Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen vaikka hajottaa perheensä saadakseen "lapsiluvun täyteen"

Vierailija
22.02.2018 |

Eilen oli palstalla mies, jonka vaimo kiristänyt eroilla ja vaikka mitä, jos ei 3. lapsi tule. Olen itse nainen, ja en voi ymmärtää missä todellisuudessa tuollainen ihminen elää? Eikö kaikille äideille kuitenkin PERHE (eli parisuhde, johon lapset nojaa, tukeutuu ja turvautuu) ole ykkönen? Vai onko mies ja olemassa olevat lapset jotain koristeita?

Jos lasta ei halua ja siitä ei ole mitään positiivisia mielikuvia, niin suhteen muodostus tulee tosi vaikeaksi. Varsinkin kun en usko, että tälläisten lasten äidit varsinaisesti edes antaa lasta ennen 5 vuotispäivää miehen yksin katsottavaksi..

Oikeasti ajatelkaa, jos olisitte tuollaisen horminisen harhan tuotos itse? Musta se olisi kamalaa. Hyi hitto miten oma sukupuoli voi joskus aiheuttaa näin syviä häpeäntunteita.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten kun odotin toista lastamme naapuri sanoi, että hän haluaisi neljännen lapsen, mutta kun huijasi jo tuon kolmannen sanomalla miehelle, että syö pillereitä, sanoi ettei mies varmaan usko jos taas tulisi raskaaksi. Huh huh, mitä toimintaa miestä kohtaan.

Kyllä, olen samaa mieltä. Lapsen hankkiminen on elämänmittainen sitoumus, siksi ketään ei saa huijata siihen.

Mutta ei myöskään luvata jotakin, josta sitten myöhemmin peräytyy.

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä