Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät: Miksi petätte omaa rakasta elämänkumppanianne?

Vierailija
22.02.2018 |

Mitä ihmettä te petturit haette sivusuhteessanne?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille jotka täällä aina päivittelee, miten alhaista ihmissakkaa "pettäjät" ovat: ensinnäkin, ei ole olemassa mitään ihmistyyppiä, joka olisi vain ja ainoastaan pettäjä. On ihmisiä, jotka ovat ajautuneet pettämään, mutta ei se määrittele koko heidän identiteettiään. Ei, vaikka SINÄ kuinka niin ajattelisit.

Toiseksi: kaikille ihmisille se pettäminen ei vaan ole maailman kauhein asia. Sinulle ehkä, muttei kaikille. On minuakin petetty. Ei ollut kivaa, tuli huudettua ja raivottua. Mutta yli päästiin, ja elämä jatkui. Tuntuu, että täällä jonkun ihmisryhmän mielestä pettäminen on pahempaa kuin kuolema. Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
62/62 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille jotka täällä aina päivittelee, miten alhaista ihmissakkaa "pettäjät" ovat: ensinnäkin, ei ole olemassa mitään ihmistyyppiä, joka olisi vain ja ainoastaan pettäjä. On ihmisiä, jotka ovat ajautuneet pettämään, mutta ei se määrittele koko heidän identiteettiään. Ei, vaikka SINÄ kuinka niin ajattelisit.

Toiseksi: kaikille ihmisille se pettäminen ei vaan ole maailman kauhein asia. Sinulle ehkä, muttei kaikille. On minuakin petetty. Ei ollut kivaa, tuli huudettua ja raivottua. Mutta yli päästiin, ja elämä jatkui. Tuntuu, että täällä jonkun ihmisryhmän mielestä pettäminen on pahempaa kuin kuolema. Kasvakaa aikuisiksi!

Samaa mieltä. Minä yritin etsiä ulospääsyä liitossani "vätysmiehen" kanssa. Keskustelu ei auttanut,ei itku,ei muuttaminen kesäksi yksin mökille. Toisen mielestä kaikki oli hyvin,hän sai osakseen tarpeeksi,mutta ei kyennyt antamaan mitään takaisin.

Ajauduin henkisesti umpikujaan,mietin eroa.

Kunnes tapasin miehen,ihastuin. Sain puhua ,olimme samalla aaltopituudella,sain silityksiä,hellyyttä,kehuja ja seksiäkin,jossa minä sain olla tyydytettävänä.

Tietenkin tämä suhde tuli mieheni tietoon,jolloin kaikki muuttui! Hän havahtui tilanteeseen,että ero on tulossa,tahtoi puhua,halusi ymmärtää nyt sen mistä olin yrittänyt puhua. Ei halunnut heittää mennyttä hukkaan sittenkään.

Lopetin suhteen,ystävä ymmärsi.

Tänään olen maailman onnellisin vaimo oman mieheni rinnalla.

Täällä haukutaan sivusuhteista,pitäisi muka erota ennen kun hairahtaa.

Onneksi emme eronneet!!! Meillä oli liittoa takana 25vuotta,kun kaikki tuntui kaatuvan,s siitä selvittiin. Tänä vuonna tulee 33vuotta täyteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla