Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä h&m kaupoissa jotenkin ahdistava tunnelma?

Vierailija
22.02.2018 |

Mulle tulee aina jotenkin paha olo siellä, vaikka vaatteet onkin ihan ok.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Yhdessä toisessa vaatekaupassa tuli, oli sellainen kohtuupieni sisäänkäynti ostoskeskuksessa ja koko kauppa mahdottoman pitkulainen suorakulmio, vaatterekit ahdistavan suorissa riveissä pituussuunnassa ja järkyttävän kirkkaat valot. Taustalla ärsyttävää musiikkia.

Piti aika nopeasti paeta kun tuntui että kohta iskee jokin psykoosi. Olikohan kyseessä iso omena tai sello.

Vierailija
2/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joissain muissa vaatekaupoissa kyllä. Vaaterekit liian lähekkäin toisiaan, musiikki kovalla, valot sokaisee, myyjä kulkee kainalossa kyselemässä mitä etsin.

No en mitään kunhan katselen. Silti se tapittaa tiskin takaa palvelualtis hymy naamallaan.

Äkkiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oket varmaan herkkä ihminen ja aistit niiden vaatteiden ompelijoiden traagisen elämän.

Vierailija
4/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin ja siksi pysyn kaukana hah hah haa ja olen mies :)

Vierailija
5/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oket varmaan herkkä ihminen ja aistit niiden vaatteiden ompelijoiden traagisen elämän.

Oket on varmaankin herkkiä ja kirjoitetaan muuten A:lla jossa polli päällä. Mutta eipä niistä sen enempää...

Vierailija
6/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin musiikki soi aivan liian kovaa. Se tekee hermostuneeksi. Myyjät eivät tervehdi, vaan tuntuvat tulevan vastaan niin kiireisenä, että yritän aina väistää pahoitteleva ilme kasvoillani. 

Vierailija
7/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi olla perää siinä mielessä että osa pahasta olosta on omaa syyllisyyttä sekä inhoa riiston hyväksynnän ilmapiiristä. Kuitenkaan en ole tarpeeksi periaatteellinen, että ostaisin vaatteet kaikki käytettynä. Ap

Vierailija
8/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. Musa soi siellä  liian lujaa ja on vääränlaista. Henkkamaukka menettänyt jo paljon myyntiä siksi koska porukat ei  viihdy liikkeessä.

Vierailija
9/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään miellyttäviä paikkoja ole. Musiikki soi kovalla, kuuma, vaatteita tungettu liikaa rekkeihin + ahtaat välit ja lisäksi myyjät pissiksiä.

Vierailija
10/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itseasiassa yksi vähistä kaupoista joissa ei ahdista sillä myyjät eivät hyökkää kimppuun.

Vierailija
11/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään miellyttäviä paikkoja ole. Musiikki soi kovalla, kuuma, vaatteita tungettu liikaa rekkeihin + ahtaat välit ja lisäksi myyjät pissiksiä.

Myyjät ja asiakkaat ovat usein kyllä pahantuulissen oloisia.

Vierailija
12/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vaateliike on sellainen, josta haluaa mahdollisimman nopeasti pois.

Mies

Vierailija
13/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myyjät pissiksiä"

Niin. Oispa ne mummoja tai vaikka miehiä niin sun ei tarvitsisi kokea itseäsi rumaksi heihin verrattuna.

Vierailija
14/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan HM osakkeita ja ne ovat pahasti miinuksella ja tappoi pahenee koko ajan. Olen itse sitä mieltä että osa myyjistä on ylimielisiä pissiksiä jotka ei tällaista 50v tätiä palvele. Katsovat vain alentuvasti nenä nyrpyssä. Ei kannattaisi - se ”tantta” on maksava asiakas ja niitä kun ajaa tiehensä niin menee se omakin työpaikka alta.

Reissaan työkseni ja käyn eri Hm myymälöissä. Ulkomailla palvelu parempaa kuin suomessa, mutta suomen sisällä eroja. Esim Jyväskylässä selkeästi henkilökunta koulutettu hyvin (tervehditään, katsekontakti, toivotetaan päivänjatkot jne) mutta monessa muussa isossa kaupungissa ei. Pahin eräs itä-suomessa oleva liike jossa myyjä näkee asiakkaan kassalla, vilkaisee leuhkasti, jatkaa kikattelua kollegan kanssa jaodotuttaa asiakasta 10min. Varmaan pikkukaupungissa HM myyjä on kovakin tapaus :). Nämä toki on nyt ykdittäisiä havaintoja muttaepäilen että asiskkaan kohtelu on myymäläpäälliköstä kiinni , joku vaatii enemmän kuin toinen. (Näin ei saisi ollavaan pitäisi olla tasalaatuista).

Alamäki on totta, mietin mitä tehdä osakkeille, pahalta näyttää.

Vierailija
15/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää. Ahdasta ja epäjärjestelmällistä. Ei mitään logiikkaa oikein missään vaan kaikki vaatteet törkätty jotenkin muutenkin täyteen rekkiin. Myyjät vaikuttaa vihaisilta ja töykeiltä jos ei ole itse pukeutunut muotivaatteisiin ja tälläytynyt viimeisen päälle. Apua jos kysyy niin ei sitä kyllä oikein saa.

Vierailija
16/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 46 v ja omistan h&m osakkeita myös, jos se jotenkin tähän liittyy?

No itse tykkään niistä kaupoista. Myyjät eivät hengitä niskaan ja on valinnanvaraa halvalla.

Musiikki on meillä päin paljon kovemmalla gina t:ssä, mikä tekee siitä ahdistavan.

Vierailija
17/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Myyjät pissiksiä"

Niin. Oispa ne mummoja tai vaikka miehiä niin sun ei tarvitsisi kokea itseäsi rumaksi heihin verrattuna.

En ole hän, jolle vastasit, mutta kyllä mulle tulee H&M:llä jotenkin sellainen olo, että en kuulu sinne ja että mua ei haluta asiakaskuntaan.

Vierailija
18/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n lastenvaatepuoli on ok, vaikka siellä on sama ongelma kuin kaikkialla liikkeessä: vaaterekit on ihan liian täyteen tungettu. Muuten en tykkää liian kovalla soivasta surkean huonosta musiikista enkä siitä, että myyjät on oudon tympeitä. Ei tarvitsisi perässä kulkea naama näkkärillä, mutta sellainen kultainen keskitie olisi kiva. 

Vierailija
19/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aina jotenkin paha olo siellä, vaikka vaatteet onkin ihan ok.

Mua taas häiritsee se haju. Sellainen muovisten (akryyli/polyester/tms.) vaatteiden ja kemikaalien tuoksu. Tosi voimakas.

Vierailija
20/41 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 46 v ja omistan h&m osakkeita myös, jos se jotenkin tähän liittyy?

No itse tykkään niistä kaupoista. Myyjät eivät hengitä niskaan ja on valinnanvaraa halvalla.

Musiikki on meillä päin paljon kovemmalla gina t:ssä, mikä tekee siitä ahdistavan.

Osakkeiden omistaminen liittyy siihen että omistamasnsa yritystä tarkkailee ja analysoi ja huomaa epäkohdat, joista voi vaikka tehdä parannusehdotuksia yhtiöön.

Esim marimekkoa en omista, enkä ole tarkkaillut sitä, käyn joskus mutta en muista millaista esim palvelu oli.

HmM on ehkä liian kapea profiili kuitenkin (nuoriso). Suomessa eniten ostovoimaa on harmailla panttereilla, sen jälkeen kaltaisillani ”tantoilla” ja sitten työsdäkäyvillä. Ehkä HMn pitäisi laajentaa johonkin adult- mallistoon missä erilainen mitoitus? Nykymitoitus ei oikein sovi suomalaiselle aikuiselle (nyt en puhu läskeistä vasn ruumiinrakenne eroista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi