Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Curling ja keilaus on yhtä typeriä lajeja!

Vierailija
22.02.2018 |

Silti molempia on jostain kummasta syystä mukava katsoa :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki urheilulajit ovat typeriä. Kilpaillaan asioissa, joilla ei ole mitään merkitystä, että saataisiin voitto, jolla on vielä vähemmän merkitystä.

Vierailija
2/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilaus on mukava ja hyvä laji katsoa. Ratsastus olkoon millaista tahansa on naurettavaa!  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilaus on hauskaa. En mä kyllä jaksaisi katsoa muita pelaamassa sitä kuten en jaksa katsoa mitään urheilua.

Vierailija
4/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki urheilulajit ovat typeriä. Kilpaillaan asioissa, joilla ei ole mitään merkitystä, että saataisiin voitto, jolla on vielä vähemmän merkitystä.

On niillä silti paljon enemmän merkitystä kuin sinun yhdentekevillä kirjoituksilla tällä palstalla.

Vierailija
5/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä silti paljon enemmän merkitystä kuin sinun yhdentekevillä kirjoituksilla tällä palstalla.

No sikäli, että minä kirjoitan ilmaiseksi, kun urheilussa siirretään miljardeja kansalta pomojen taskuun. 

Vierailija
6/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sikäli, että minä kirjoitan ilmaiseksi, kun urheilussa siirretään miljardeja kansalta pomojen taskuun. 

Niin no kukaan ei pakota ihmisiä ostamaan lippuja tai maksullisia tv-kanavia tai urheilulla markkinoitua krääsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi