Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole vaatimuslistaa elämänkumppanilleni, mutta tiedän mitä EN HALUA.

Vierailija
22.02.2018 |

Ihan käytännös kokemusten kautta ei-listasta on tullut pitkä. Siihen kuuluu

- tupakointi
- liiallinen alkoholin käyttö
- sairaalloinen mustasukkaisuus
- erilaiset seksimieltymykset
- liika pihiys tai tuhlailu
- toisen haukkuminen riitojen yhteydessä
- väkivaltaisuus
- riidanhaluisuus
- jatkuva arvostelu, määräily ja kontrollointi
- pettäminen
- valehtelu
- itsekkyys ja ylimielisyys
- tyhmyys
- pitkävihaisuus
- joustamattomuus
- vaikea ylipaino
- huonot hampaat
- huono hygienia

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on vaatimuslista.

Vierailija
2/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paha lista, itse täyttäisin kaikki nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun pitkä lista. Uliulimiesten mielestä olet varmaan nirppanokkaprinsessa, jolle ei tavallinen mies kelpaa.

Vierailija
4/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kun pitkä lista. Uliulimiesten mielestä olet varmaan nirppanokkaprinsessa, jolle ei tavallinen mies kelpaa.

Jos näin on, niin olisi kiva kuulla, mistä kaikista näistä listan ominaisuuksista miehet innostuvat omissa kumppaneissaan. ap

Vierailija
5/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisten listojen tarkoitusta. Tuotahan voisi jatkaa loputtomiin. Olen ihan varma, että haluaisit lisätä listallesi myös

- pedofiili

- raiskaaja

- muu väkivaltarikollinen

- huumeiden käyttäjä

- sairaalloisen mustasukkainen

- pettäjä

- impotentti

jne.

Vierailija
6/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lista. Täyttäisin "vaatimukset". Laitanko Cv:n tulemaan?

M35

Vierailija
7/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinun seksimieltymyksistäsi, mutta muuten ihan peruslista normaalista miehe. Jos itse täytät nuo kohdat ja sen lisäksi olet hoikka, pitkä, urheilullinen, älykäs, korkeasti koulutettu, pärjäät omillasi ja kaunis kasvoiltasi, niin laita minulle viestiä.

Vierailija
8/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista!

Vierailija
9/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lista kuulostaa melko joustamalla. Jos itse olet joustamaton voi olla vaikea löytää kumppania joka joustaa sinun mieltymystensä mukaan.

Vierailija
10/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin lista kuulostaa melko joustamalla. Jos itse olet joustamaton voi olla vaikea löytää kumppania joka joustaa sinun mieltymystensä mukaan.

Mistä noista pitäisi joustaa? "Noo, eihän se nyt tietty haittaa jos välillä oot vähän sairaalloisen mustasukkainen tai hakkaat, pitäähän suhteessa joustaa."

Vierailija
11/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista, ei liian rajoittava. On hyvä tiedostaa omat rajansa, mitä on valmis sietämään ja mitä ei.

Vierailija
12/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noista pitäisi joustaa? "Noo, eihän se nyt tietty haittaa jos välillä oot vähän sairaalloisen mustasukkainen tai hakkaat, pitäähän suhteessa joustaa."

Jos joustamaton ei ole valmiuksia joustaa ei pidä mistään. Elämä on kuitenkin usein helpompaa kun ei tee vaatimuksista ehdotomuuksia. Ja edelleen kuulostaa melko mahdottomalta yhtälöitä että toinen on joustava mutta toisella valmiuksia siihen ei ole. Silti aina voi elää myös ilman sitä kumppania.

Vierailija
13/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joustamaton ei ole valmiuksia joustaa ei pidä mistään. Elämä on kuitenkin usein helpompaa kun ei tee vaatimuksista ehdotomuuksia. Ja edelleen kuulostaa melko mahdottomalta yhtälöitä että toinen on joustava mutta toisella valmiuksia siihen ei ole. Silti aina voi elää myös ilman sitä kumppania.

Minusta se ei kyllä kerro yleisesti joustamattomuudesta jos ei suostu joustamaan vaikka sen suhteen saako puoliso olla väkivaltainen, pettävä tai juoppo. Se taas on vain tyhmää jos suostuu sietämään vaikka sitä väkivaltaa vain saadakseen jonkun.

Vierailija
14/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän listan asioista sinä olet valmis joustamaan? ap

Vierailija
15/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti käy, että on hetkittäin arvosteleva, määräilevä tai kontrolloiva kunhan ei jatkuvasti ole? ;)

Vierailija
16/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä rajoista kiinni pitäminen ei tee kenestäkään ihmisestä joustamatonta, saati sitten, että olisi merkki siitä, ettei pidä mistään. Pidän monista asioista, mutta ne eivät ole minulle rajoittavia tekijöitä elämänkumppanin valinnassa. ap

Vierailija
17/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liika piheys tai tuhlailu" heh heh käytät äijä rahat siihen, mihin minä sanon.

Vierailija
18/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lista, mutta vaatimuslistahan tuo on. Ei ole eri asia vaatia kumppanilta tupakoimattomuutta kuin sanoa ettei huoli tupakoivaa.

Vierailija
19/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liika piheys tai tuhlailu" heh heh käytät äijä rahat siihen, mihin minä sanon.

Käytän ihan vain omia rahojani omiin henkilökohtaisiin menoihini. Yhteiset rahat yhteisiin menoihin, kuten asumiseen ja lapsiin. ap

Vierailija
20/76 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä lista, mutta vaatimuslistahan tuo on. Ei ole eri asia vaatia kumppanilta tupakoimattomuutta kuin sanoa ettei huoli tupakoivaa.

Miksi pitäisi huolia tupakoiva, kun ei itsekään tupakoi, eikä halua altistua passiiviselle tupakoinnille, eikä halua kumppaninsa sairastuvan nuorena tupakoinnin seurauksena. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme