Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksat perinteistä suomalaista miestäsi?

Vierailija
22.02.2018 |

Mulla on periaatteessa ihana mies. Osallistuu kotitöihin, on lapsen kanssa, ei odota minulta palvelua, hoitaa siis oman tonttinsa ja vähän vielä päälle.

Mutta tämä puhumattomuus! En tiedä, onko se sitä suomalaisuutta jäyhyyttä vai mitä, mutta tunteista ei vain puhuta. Se tarkoittaa myös sitä, että vaikeista asioista ei puhuta, ei edes silloin, kun ne ei varsinaisesti koske miestä. Minulla on läheinen vakavasti sairas. Siitä ei voi miehelle puhua, saatikka odottaa, että saisin jonkinlaista tukea.

Aina sanotaan, että arjen pienet teot kertoo välittämisestä, mutta kyllä sitä nyt pitäisi suukin saada auki. Itse alan olla siinä pisteessä, että laitetaan lusikat jakoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vaikea tilanne. Auttaako ollenkaan kysellä mieheltä, haluaisiko hän puhua ja kuunnella? Omallani oli myös vaikeuksia puhua tunteista, minulla vaikeuksia odottaa kärsivällisesti. 

Vierailija
2/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia vaihdoin italialaiseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen suomalaisen miehen kanssa naimisissa olevan naisen pitää kehittää itselleen oma turvaverkosto johon kuuluisi naiskaverit, sukulaiset joihin voi luottaa, muuten turhautuu täysin siihen kommunikointivajeeseen jossa ne perinteiset miehet kuvittelee elävänsä :(

Vierailija
4/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en jaksanutkaan - vaihdoin ulkomaalaiseen. Nyt puhutaan ja tunteet näytetään <3