Voisin nostaa muutamalle kortin ja ennustaa jos ketään kiinnostaa :)
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko enää? Terkuin, uskollinen odottaja :)
Mitä haluat tietää? Jatkan myöhemmin. :)
Kiva ja kiitos etukäteen! :) Haluaisin tietää, jatkanko elämässä nykyisellä polullani?
Vierailija kirjoitti:
Saanko hänet jonka haluan?
Tähän jos saisin vastausta☺
Vierailija kirjoitti:
Kumman miehen valitsen?
Toivottavasti tästä on apua valinnassasi. Olet lämmin ja sympaattinen ja huolehdit rakkaimmistasi. Jos et tunnista itseäsi tästä, niin sitten se on toinen miehistäsi. Kuluneet arvosi luhistuvat. Elämässäsi tapahtuu shokki, joka osoittautuu onneksi onnettomuudessa. Päästä irti vanhoista arvoista ja ajatuksista, mutta älä pelkää muutosta. Oivallat jotain ja sinulla on toiveita tulevaisuutta kohtaan ja toiveesi täyttyvät, mutta eivät välttämättä siten kuten olet ajatellut - Yllätykset ovat hyväksi. Valinnasta suosittelen varmempaa vaihtoehtoa eli valitse sympaattinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Saanko koskaan lapsia?
Kyllä saat, mutta et välttämättä raskaudu heti. Näen korteista, että sinulla on takana pitkä epäonnen jakso. Liittyykö se lapsiin? Vaikeus raskautua? Apua on tarjolla ja rajoitukset hellittävät vähitellen. Toiveesi toteutuu ja olet menestyksekäs. Voit joutua näkemään vaivaa unelmasi toteutumiseen. Koet olevasi tyytymätön johonkin, koska kaikki ei näytä menevän käsikirjoituksen mukaan ja koet kateutta muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mullekin mitä tulevaisuus tuo minulle? :)
Olet kokenut huonoja asioita - valheita, pahansuopaisuutta ja jopa varkauden. Sinua kohtaan ei olla oltu vilpillisiä. Vaikutat olevan vapautta rakastava ja eloisa, luovasti lahjakas sekä aktiivinen. Oletko mahdollisesti yrittäjä tai timit muussa vastuullisessa asemassa? Pidät luonnosta ja osaat järjestää toisten asioita käytännöllisesti. Saatat tuntea olosi kyllästyneeksi elämää ja parisuhdetta kohtaan, joten haluat kokea nopeasti jotain uutta ja jännittävää.
Mitä näet minulle? Saanko enää yhteyttä menneisyyteni henkilöön?
Löydänkö vielä suunnan elämälleni?
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen toisesta lapsesta. Toteutuukohan tämä unelma?
Menneisyydessä olet joutunut ahtaalle ja olet joutunut ponnistelemaan päästäksesi irti ikävästä tilanteesta. Koet myös olleesi liikaa kahlittu, mutta sait apua ja sinua autettiin. Laitat rohkeasti vastaan pahansuoville ja happamille ihmisille, joten voitat esteet. Jos olet sairastellut niin edessä on nopea parantuminen sairaudesta. Lisäksi haluat olla reilu ja tasapuolinen kaikille perheessäsi. Oletko katkera ja pahansuopa sekä sievistelijä ja tuomitset helposti toisten moraalin. Jos et ole sinä niin joku muu ihminen elämässäsi on. En näe nyt selvää merkkiä tämänhetkisestä raskaudesta, joten en usko että raskaudut ainakaan tänä keväänä. On mahdollista, että joku tulee vastustamaan haavettasi toista lasta kohtaan.
Miten poikani elämä tulee menemään=
Kiitos!
Minua vaivaa se ettei minulla ole tällä hetkellä yhteyttä tärkeisiin ystäviin. Tiedän että ne ovat olemassa mutta turhaudun kun ei ole kommunikaatiota. Haluaisin myös kumppanin. Olisiko tähän jotain sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö eronnut mies enää koskaan ketään?
M36
Sinua odottaa innostava haaste ja haluat tosissasi näyttää mihin pystyt. Näen uuden liikuntaharrastuksen tai urheilun lisääntymisen. Työasioista kannattaa neuvotella, koska nyt on sopiva hetki siihen. Näen myös käytännöllisen ja tumman miehen. Sinut? Pelaat varman päälle etkä mielelläsi ota turhia riskejä. Sinulle on luvassa hyvää onnea ja nykysiin murheisiin löytyy ratkaisu. Ole kärsivällinen juuri nyt ja luota, että kaikki ratkeaa vielä.
Huh, pakko sanoa, että tunnistin itseni
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mullekin mitä tulevaisuus tuo minulle? :)
Olet kokenut huonoja asioita - valheita, pahansuopaisuutta ja jopa varkauden. Sinua kohtaan ei olla oltu vilpillisiä. Vaikutat olevan vapautta rakastava ja eloisa, luovasti lahjakas sekä aktiivinen. Oletko mahdollisesti yrittäjä tai timit muussa vastuullisessa asemassa? Pidät luonnosta ja osaat järjestää toisten asioita käytännöllisesti. Saatat tuntea olosi kyllästyneeksi elämää ja parisuhdetta kohtaan, joten haluat kokea nopeasti jotain uutta ja jännittävää.
Tämä ei oikein osunut minuun, mutta kiitos joka tapauksessa ja hyvää illanjatkoa :)
Onko minulla sairaus jota epäillään?
Olen ollut syksystä asti ihastunut erääseen naiseen ja olen itsekin nainen, jos sillä on jotain merkitystä. Huomaan selvästi jotain kiinnostusta hänenkin suunnaltaan, mutta en uskalla olla aloitteellinen. Olemme molemmat aika ujoja ja rauhallisemman puoleisia. Mitä neuvoisit tekemään?
Miten suhteemme tulee jatkumaan? Kantaako panostus hedelmää?
Kiitos!
Miksi ihastukseni vaihtoi mielipidettään minusta ja mitä hän ajattelee minusta nyt? Saammeko asiat selvitettyä ennen syksyä? Kiitos jos ennustat! :)
Milloin tulen seurustelemaan ja millainen kumppanini on?
Kannattaako meidän yrittää toista lasta?
Näkyykö minulle mitään merkittävää, kertomisen arvoista?