Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvot peruslukemilla = kasvot näyttää vihaiselta, tuomitsevalta?

Vierailija
23.02.2018 |

Kun en ilmeile, esim. hymyile, näytän vihaiselta, happamalta ja tuomitsevalta. Kun katselen kasvokuviani kasvojeni ollessa peruslukemilla, huomaan sen itsekin. Baarissa joskus tuntemattomat ihmiset ovat tulleet suutuspäissään raivoamaan minulle, esim. "luulet sä olevas parempi vai, häh?" tyylisesti. Olen ollut ihan ymmälläni, mistä kyse. Kerran yksi nuori nainen marssi eteeni ja huusi "mitä sulla on homoja vastaan!?". Sanoin vain ymmälläni, ettei mitään. Nainen palasi porukkaansa, jossa oli toisiaan kädestä pitävä lesbopari. Ajattelin aluksi että purkautujat sattuivat vain olemaan vainoharhaisia tyyppejä, mutta ehkä he tulkistsivat kasvonpiirteeni tuomitsemiseksi tms. Muilla tätä? Pitäisikö aina hymyillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kestohymy.

Vierailija
2/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähdettävä oletuksesta, että jos toinen ei hymyile, hän tuomitsee minut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on resting bitchface -syndrooma.

Mulleki on tultu kysymään, että onko kaikki kunnossa, miksi mökötän.

En mä hymyile jos siihen ei ole aihetta!

Vierailija
4/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on näin. Esim. kerran baarijonossa, 2 nuorta naista alkoivat aukomaan mulle päätä, olin kuulemma katsonut heitä halveksivasti päästä varpaisiin. :D 

Vierailija
5/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minulla myös kasvot on vihaisen näköiset kun naama on peruslukemilla. Kulmakarvat kun on luonnostaan mitä ovat.

Itse asiassa olen rennoimmillaan naama peruslukemilla kun mikään ei ahdista ja saa vain olla ilman typerää kestohymyä.

Vierailija
6/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu!Varsinkin nuorempana usein tultiin sanomaan että näytän ylpeältä tms.vaikka en todellakaan ollut!Nyt. kun on naama iänmyötä muutenkin rytyssä,ei enää niinkään sanota!

Vierailija
7/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RBF, Resting bitch face!

Vierailija
8/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Kaikenlisäksi olen asiakaspalvelussa töissä.

En vain pysty kokoajan pitämään kamalaa tekoirvistystä kasvoillani. Se oikeasti sattuu. Olen naama peruslukemilla ja ihmiset luulevat että olen vihainen/surullinen/töykeä yms. Ärsyttävää.

Kerran vessassa väänsin kasvoilleni saman tekohymyn mitä asiakkaille näytän ja näytin mielestäni psykopaatilta. en sitten tiedä kumpi on parempi :/

Vierailija
9/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian velttona pidät naamaa. Itse olen harjoitellut ilmeen; kuin miettisin jotakin tärkeää ja olisin tehokas.

Vierailija
10/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla naamassa kaikki jotenkin valuu alaspäin; suupielet, silmäluomet, posket. Jopa kulmakarvat kasvaa alaviistoon. Kiva yleensä saada olla rauhassa. Erityisesti täällä pk-seudulla rauhaa piisaa, mutta pienemmissä kunnissa asuessani moni tuli kyselemään, onko kaikki hyvin.

Vierailija
11/11 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikä on tehnyt tehtävänsä ja kasvot valuvat alaspäin sekä suupielet roikkuvat. Näytän happamalta. Kävin plastiikkakirurgilla ja hän sanoi, että vain facelift auttaa. Millään täyteaineilla ei saa alaspäin roikkuvia suunpieliä ja syviä uria tasoitettua. Ikävä kyllä ei ole rahaa siihen faceliftingiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän