Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisen maidon juominen

18.04.2006 |

Miten teidän 1 vuotiaanne tottui tavalliseen maitoon? Meidän 1 v juonut korviketta ja iltaisin sekä aamuisin olen imettänyt. Nyt yritin juottaa rasvatonta hyla-maitoa, koska neuvolassa kehoitettiin juottamaan samaa kuin itsekin juomme. Tuo ei kuitenkaan kelvannut. Sitten yritin kevytmaitoa ja sama juttu. Päivällä joi hiukan maitoa, mutta iltaisin suuttuu, kun yritän tarjota tavallista maitoa. Välillä olenkin sitten antanut korviketta. Poika on tottunut juomaan maitoa vain iltaisin ja yleensä kerran päivässä, muulloin juo janojuomaksi vettä. Miten ihmeessä saan juomaan tavallista maitoa? Olen jopa yrittänyt hiukan lämmittää maitoa,mutta eipä ole näyttänyt auttavan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks vaikka 3/4 ja 1/4, sitten puolet ja puolet, sitten 1/4 ja 3/4, ja lopulta juotat pelkkää lehmänmaitoa. Monilla kavereilla ollut vastaava ongelma (ja monet myös vielä lisäksi lämmittäny maidon), meillä ei ollut kun typy sai pelkkää rintaa ja suoraan sit siirty nokkamukiin ja lehmän maitoon.

Vierailija
2/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut vastaavaa ongelmaa lapseni kanssa. Mutta kuten jo edellä kehoitettiin, kannattaa aluksi tosiaan sekoittaa korvike maitoon, jotta lapsi tottuu uuteen makuu vähitellen.

Meidän neuvolassa sanottiin, ettei lasta kannata aluksi totuttaa Hyla-maitoon. Muuten vatsa ei kuulemma ehkä myöhemmin kestä ns. tavallista maitoa. Itse juon hylaa, mutta lapsellení pyrin kyllä antamaan ensimmäkseen tavallista maitoa. Niissä pikkutetroissahan on sitten sitä hylaa... Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla