Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isän kihlattu laittaa raivokkaita viestejä facebookissa ja syyttää minua selvästi jostain

Vierailija
22.02.2018 |

Seurustelimme tämän miehen kanssa vuoden verran , minä asuin lahdessa ja mies tampereella. Kun ehkäisy petti, muutin tampereelle ja koetimme elää avoparina mutta se ei toiminut, erosimme kun poika oli 6kk ja muutin lapsen kanssa toiseen kaupunkiin. Mies on silti ollut aktiivisisesti mukana lapsen elämässä, ollut isä ja nyt kuudetta luokkaa käyvä poika sukkuloikin tottuneesti kahden kaupungin väliä.

Kiilaksi tähän toimivaan systeemin on nyt tullut nainen, jonka kanssa pojan isä on kihloissa. En ymmärrä mistä tämä nainen on minulle vihainen tai miksi käyttäytyy, kuin koettaisin tuhota hänen parisuhteensa! Poikaa kohtelee ilmeisen hyvin, mutta minuun purkaa vihaansa. Viime yönä oli kommentoinut profiilikuvaani " polttomerkitty lehmä"-kommentilla, viitaten ilmeisesti palovamman arpeen kaulassani...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset nyt vaan on sekaisin päästään. Minäkin sain vähän aikaan sitten älyttömiä mustasukkaisia kiukutteluviestejä facebookissa. Tilanne oli vielä niin koominen, että kyseessä oli yläasteaikaisen "poikaystäväni" nykyinen avopuoliso. Olemme kaikki tällä hetkellä reilu 30-vuotiaita. Eli aikaa on kulunut aika monta vuotta..

Nainen repi pelihousunsa, kun huomasi minut miehensä facekavereista ja halusi tietää kuka olen. Emme ole edes olleet tekemisissä vuosiin hänen miehensä kanssa :D Hänellä on aika homma edessä jos meinaa kaikki naispuoliset tutut käydä läpi.

Vierailija
22/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoaminen on nykyään rikos, jos ei lopeta niin tee rikosilmoitus. Selvästikin lapsi on tiellä ja yrittää saada sinut raivoihisi, että isä-lapsisuhde kärsisi. Näitä lehmiä riittää. Kokemusta on.

Miten rikosilmoituksen teko käytännössä auttaa? Itselläni on vastaava tilanne (miehen lapsen äiti lähettää järkyttäviä tekstareita ja faceviestejä ja selvästi syyttää minua jostain - lapsi oli siis jo omilleen muuttanut, kun muutimme miehen kanssa yhteen, että en nyt kovin paljon ole voinut lapsen elämää edes pilata).

Tuo nainen on soitellut myös työpaikalleni ja käynyt pihassamme raivaamassa. Ihmettelen hänen raivoaan ja haluaisin todella blokata hänet pois. Olen vaan kuullut, että vaikka rikosilmoituksen tekee, käytännössä mitään ei tapahdu.

Toivottavasti Ap pääset vainoajastasi eroon!

"Olen vaan kuullut, että vaikka rikosilmoituksen tekee, käytännössä mitään ei tapahdu".

Tuo nyt on silkkaa typeryyttä ja vieläpä kuulopuheisiin nojautuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset nyt vaan on sekaisin päästään. Minäkin sain vähän aikaan sitten älyttömiä mustasukkaisia kiukutteluviestejä facebookissa. Tilanne oli vielä niin koominen, että kyseessä oli yläasteaikaisen "poikaystäväni" nykyinen avopuoliso. Olemme kaikki tällä hetkellä reilu 30-vuotiaita. Eli aikaa on kulunut aika monta vuotta..

Nainen repi pelihousunsa, kun huomasi minut miehensä facekavereista ja halusi tietää kuka olen. Emme ole edes olleet tekemisissä vuosiin hänen miehensä kanssa :D Hänellä on aika homma edessä jos meinaa kaikki naispuoliset tutut käydä läpi.

Toivottavasti laitoit viestit kuvakaappauksella miehelle, että tietää mitä tapahtuu. 

Vierailija
24/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Polttomerkitty lehmä". Ihminen joka kirjoittaa tuollaisia on mielenterveysongelmainen. Joku vakava psyyken häiriö/sairaus täytyy olla taustalla.

Kertoo kyllä miehestäkin aika paljon, kun on mennyt kihloihin tuollaisen naisen kanssa. Normaali mies kiertäisi tuollaisen naisen kaukaa.

Vierailija
25/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää käytöstä. - Ja exäsi meinaa jatkaa suhdetta tuollaisen ihmisen kanssa? - Jos nykyinen puolisoni käyttäytysi tuolla tavoin, ei meillä olisi enää keskusteltavaa. Edellytän käytöstapoja ja sivistystä.

