Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isän kihlattu laittaa raivokkaita viestejä facebookissa ja syyttää minua selvästi jostain

Vierailija
22.02.2018 |

Seurustelimme tämän miehen kanssa vuoden verran , minä asuin lahdessa ja mies tampereella. Kun ehkäisy petti, muutin tampereelle ja koetimme elää avoparina mutta se ei toiminut, erosimme kun poika oli 6kk ja muutin lapsen kanssa toiseen kaupunkiin. Mies on silti ollut aktiivisisesti mukana lapsen elämässä, ollut isä ja nyt kuudetta luokkaa käyvä poika sukkuloikin tottuneesti kahden kaupungin väliä.

Kiilaksi tähän toimivaan systeemin on nyt tullut nainen, jonka kanssa pojan isä on kihloissa. En ymmärrä mistä tämä nainen on minulle vihainen tai miksi käyttäytyy, kuin koettaisin tuhota hänen parisuhteensa! Poikaa kohtelee ilmeisen hyvin, mutta minuun purkaa vihaansa. Viime yönä oli kommentoinut profiilikuvaani " polttomerkitty lehmä"-kommentilla, viitaten ilmeisesti palovamman arpeen kaulassani...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä vaan vituttaa kun tietää että ei pääse susta ikinä eroon kun oot miehensä lapsen äiti. Tai sitten mies on ilmoittanut ettei halua enempää lapsia ja kihlattu siitä katkeroitunut.

Vierailija
2/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on nykyään rikos, jos ei lopeta niin tee rikosilmoitus. Selvästikin lapsi on tiellä ja yrittää saada sinut raivoihisi, että isä-lapsisuhde kärsisi. Näitä lehmiä riittää. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamala nainen.. Toivottavasti nyt vaan rauhoittuisi.

Vierailija
4/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ko henkilö blokattujen profiilien listaan. Silloin hän ei edes näe sinun profiilisi Facebookissa.

Vierailija
5/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ihmeessä tuo naisen ala-arvoinen käytös puheeksi eksäsi kanssa. Mitä jos haukkuu sua poikasi kuullenkin? 

Vierailija
6/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä vaan vituttaa kun tietää että ei pääse susta ikinä eroon kun oot miehensä lapsen äiti. Tai sitten mies on ilmoittanut ettei halua enempää lapsia ja kihlattu siitä katkeroitunut.

Olen kuitenkin täällä toisella puolella suomea ja exäni kanssa kommunikoimme lähinnä  tekstarein/sähköpostein emmekä sitäkään tee säännöllisesti, en siis ymmärrä miten minä voin hänen elämäänsä häiritä tai miten minusta " ei pääse eroon". Tuosta lapsiasiasta en tiedä, en ole kysellyt.

Ap

Vierailija
7/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Ota nyt ihmeessä tuo naisen ala-arvoinen käytös puheeksi eksäsi kanssa. Mitä jos haukkuu sua poikasi kuullenkin? 

Olen jo ottanut, ex lupasi puhua asiat läpi vielä kerran ja on itsekin hämillään sekä turhautunut, koska tämä nainen on alusta asti tiennyt että minä asun toisessa kaupungissa ja ainoa meitä yhdistävä asia on molemmilla rakas lapsemme. Suhteemme oli virhe, mutta siitä syntyi, kirjaimellosesti! jotain ihanaa.

Ap

Vierailija
8/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin täällä toisella puolella suomea ja exäni kanssa kommunikoimme lähinnä  tekstarein/sähköpostein emmekä sitäkään tee säännöllisesti, en siis ymmärrä miten minä voin hänen elämäänsä häiritä tai miten minusta " ei pääse eroon". Tuosta lapsiasiasta en tiedä, en ole kysellyt.

Ap

Jos lapsi on isällään ajoittain hoidossa, niin se tarkoittaa sitä että sinun ja eksäsi on oltava tekemisissä, oli se viestein tai vaikka savumerkein. Tiedän useita naisia jotka kokevat sen lapsen äidin uhkana vaikka eivät koskaan toisiaan näkisi.

Vierailija
9/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kamala tauti. 

Vierailija
10/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisiko tämä olla jotain ikään liittyvää epävarmuutta: Minä olen 31, ex 30 ja tämä kihlattu 24...

Ap

Vierailija
11/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila uusi miehesi vähän kovistelemaan tuota miehen kihlattua,niin eiköhän tajua,että sinäkin elät omaa elämääsi erossa heistä.

Vierailija
12/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbo yrittää savustaa lapsen ulos kuvioista. Hän ajattelee, että tarpeeksi kun haukkuu et halua antaa lasta enää heille. Kannattaa ottaa kaikki dokumentit talteen mitä sinusta kirjoittelee ja mars poliisilaitokselle. Älä Varoita bimboa.

Vierailija
13/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laila uusi miehesi vähän kovistelemaan tuota miehen kihlattua,niin eiköhän tajua,että sinäkin elät omaa elämääsi erossa heistä.

Itsenäinen nykynainen tarvitseekin prinssin pelastamaan?!

Vierailija
14/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt paljastui jo että uusi kihlattu on parikymppinen. 1/5 paljastit provoksi liian nopeasti

Vierailija
15/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai estit hänet jo? Itse en katselisi tuollaisia kommentteja facessani. Ettehän sentään kavereita siellä ole? Ei kannata tuhlata energiaa tuollaiseen pahantahtoiseen ihmiseen.

Vierailija
16/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoaminen on nykyään rikos, jos ei lopeta niin tee rikosilmoitus. Selvästikin lapsi on tiellä ja yrittää saada sinut raivoihisi, että isä-lapsisuhde kärsisi. Näitä lehmiä riittää. Kokemusta on.

Miten rikosilmoituksen teko käytännössä auttaa? Itselläni on vastaava tilanne (miehen lapsen äiti lähettää järkyttäviä tekstareita ja faceviestejä ja selvästi syyttää minua jostain - lapsi oli siis jo omilleen muuttanut, kun muutimme miehen kanssa yhteen, että en nyt kovin paljon ole voinut lapsen elämää edes pilata).

Tuo nainen on soitellut myös työpaikalleni ja käynyt pihassamme raivaamassa. Ihmettelen hänen raivoaan ja haluaisin todella blokata hänet pois. Olen vaan kuullut, että vaikka rikosilmoituksen tekee, käytännössä mitään ei tapahdu.

Toivottavasti Ap pääset vainoajastasi eroon!

Vierailija
17/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Olen jo ottanut, ex lupasi puhua asiat läpi vielä kerran ja on itsekin hämillään sekä turhautunut, koska tämä nainen on alusta asti tiennyt että minä asun toisessa kaupungissa ja ainoa meitä yhdistävä asia on molemmilla rakas lapsemme. Suhteemme oli virhe, mutta siitä syntyi, kirjaimellosesti! jotain ihanaa.

Ap

Estä se nainen facebookissa ja ilmoita molemmille, että jos asiaton kirjoittelu jatkuu millään tavalla niin ilmoitat poliisille, mitä et toivo, koska haluat pitää lapsen vuoksi välit kunnossa.

Vierailija
18/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Polttomerkitty lehmä". Ihminen joka kirjoittaa tuollaisia on mielenterveysongelmainen. Joku vakava psyyken häiriö/sairaus täytyy olla taustalla.

Vierailija
19/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rikosilmoituksen teko käytännössä auttaa? Itselläni on vastaava tilanne (miehen lapsen äiti lähettää järkyttäviä tekstareita ja faceviestejä ja selvästi syyttää minua jostain - lapsi oli siis jo omilleen muuttanut, kun muutimme miehen kanssa yhteen, että en nyt kovin paljon ole voinut lapsen elämää edes pilata).

Tuo nainen on soitellut myös työpaikalleni ja käynyt pihassamme raivaamassa. Ihmettelen hänen raivoaan ja haluaisin todella blokata hänet pois. Olen vaan kuullut, että vaikka rikosilmoituksen tekee, käytännössä mitään ei tapahdu.

No ei se peukaloidenkaan pyörittely muuta mitään. Otat kaikki viestit talteen, ilmoitat poliisille, niistä voi saada lähestymiskiellon ja kunnianloukkaussyytteen aikaiseksi. Ja eukolle ilmoitat, että näytät hänen lähettämänsä viestit kaikille, jotka tulevat sinulta kysymään asiasta, jolloin hänen käytöksensä kääntyy häntä itseään vastaan, jos teillä on yhteisiä tuttuja.

Vierailija
20/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai rikollisesta toiminnasta tehdään rikosilmoitus. On dokumenttina jatkoa ajaellen ja esim mahdollisessa oikeudenkäynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän