just. kiva. bomberi ei sitten olekaan enää muotia.
nyt pitääkin olla ihan toisenlainen takki. lehdestä luin. :(
Kommentit (43)
On teillä teineillä rankkaa, kun pitää toimittajilta lukea mitä saa laittaa päälleen. Me aikuiset voidaan pukea mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
On teillä teineillä rankkaa, kun pitää toimittajilta lukea mitä saa laittaa päälleen. Me aikuiset voidaan pukea mitä halutaan.
80-luku oli hyvää aikaa. Uskalti pitää yllä omaa tyyliä.
Mulla on ollut sama talvitakki 10 v. Muoti on maailman epäekologisin asia
Toimittaja ei selvästikään ole seurannut, että bombereita myytiin viime kesänä vitosella, koska eivät olleet enää syysmuotiakaan.
Onkohan sitä tutkittu ( kun kaikkea tunnutaan tutkivan) kuinka isoa osaa suomalaisista ohjaa ostoskäyttäytymisessä muotivirtaukset?
Muoti tulee ja muoti menee, sellaista se muoti on.
Kuinka monta lehtijuttua on viime vuosina ollutkaan siitä, että pillifarkut ei oo enää muodissa ja silti sellaiset on jalassa varmaan 90 prosentilla naisista.
On se kauheaa kun ei voi käyttää takkia jota haluaa koska se ei ole muotia
Suomessa muuten lähes kaikki käyttää pillifarkkuja vaikka ne on muualla ollu jo last season pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Suomessa muuten lähes kaikki käyttää pillifarkkuja vaikka ne on muualla ollu jo last season pitkään...
Pillifarkut on käytännölliset ja ihtuu hyvin. Minulla on paksut pohkeet ja myyjä sanoi että pillifarkut on ainoat joita voi suositella.
Bomber on klassikko. Sitä voi tyylitietoinen pitää aina. Varsinkin jos on lentäjä. Lentäjäntakki.
Vierailija kirjoitti:
Lidl myy kasoittain pillifarkkuja koko ajan. Jonnekin ne vaan menee KAIKISSA MAISSA...
Myös halpamuoti on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs farkkumalli muualla maailmassa on sitten huudossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta lehtijuttua on viime vuosina ollutkaan siitä, että pillifarkut ei oo enää muodissa ja silti sellaiset on jalassa varmaan 90 prosentilla naisista.
Muotiahan eivät loppupeleissä päätä muotisuunnittelijat, toimittajat, lehdet eivätkä bloggaajat. Eivät edes vaatefirmat. Vaan asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja ei selvästikään ole seurannut, että bombereita myytiin viime kesänä vitosella, koska eivät olleet enää syysmuotiakaan.
Onkohan sitä tutkittu ( kun kaikkea tunnutaan tutkivan) kuinka isoa osaa suomalaisista ohjaa ostoskäyttäytymisessä muotivirtaukset?
Joku muoti lähtee massoissa liikkeelle vasta, kun sitä on myyty alennusmyynneissä, eikä lähde sitten kulumallakaan pois. Tehtaiden on pakko valmistaa, kun myynti käy, vaikkeivat itsekään usko että sama juttu jatkuu vuodesta toiseen. Täytyy vaan muuttaa tuotantosuunnitelmia tilausten mukaan. Näin kävi aikoinaan leggareiden kanssa.
Ihmeen kauan Bomber on kestänytkin. Se pitkä bomber tais vaan olla huti.
Perusbomberit ovat muuten tosi suloisia pikkupojilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs farkkumalli muualla maailmassa on sitten huudossa?
Mutsifarkuthan nyt pitäisi olla. Tai ne saksilla lahkeista jyrsityt.
Ei vaan nappaa, kun olen mutsi!!!
Huhhuh. Itse oon teini-iästä lähtien pukeutunut kui haluan ja välillä on ollut kyllä haastavaa kun kaupoissa on mitä ihmeellisimpiä riepuja.. On varmasti rankkaa olla nykyaikana nuori kun pitää olla yhtä massan kanssa. Ja tämä ei ollut v****ilua vaan surullinen toteamus.
Mietin samaa. Jossain lehdessä oli tammikuussa miesten kevätmuotia ja siinä bomberi oli ehdoton must, nyt se on so last season.