Vierailija

Oon niin onnessani jo nyt ja odotan innolla. Mun suurimpia unelmiani on koko mun elämäni ajan ollut saada oma lapsi, ja miehen kanssa ollaan nyt puhuttu että syksyllä aletaan yrittämään! :) Olin jo aikalailla aiemmin luopunut ajatuksesta saada lapsi nuorena kaikkien opiskelujen ym. takia, mutta tällä hetkellä ajoitus tuntuukin ihan sopivalta vaikka opiskellaan molemmat. Onneksi korkeakouluopinnot on sen verran joustavia, niin ne ei estä tätä unelmaa.

Onko muita keillä lähitulevaisuudessa olis perheenlisäys kiikarissa?

Sivut

Kommentit (180)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan käyny koulut loppuun ja hankkinu vakityöpaikan nii ois tulevaisuus paremmin turvattu.

Kyllä se tulevaisuus näinkin hoituu, ja mä oon aina halunnut tulla jo nuorena äidiksi. Se on se mitä elämältäni eniten haluan, olla äiti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunhan et jää kotiin makaamaan

Unelmoin töihinpaluusta, jotta voisin istua edes hetken paikoillaan. Useimmt istuu 8 h päivässä ja minä en lähes koskaan. Ja sit töiden jälkeen loppuuilaksi sohvalle makaamaan. En ymmärrä että miten kukaan pienten lasten äiti voi vain maata kotona. Velat varmaan ymmärtää ☺

Vierailija

[quote=Vierailija]Voi sinua ap, luulet että lapsia tehdään etukäteen suunnitellun aikataulun mukaan. Toivottavasti et pety.[/quote

Ei aloittaja ole sanonut, että luulisi tulevansa välittömästi raskaaksi, vaan että alkavat yrittämään raskautta.. Suurin osa nyt kuitenkin tulee ihan normaalisti raskaaksi noin vuoden sisällä ehkäisyn poisjättämisestä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Voi sinua ap, luulet että lapsia tehdään etukäteen suunnitellun aikataulun mukaan. Toivottavasti et pety.[/quote

Ei aloittaja ole sanonut, että luulisi tulevansa välittömästi raskaaksi, vaan että alkavat yrittämään raskautta.. Suurin osa nyt kuitenkin tulee ihan normaalisti raskaaksi noin vuoden sisällä ehkäisyn poisjättämisestä.

Tätä oli juuri tulossa vastaamaan. Että mitä ihmettä, enhän ole väittänyt tulevani syksyllä raskaaksi tai muutakaan vastaavaa, vaan sanoin että aletaan silloin yrittämään!

ap

Vierailija

Mikä tää massiivinen määrä alapeukutuksia nyt on? Ajattelin keskustella iloisesta ja innostavasta aiheesta,  ja siitä kuinka pääsen toteuttamaan elämääni haluamallani tavalla. Se on monesta sitten ilmeisesti huono juttu? Vai onko kyse siitä ettei elämänvalinnat ole samat kuin teillä? En mä nyt teitä ole kehoittanut elämään mun kanssa mitenkään samoin! Turha nyt toisten teidän omistanne poikkeavista unelmista on hiiltyä. Vai tarkoittavatko noilla alapeukuillansa vaan sitä että itse eivät olisi tehneet samoin? En ihan vielä tunne tämän palstan toimintatapoja.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi sinua ap, luulet että lapsia tehdään etukäteen suunnitellun aikataulun mukaan. Toivottavasti et pety.

Voi sinua. Toivottavasti löydät elämääsi myös jotain hyvää.

Vierailija

Kummallisen negatiivista porukkaa. Elämästä ei koskaan tiedä. Ap:n kohdalla raskaus voi alkaa heti tai vuoden päästä. Vaikka olisi opinnot takana ja vakityö niin mitään se ei takaa, wttä niitä töitä olisi huomennakin. Tsemppiä.

Itse sain lukiopohjalla kolme lasta. Sen jälkeen amk -opibnot ja töitä on riittänyt.

Vierailija

Osaako muuten kukaan antaa jotain omakohtasta kokemusta että kuinka pitkään mahtuu vielä hyvin asumaan lapsen kanssa 52 neliöisessä kaksiossa? On niin älyttömän hyvä asunto tämä ja halvalla vuokralla niin ei tee mieli vielä vähään aikaan alkaa uutta etsimään.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tää massiivinen määrä alapeukutuksia nyt on? Ajattelin keskustella iloisesta ja innostavasta aiheesta,  ja siitä kuinka pääsen toteuttamaan elämääni haluamallani tavalla. Se on monesta sitten ilmeisesti huono juttu? Vai onko kyse siitä ettei elämänvalinnat ole samat kuin teillä? En mä nyt teitä ole kehoittanut elämään mun kanssa mitenkään samoin! Turha nyt toisten teidän omistanne poikkeavista unelmista on hiiltyä. Vai tarkoittavatko noilla alapeukuillansa vaan sitä että itse eivät olisi tehneet samoin? En ihan vielä tunne tämän palstan toimintatapoja.

ap

Hmmm....no sä et vielä tiedä että se lapsi tulee olemaan PALJON muutakin kuin vain ihana vauva. Nauttisit nyt vielä elämästä ilman lasta, ehtii myöhemminkin. Elä nyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat