Ihan mielenkiintoinen nnustus. Miestä minulla ei ole, yritän lasta yksin hoitojen kautta erinäisistä syistä, heh. Ei tuo luonnekuvaus oikein itseenikaan natsaa... mutta silmät auki kyllä on, eli voihan se mieskin elämään joskus vielä löytyä, ehkä. Tai ehkäpä tuo onkin luovuttajana toimiva mies - älykäs liittolainen mutta ei kauaa "mukana" elämässäni, hih...
Menestystä en kaipaa, vain lasta kaikkien vaikeuksieni jälkeen... saas nähä mitä käy x) Ihan hauskoja nämä ennustelut aina, kun huumorilla ottaa.
Menestys ei aina automaattisesti tarkoita menestymistä työelämässä. Sinun kohdalla menestys koskee kaikkia elämän osa-alueita ja kumppanuus voi olla liikekumppanuutta tai yksityiselämän kumppanuutta. Toivottavasti saat kaipaamasi lapsen. :)
Miten meidän perheen vuosi sujuu?
Palaako eräs henkilö vielä elämääni?
Olen tutustunut mielenkiintoiseen mieheen, mutta tyhmällä käytökselläni olen hänet karkoittanut pois. Vieläkö minulla on mahdollisuus saada hänet elämääni takaisin?
Hei
Olen kompuroinnut elämässäni, näetkö mitään parempaa. Onko kaikki mitä minulle on tapahtunut omaa syytäni. Olen mm sotkenut raha-asiani. Hävittää sekin kun en ole enää edes nuori vaan jo eläkkeellä oleva.
Pääsenkö eroon ihmisestä jota en vain kestä enää ,joka kuluttaa kaikki voimat ja käyttää katalalla tavalla hyväkseen että saa kaiken mitä haluaa tekemättä itse koskaan mitään? Voimat iha loppu.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olisin tosi kiitollinen, jos nostaisit minulle viestin.
T. Nainen 34 v.
Hei, jos vain ehdit niin nosta minulle kortti ❤️
T. Nainen 34 v.
Miten käy tämän on/off suhteeni kanssa?
Pääsenkö ikinä siirtymään eteenpäin yksin tai yhdessä hänen kanssaan?
t: Mimosa
Uskallanko jättää vanhan ja turvallisen elämän taakseni ja hypätä tuntemattomaan? Tuntuu, että olen elämäni kanssa umpisolmussa.
Vieläkö nostat kortteja? Koiran tilanne huolestuttaa :(
Odotuksesi palkitaan ja tässä ennuste sinulle. :) Olet voittanut vaikeudet ja kohtalo on ohjanut sinut suuriin saavutuksiin. Oletko matkustellut tai suunnitteletko parhaillaan matkaa? Näen optimistisen ja motivoituneen ihmisen. Tiedossa on iloisia yllätyksiä ja motivaatiosi avulla menestyt. Oletko nyt ahdistunut? Korteissa näkyy ahdistuneisuutta ja unettomuutta. Joudut käymään läpi koettelemuksen, jonka lopussa seisoo kiitos. Itse syyllistäminen ja ongelmia naistentaudeissa. Lopputuloksena olet tyytyväinen ja saavutat ystäviä ja kestävän perheonnen. Jokin toiveistasi tulee toteen ja saat merkin siitä, että elämä kantaa ja kaikki kääntyy parhain päin.