Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies oikeasti jättää naisen, jos tämä lihoo vaikka 25 kg?

Vierailija
22.02.2018 |

Eikö ihminen silloin rakasta pelkkää ulkokuorta vai voiko puhua edes rakkaudesta?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rakkaus, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rakkaus, ap.

Minulle se on aitoa rakkautta ja sitä että tekee mitä tahansa toisen puolesta. Olin 20 vuotta lasteni isän kanssa ja hän jätti lihomiseni takia. Rakastin häntä aidosti ja olisin rakastanut hänen puutteistaan huolimatta. Mutta hänpä vaihtoi minut hoikkaan, luurankomaiseen minua vanhempaan naiseen. ap

Vierailija
4/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten kyse miehestä tai naisesta, jos jättää toisen toisen lihomisen takia, on mun mielestä selvää, että on rakastanut vain ulkokuorta. Pelkkä ulkonön muutos ei saa eroamaan, jos oikeasti rakastaa.

Vierailija
5/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se lihominen hieman itsehillinän puutteesta. En tosin jättäisi heti, mutta kannustaisin laihduttamaan.

Vierailija
6/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei vaadi parisuhdetta. Toisen osapuolen elämänhallinnan ongelmat voivat rasittaa keskinäisiä välejä liikaa. Ei kukaan tuosta vain vahingossa liho 25 kg verran, vaan taustalla on muita ongelmia.

Vierailija
7/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Mies.

Vierailija
8/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen tekee noin törkeän sopimusrikkomuksen?

Teetko aina seurustelukumppanin kanssa virallisen sopimuksen siitä minkä asioiden ei ole sallittua muuttua suhteen aikana?

Vierailija
9/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lihoo 25 kg niin se kertoo aika paljon muutenkin elämänkontrollin heitteillejätöstä. Yhtäläiseen voisin jättää kumppanin jos hän heittäisi raha-asiansa retuperälle tai jollain muulla tapaa laiminlöisi asioidensa hoitoa.

Syy olisi asenne; ei ne kilot itsessään.

Vierailija
10/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kilot saa aina pois ja voi vaihtaa parempaan sitten kun se jättänyt exä jo kuolaa perään turhaan! :D

Eli paskamaiselle luonteelle ei voi mitään, mutta 25 kg voi laihduttaa nopeastikin niin halutessaan.

Vierailija
11/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitten kyse miehestä tai naisesta, jos jättää toisen toisen lihomisen takia, on mun mielestä selvää, että on rakastanut vain ulkokuorta. Pelkkä ulkonön muutos ei saa eroamaan, jos oikeasti rakastaa.

Samaa mieltä.

Vierailija
12/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. - Ei kai tuo 25 kiloa tyhjästä ilmaannu. Vaikea sanoa mutta jos miehen paino on koko ajan pysynyt suunnilleen samana, niin äkkiseltään luulisi, että naisen lihomisen aikana olisi saattanut tapahtua muutakin. Mutta eron tullessa nainen ei huomaa tai ymmärrä, että jotain muutakin on tapahtunut kuin vain se, että hän on lihonut noin  merkittävästi. Mutta varmasti on merkitystä myös sillä, että miten nainen suhtautuu itse tuohon painon nousuunsa.    

Vierailija
13/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lihoo 25 jos oikeasti välittää suhteestaan? Niinpä.

Vierailija
14/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, onko tossa takana muutakin, olet jättänyt huolehtimatta itsestäsi, olet kenties masentunut..? Ei tuollainen määrä kiloja tyhjästä tule. Ikävä tilanne silti.

Vierailija
15/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos lihoo niin ei saa erota koska pitää muka vain ulkokuoresta jos niin tekee?

Kyllä se lihominen heijastuu sisimmästä, joten kyse on siitäkin.

Lisäksi jos saa erota käytöksen muutoksen takia niin samahan se lihominenkin on, muutos josta ei pidä.

Aika utopiassa elää jos kuvittelee, että vain sisin ratkaisee. Kyllä se kokonaisuus ratkaisee.

Ja lihava on sisältä ruma, koska ei arvosta kehoaan vaan mielummin mättää suuhun ruokaa mielihyvän takia.

Kukaan kun ei vahingossa liho, vaan vaatii vuosien ylensyöntiä

Vierailija
16/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole kyse pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija
17/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu!

Vierailija
18/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rakkaus, ap.

Minulle se on aitoa rakkautta ja sitä että tekee mitä tahansa toisen puolesta. Olin 20 vuotta lasteni isän kanssa ja hän jätti lihomiseni takia. Rakastin häntä aidosti ja olisin rakastanut hänen puutteistaan huolimatta. Mutta hänpä vaihtoi minut hoikkaan, luurankomaiseen minua vanhempaan naiseen. ap

Mutta et voinut laihduttaa?

Vierailija
19/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään yksiselitteinen asia.

Mistä lihominen johtui? Laiskuudesta, sairaudesta?

Oliko miehelle tärkeää naisen normaalipainoisuus ja tiesikö nainen tämän?

Jos nainen on itse pariutuessa katsonut esim. pituutta (ei muutettavissa, ei aiheudu huonoista elintavoista), valitusoikeus on menetetty.

Vierailija
20/172 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rakkaus, ap.

et ilmeisesti kuitenkaan rakastanut niin paljoa, ettet olisi lihonnut 25 kiloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi