Voisin nostaa muutamalle kortin ja ennustaa jos ketään kiinnostaa :)
Kommentit (184)
Onko seksi kokonaan loppu minun kohdalla? Neiti 51v.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi kokonaan loppu minun kohdalla? Neiti 51v.
Ei suinkaan. Kova kolli tulossa kuvioihin, voi olla taiteilija mies.
Vierailija kirjoitti:
Saanko enää vanhempiini yhteyttä Ennenkuin tulee lopullinen lähtö?
Kyllä saat. Mikäli onni ei suosi lotossa, käy edullinen liittymä kioskilta niin sillä hoituu.
Saammeko vauvaa?
Takana 1xIUI 2xICSI + 5xPAS
Ei mahdollisuutta luomusti
Tulenko raskaaksi tämän vuoden puolella?
Saammeko 2-vuotiaallemme pikkusisaruksen?
Mikä on mun tulevaisuus, auta
N46
Merkitsenkö tapailemalleni miehelle yhtään mitään sitten kuitenkaan?
Saanko vielä joskus seksiä?
- kiltti mies, naimisissa 58v.
Kortit on nyt lepotilassa ja omakin keskittyminen huono, huomenna jatkan klo 10 aamulla tästä. Saatte vastauksenne kyllä.
Mua kiinnostaa miten tän asuntoasian kanssa käy. Ja saako mies sen kauan odotetun paperin vai ei.
Vaikeaa joka elämänalueella. Tuleeko mihinkään muutosta parempaan?
Muutunko toimintakykyiseksi syksyyn mennessä?
Hei! Jos vielä luet, kysyisin pääsenkö eroon näistä yksinäisyyden ajatuksista joskus että voisin nauttia elämästä? Jos silloin törmäisin vahingossa toiseen puoliskooni vai olenko kuolemaan asti sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Hei! Jos vielä luet, kysyisin pääsenkö eroon näistä yksinäisyyden ajatuksista joskus että voisin nauttia elämästä? Jos silloin törmäisin vahingossa toiseen puoliskooni vai olenko kuolemaan asti sinkku?
Elämässäsi on ollut pitkä ja synkkä ajanjakso, joka päättyy vähitellen. Sinun on pidettävä pintasi, kunnes pyörä pyörähtää paikoilleen. En näe yhtä ainoaa syytä yksinäisyydelle, mutta mikään elämässä ei tapahdu vahingossa vaan kaikilla kokemuksilla on tarkoituksensa. Oletko mahdollisesti ollut masentunut tai itsetuhoinen? Läksysi tässä elämässä on oppia päästämään irti menneisyyden taakoista ja rakastaa itseäsi, koska se on alku paremmalle elämälle.
Saanko enää vanhempiini yhteyttä Ennenkuin tulee lopullinen lähtö?