Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen kevätvillitys mun miehelle on tullut?

Vierailija
18.04.2006 |

Ei meinaa pysyä nahoissaan. joka ilta pitäs rakastella, kun lapset on nukkumassa.

Itseä ei hirveesti kiinnosta. joudun vauvan takia heräämään monesti öisin ja syön minipillereitä ja luulen, että ne ovat osaksi vieneet halut.

toisaalta säälittää mies. Pitää nyt kuitenkin välillä ihan sen mieliks antaa. muutenkin kokoajan mun kimpussa. Hieroo ja pusuttelee yms...

onko ihan normaalia. ei se yleensä tällanen ole ollut :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun ihastun (kyllä, elän vakavassa pitkäaikaisessa parisuhteessa ja silti ihastun välillä johonkin toiseen) joka tapahtuu yleensä keväällä :) niin muutun paljon himokkaammaksi. Silloin on miehenikin onnellinen, tosin ei tiedä seksuaalisuuteni lisääntymisen syytä :)

Vierailija
2/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähtee huomenna hormonikierukka. En malta odottaa, että saan sen rakkineen ulos. Enkä koskaan enää ota mitään hormoniehkäisyä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa, ihanaa. Hormonaalinen ehkäisy on varmasti suurin syy haluttomuuteen.

Vierailija
4/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vie halut. Sinänsä hyvä ehkäisykeino mutta kun kuitenkin sitä seksiäkin haluais.

Harmittaa jos joudutaan loppuelämä käyttään kortsua koska kyllähän se paljas on paaaljon mukavamman tuntuinen.. ;)

Vierailija
5/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy JOKA kevät noin kuten miehellesi. Himot hyrrää enemmän kuin itse jaksaisi tai ehtisi. Silloin kun vielä pystyin käyttämään hormonaalista ehkäisyä, hormonit onneksi hieman hillitsivät haluja. Nyt täytyy vain tulla toimeen, miehen etenkin, kun kiehnään kaiket illat kainalossa ;)

Ja huom, tää ongelma ei rajoitu mulla vain kevääseen. Syksyt ja talvetkin aina ovulaation aikaan samanlaista hormonien hurinaa...

Vierailija
6/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä olisi kevättä rinnoissa mutta mies on kuin joku Pohjoisnapa...vieressä viilenee kummasti omatkin halut :(

Vierailija
7/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kyllä sitten aivan samaa ilmassa. Kiehnää, taputtelee pepulle, halailee, puristelee ja supattaa korvaan, että mitäs jos vähän... Aika hauskaa. Toki muakin haluttaa mutta mies on kyllä yliveto. Itse sanoikin, että minkäs teet kun on kevät ja hormonit hyrrää...

Me yritämme tässä toista lasta, joten sinänsä ei ollenkaan haittaa tuo intoilu :o)

Vierailija
8/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää ihan normaalia on.

en vaan viittis lopettaa noiden pillereiden syöntiä, kun muuten ovat sopineet hyvin eikä tarvi kumien kanssa pelailla. Kyllä sitä sitten mukaan menee kun mies alottaa hieronnalla yms..

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä