Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pojalle ' hääasu'

21.02.2006 |

Heip!

Parin viikon päästä on siskon häät tiedossa ja ajattelin joskos olisi vinkkejä tuon pojan asusteeseen?

Eli ikää on 5kk ja olisi kiva saada jotain hienoa päälle..

Saako jostain vaikka potkista tms. joka näyttää puvulta tms? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan..

Miten olette vauvoja häihin pukeneet?

T:Merry

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan citymarketista ja prismasta ja sit lastenvaateliikkeistä löytyy ihan kivoja juhla-asuja vauvalle. kantsii vaan kattoo et se puku on sellainen missä vauva viihtyy, kurjaa jos puku on aiheena ikävään oloon. kokemusta löytyy....

Vierailija
2/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ns. kokopuku poikavauvalle eli siinä on housut, kauluspaita, liivi ja rusetti ja kaikki on ommeltu yhteen eli helppo pukea. Ajattelin itsekin tilata poikamme 1-v. synttäreille sellaisen. Kataloogi on yläkerrassa enkä jaksa hakea sitä mutta jos kiinnostuit, niin voin myöhemmin kertoa tilauspuhelinnumeron. Nettisivut on kai lähinnä tilauksille Ruotsiin: http://www.linus-lotta.se/index-se.html?0

Samantyyppisiä olen kyllä nähnyt esim. Halosella Sello-kauppakeskuksessa Espoossa ja varmasti moni muukin liike niitä myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tyylistä olen ajatellutkin!

En vaan viitsisi lähteä tuon pienen kanssa kiertelemään kauppoja..

Tietääkö joku mistä voisi löytää pukuja Turusta?

Vierailija
4/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin muutama kuukausi sitten pojalle ristiäisiin sopivaa juhlapukua ja löysin J & J: stä todella ihanan " vanhanaikaisen" kokopuvun jossa on housuosa beigenvärinen ja valkoinen paita ja beiget " henkselit" . Suosittelen =) Hintaa taisi olla 39 euroa.

Vierailija
5/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoista vaatetta etsit? Mulla on tossa pieneksi käynyt puku, yksi osainen, vetskari selässä. Valkoinen paitaosa, liivi ja tumman siniset housut. Ja olen Turun lähistöllä...

Vierailija
6/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.linus-lotta.com ja pääsivulta valitse Suomen lippu niin pääset suomenkielisille sivuille. Jossain kohtaa näet hakulaatikon, laita siihen 30486 niin näet ainakin yhden juhlapuvun, hinta alle 30 euroa. Itse tykkään kovasti tästä ja ajattelin tilata sellaisen pojalle. Vaatteet saattavat tulla muuten Ruotsista joten en tiedä ehtisitkö tilaamaan juhliinne vaatteita.

Vierailija
7/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käytössä 68-70cm vaatteet, minkäskokoinen puku teillä olisi?

Kiiamaria: Tuo on todella kivan näköinen puku! :D

Onko joku tilannut tuolta linus&lotasta jotain?

Sivuilla mainitaan että toimitusajan saa heti kun tilaus on tehty, mutta olisi kiva tietää kerkeäisikö puku ennen 11.3...

Vierailija
8/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puh nro 0203-136800

Minulle kävi syksyllä niin, että piti tilata sukujuhliin vastaavanlainen puku pojalle ja varmistin puhelimitse että tilaus ehtii parissa viikossa, asiakaspalvelija lupasi että ehtii. Toimitus tuli kuitenkin tasan 1 päivän liian myöhään enkä sitten edes lunastanut sitä postista. Mutta soita ja kysy ellet sitten osta käytettyä joka ei ole ollenkaan huonompi vaihtoehto koska vauvojen vaatteet käyvät kuitenkin tosi pian pieniksi.

Mukavaa hääjuhlaa:)

Vierailija
9/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää sul kuvan siitä...

Vierailija
10/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyisi kanssa sulle erittäin hyvin tilanteeseen sopiva, oli meidän pojalla kun menimme naimisiin. Koko oli muistaakseni 74cm. Eli yksiosainen puku, joka näyttää aivan miesten " puvulta" . Mustat housut ja liivi, valkea kauluspaita ja viininpunainen mirri kaulassa ;)

Otapa yhteyttä sähköpostilla jos kiinnostuit...

a.pekonen@dnainternet.net

Vierailija
11/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laittaa osoitteeseen seifur(a)suomi24.fi

:D