Vierailija
26/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää käytöstä. - Ja exäsi meinaa jatkaa suhdetta tuollaisen ihmisen kanssa? - Jos nykyinen puolisoni käyttäytysi tuolla tavoin, ei meillä olisi enää keskusteltavaa. Edellytän käytöstapoja ja sivistystä.

Sinä olet toinen samanlainen. Edellytät exältä ja exän uudelta puolisolta sitä ja tätä. Niin se mustasukkainen nainenkin edellyttää. 

Vierailija
27/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelimme tämän miehen kanssa vuoden verran , minä asuin lahdessa ja mies tampereella. Kun ehkäisy petti, muutin tampereelle ja koetimme elää avoparina mutta se ei toiminut, erosimme kun poika oli 6kk ja muutin lapsen kanssa toiseen kaupunkiin. Mies on silti ollut aktiivisisesti mukana lapsen elämässä, ollut isä ja nyt kuudetta luokkaa käyvä poika sukkuloikin tottuneesti kahden kaupungin väliä.

Kiilaksi tähän toimivaan systeemin on nyt tullut nainen, jonka kanssa pojan isä on kihloissa. En ymmärrä mistä tämä nainen on minulle vihainen tai miksi käyttäytyy, kuin koettaisin tuhota hänen parisuhteensa! Poikaa kohtelee ilmeisen hyvin, mutta minuun purkaa vihaansa. Viime yönä oli kommentoinut profiilikuvaani " polttomerkitty lehmä"-kommentilla, viitaten ilmeisesti palovamman arpeen kaulassani...

Kyseessä on kunnianloukkaus, josta teet tietenkin rikosilmoituksen.

Vierailija
28/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti laitoit viestit kuvakaappauksella miehelle, että tietää mitä tapahtuu. 

Kyllä kerroin tapahtuneesta miehelle ja estin sen sekopäisen naisen. Kyllä naurattaa tapahtunut enkä pysty käsittämään miten jotkut käyttäytyy noin. Tekisi melkein mieli laittaa feissarimokiin keskustelu, oli se niin sitä luokkaa :)

Vierailija
29/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää tämä mies.. ensi panee hyvänpäivän tutun paksuksi ja nyt seukkaa päävikasen kanssa.

Vierailija
30/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoaminen on nykyään rikos, jos ei lopeta niin tee rikosilmoitus. Selvästikin lapsi on tiellä ja yrittää saada sinut raivoihisi, että isä-lapsisuhde kärsisi. Näitä lehmiä riittää. Kokemusta on.

Miten rikosilmoituksen teko käytännössä auttaa? Itselläni on vastaava tilanne (miehen lapsen äiti lähettää järkyttäviä tekstareita ja faceviestejä ja selvästi syyttää minua jostain - lapsi oli siis jo omilleen muuttanut, kun muutimme miehen kanssa yhteen, että en nyt kovin paljon ole voinut lapsen elämää edes pilata).

Tuo nainen on soitellut myös työpaikalleni ja käynyt pihassamme raivaamassa. Ihmettelen hänen raivoaan ja haluaisin todella blokata hänet pois. Olen vaan kuullut, että vaikka rikosilmoituksen tekee, käytännössä mitään ei tapahdu.

Rikosilmoitus tehdään kun joutuu rikoksen kohteeksi. Näin aikuiset toimivat.

Käytännössä rikollinen joutuu lain säätämien sanktioiden kohteeksi JA hänen toimintansa päätyy viranomaisten rekistereihin, joka huomattavasti helpottaa asioiden hoitamista jos toiminta jatkuu tai pahenee tulevaisuudessa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka lammasmaisesti määkäillen alistuvat vainon ja herjaamisen kohteeksi "kun ei se poliisi kuitenkaan auta..." Omasta selkärangattomuudesta siinä on kyse kun ei uskalleta vastata vainoojan toimenpiteisin.

Vierailija
31/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS haisee tänne asti..

Vierailija
32/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKIS haisee tänne asti..

Kerrotko miten?

Vierailija
33/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites oliko mieskin jo muuttanut omilleen vai muuttiko suoraan ton naisen luota sinun luo? Tai vielä parempi joutuko toi nainen muuttamaan pois sinun tieltäsi? Joskus se suututtaa.

Vierailija
34/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Polttomerkitty lehmä". Ihminen joka kirjoittaa tuollaisia on mielenterveysongelmainen. Joku vakava psyyken häiriö/sairaus täytyy olla taustalla.

Ei tartte olla kuin epävarma tai yksinkertaisesti ilkeä. Jos yhtään lukee, miten tavalliset ihmiset haukkuu esim julkkiksia...

Vierailija
35/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen, että vainooja ei saa lähestymiskiellon eikä saa ottaa puhelimitse taikka somessa mitään yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän