Voisin nostaa muutamalle kortin ja ennustaa jos ketään kiinnostaa :)
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, voisitko katsoa.
Mikä on kysymyksesi?
Olen kyllästynyt ja harkitsen alanvaihtoa. Myös ihmissuhteiden etäisyys turhauttaa.
Voisitko katsoa? Työhöni ja unelmiini liittyen. Löydänkö keinoja toteuttaa toiveitani? Alkaa usko loppua. Erityisesti nyt elämäntilanne epävarma ja mietin, mistä oikein kiikastaa. Kiitos!
Milloin pääsen läskeistäni eroon?
Voisitko katsoa, sanovat, että minun elämääni ”näkee” helposti. Työssä on välillä hankalaa ja raskasta, mitä kannattaisi tehdä? Muutoin elämä tasapainossa.
Elättelenkö turhaan haavetta parisuhteesta ja lapsista?
Saanko parisuhteen jossa mies rakastaa minua?
Hei, olisin tosi kiitollinen, jos nostaisit minulle viestin.
T. Nainen 34 v.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin niin tapahtuvan mutta se ei tapahdu ennen kuin alat kohdella itseäsi oikein, pidät puolesi ja rakastat itseäsi. Kortit kehottavat sinua sulkemaan oven ja päästämään irti, nyt ei ole aikaa jäädä makaamaan tuleen. Olet ollut tuuliajolla mutta ystävien ja perheen avulla saat asiasi järjestykseen. Kaikki kääntyy vielä parhain päin, vaikkei siltä ehkä vielä tunnu. Älä luovuta! Äläkä anna periksi! Pohjimmiltasi tiedät mitä haluat ja mikä on ensimmäinen askel kohti parempaa. Energiakentässäni näkyy nuori ja epävarma nainen, joka on kokenut kovia rakkaudessa. Olenko oikeassa?
Olet oikeassa vaikka en enää niin kovin nuori olekaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin niin tapahtuvan mutta se ei tapahdu ennen kuin alat kohdella itseäsi oikein, pidät puolesi ja rakastat itseäsi. Kortit kehottavat sinua sulkemaan oven ja päästämään irti, nyt ei ole aikaa jäädä makaamaan tuleen. Olet ollut tuuliajolla mutta ystävien ja perheen avulla saat asiasi järjestykseen. Kaikki kääntyy vielä parhain päin, vaikkei siltä ehkä vielä tunnu. Älä luovuta! Äläkä anna periksi! Pohjimmiltasi tiedät mitä haluat ja mikä on ensimmäinen askel kohti parempaa. Energiakentässäni näkyy nuori ja epävarma nainen, joka on kokenut kovia rakkaudessa. Olenko oikeassa?
Olet oikeassa vaikka en enää niin nuori olekaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa vaikka en enää niin nuori olekaan. Kiitos.
Tämä ei ole ennustus, mutta muista että ikä on pelkkä numero. Koskaan ei ole liian myöhäistä olla onnellinen, rakastaa itseään ja muita sekä tavoitella rakkaimpia unelmia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi kokonaan loppu minun kohdalla? Neiti 51v.
Ei suinkaan. Kova kolli tulossa kuvioihin, voi olla taiteilija mies.
Pekka Paletti? En pidä hänen ulkonäöstään.
Saanko Pekka Paletin jälkeen kuvanveistäjä Kipsin?
Hei! Jos katsot vielä, haluaisin tietää pääsenkö sisään yliopistoon tänä vuonna. Kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Hei! Jos katsot vielä, haluaisin tietää pääsenkö sisään yliopistoon tänä vuonna. Kiitos!!
Nostin sinulle toivomasi kortit. Edessä on vastoinkäymisiä, mutta olet uhmakas ja periksiantamaton. Päättäväinen toiminta on nyt parhaaksi, joten suosittelen toimimaan heti mitä luku-urakkaan tulee. Menestystä pitäisi olla tiedossa tavalla tai toisella, mutta olet vielä turhautunut ja purat sen toisiin, vaikkei pitäisi. Älä kahlehdi itseäsi äläkä syyttele muita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa joka elämänalueella. Tuleeko mihinkään muutosta parempaan?
Jos jaksat voisitko katsoa minulle?
Mikä on kysymyksesi?