just. kiva. bomberi ei sitten olekaan enää muotia.
nyt pitääkin olla ihan toisenlainen takki. lehdestä luin. :(
Kommentit (43)
Trenssihän se onkin just tosi uusi juttu. :)))
Naurattaa nää muotihöppänät.
Mutta onhan se niin, että sitä ostetaan mitä kaupoissa on ja mikä näyttää silmään hyvältä.
Mitä ovat bonberi ja mutsifarkut?
Pakko sanoa tähän yksi trendi: kulmakarvat. Näkee ihan hirveitä töherryksiä tai mustia makkaroita. Oppiikohan kaikki piirtämään niitä edes ennen kuin menevät muodista pois? Muotoa pitää olla, muttei saa näkyä yksittäisiä viivoja kynästä, mitkä bongasin eilen kassajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa muuten lähes kaikki käyttää pillifarkkuja vaikka ne on muualla ollu jo last season pitkään...
Pillifarkut on käytännölliset ja ihtuu hyvin. Minulla on paksut pohkeet ja myyjä sanoi että pillifarkut on ainoat joita voi suositella.
Se sanoi sen siksi, että kaupoissa ei juuri muuta ole myytävänä.
Mullekin sanoi myyjä vuosia sitten että lyhyen kannattaa käyttää suoria/leveneviä housuja. Jalat kuulemma näyttää pidemmiltä. Nyt myyjä sanoi samaa pillifarkuista.
Tehkää testi muodin muuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat bonberi ja mutsifarkut?
Bomber=Pilottitakki=lentäjäntakki. KVG.
Mutsifarkut=sellaset siniset kun mutsit nuorina kasarilla käytti. Vyötärö korkealla. Ei stretchiä, joten eivät istu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa muuten lähes kaikki käyttää pillifarkkuja vaikka ne on muualla ollu jo last season pitkään...
Pillifarkut on käytännölliset ja ihtuu hyvin. Minulla on paksut pohkeet ja myyjä sanoi että pillifarkut on ainoat joita voi suositella.
Mullekin sanoi myyjä vuosia sitten että lyhyen kannattaa käyttää suoria/leveneviä housuja. Jalat kuulemma näyttää pidemmiltä. Nyt myyjä sanoi samaa pillifarkuista.
Ei tartte. Tiedän mitä haluan. Olen jopa kaventanut leveälahkeisia farkkuja pilleiksi vuosia sitten, kun ei muuten saanut.
"Nyt pitääkin olla toisenlainen"= Joku haluaa myydä sulle jotakin muuta.
Ja sä pöljä uskot...
Muoti. Heh. Ei voi kuin nauraa.
Paitsi että lähinnä itkettää.
Muodin tarkoitus on tehdä käyttökelpoisista vaatteista vanhanaikaisia, että saataisiin myytyä lisää hetken päästä vanhanaikaisiksi käyviä vaatteita.
Toisin sanoen muoti on luonnonvarojen tuhlausta.
Persjalkainen savolaismamma bomberissa :))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla voi olla hyvä tuuri jos regular fit ta straight farkun lahje ei purista pohjetta niin etä jalka näyttää muoviin käärityltä lahkeelta. Sitten jos on vielä oikein kapea nilkka siihen päälle kuten minulla, niin lopputulos on täysin hullun kurinen. Olen tosi kiitollinen siitä että pilkifarkkuja on olemassa.
Pistä bomberi säilöön. 20v. Kuluttua tulee muotiin taas.
Jahas, eli vanhan, rakkaan pilottitakin uskaltaa kohta kaivaa naftaliinista...
Nuo iltapäivälehtien muotijutut ovat aina last season.. Useasti mainostetaan jotain muka kuuminta trendiä yhtä aikaa, kun kansainväliset muotikanavat käskevät unohtamaan ne. - Ja tuossa tulikin pointti. Teet niin tai näin aina se on väärinpäin, joten oma tyyli on paras tyyli.
Nyt on muodissa suoralahkeiset farkut (girlfriend) ja mom jeansit.
Itellä on pillejä, suoralla lahkeella (leviksen wedgie fit) ja nyt ostin mom jeansit dr denimiltä. Tykkään leikitellä eri tyyleillä, en seuraa muotia orjallisesti. Ja juu olen 42v myyjä :)
Miksi ihmiset seuraa muotia ja pukeutuu sen mukaan?
Se on kyllä loistoesimerkki siitä, kuinka lampaita suurin osa porukasta on. Antavat sanella oman elämänsä pukeutumista myöten.
Muodin mukaan pukeutuminen kuuluu ihmisille, joilla ei ole omaa tahtoa, itsetuntoa eikä aivoja.
Mielikuvituksetonta.
Miksi ei käyttää vaatteita joista pitää, huolimatta siitä, ovatko ne "muodikkaita"?
Vierailija kirjoitti:
On teillä teineillä rankkaa, kun pitää toimittajilta lukea mitä saa laittaa päälleen. Me aikuiset voidaan pukea mitä halutaan.
Tyhmillä on rankkaa, kun eivät maailman simppeleintä provoa tajua XD. -ei ap
Kummasti niitä bombereita on kuitenkin taas myynnissä. Ihan tämän kevään uusia malleja esim. Adidakselta ja Dieseliltä.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset täältä kaukaa muualta, täällä kaikki farkkumallit ovat IN. Mikään ei ole out, ei ole ollut pitkään aikaan. Tiedoksi sinnekin.
Kyllä niitä pillejä näkee maailmalla vieläkin enemmän kuin leveälahkeisia. Valtaosa ihmisistä ei pukeudu kuin jotkut katumuotitähdet, eikä heitä onneksi kiinnostakaan. Ekologisempaa ja mielestäni muodikkaampaa on käyttää vaatteet loppuun, eikä heittää menemään kun joku lehti sanoo niiden olevan out. Parin vuoden päästä sama vaate onkin sitten taas kuuminta hottia.
Helpoimmalla tietty pääsee kun unohtaa trendit ja joko kehittää oman tyylinsä tai pukeutuu ajattomasti.