Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät irtisanoudu feminismistä?

Vierailija
22.02.2018 |

Feminismi on osoittautunut suureksi valheeksi. Miksi siltikään naiset eivät julkisesti sanoudu irti feminismistä?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes vasemmistolainen, mutta feministi olen ilman muuta. Kyllä maailmassa vielä feminismiä tarvitaan taistelemaan mm.

nuorten tyttöjen lapsiavioliittoja, naisten silpomista, ihmiskauppaa, raiskauskulttuuria ja ahdistelua, aborttikieltoa jne vastaan. Suomessa asiat on suht hyvin mutta ei maailma ole vielä valmis.

Vierailija
42/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoo kampanja on osoittanut että feminismiä tarvitaan, jos asenteet, joidenkin miesten päässä ovat tuollaisia, ei siinä naisen alistamiseksi tarvita burkaa.

Itse olen käsittänyt metoon olevan ihan avoin myös miehille vai olenko väärässä. Jos olen niin tuollainen ajatusmaailma tulisi alunperinkin kitkeä, koska sukupuolittelu rooleihin miehet vastaan naiset ei johda tasa-arvoon vaan päinvastaiseen lopputulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeistolainen nainen, mutta en kyllä millään voi kutsua itseäni feministiksi nykyaikana. Se on niin kaukana alkuperästään, vasemmistolaisia ja kaiken pitäisi olla sukupuolineutraalia ja tiettyjä vähemmistöjä lähes palvotaan. Eilen kyllä kihertelin naurusta, kun katselin huvikseni vaatteita Ellokselta, siellä oli paitoja joissa luki mm. #feminism #respect #woman, kaikista isoimmat koot loppu ja vain m ja s kokoa jäljellä. :D Se sai miettimään, että kyllä nykyajan feminismi perustuu ihan vain kateuteen kauniita, hoikkia ja miesten suosiossa olevia naisia kohtaan.

Johan on sulla pitävät perustelut höpinöillesi. Paitsi että mitään perusteluita ei edes ole.

Etsin pari näistä sun paidoistasi:

https://www.ellos.fi/vero-moda/vmnewfemme-pusero/1511039-01

https://www.ellos.fi/vero-moda/vmnewfemme-pusero/1511039-03

XS loppu, 1 XS jäljellä, muutama S jäljellä, loppuja kokoja muutama jäljellä... Jepjep.

Vierailija
44/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaapuun verhottu ympärileikattu musliminainen ajamassa naisten ja tyttöjen oikeuksia on aivan yhtä uskottava kuin hitler Amnestyn jäsenenä

Vierailija
45/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sitä epätodennäköisemmin sinä ikinä lempeä saat, mitä enemmän hellit sovinistisia harhoja kallossasi,

sinä huomionkipeä riidanhaluinen peräkammaripoika.

Vierailija
46/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole edes vasemmistolainen, mutta feministi olen ilman muuta. Kyllä maailmassa vielä feminismiä tarvitaan taistelemaan mm.

nuorten tyttöjen lapsiavioliittoja, naisten silpomista, ihmiskauppaa, raiskauskulttuuria ja ahdistelua, aborttikieltoa jne vastaan. Suomessa asiat on suht hyvin mutta ei maailma ole vielä valmis.

Miksi edes uskot että feministinen aate voi olla vasemmistolainen? Feminismillä taitaa olla ihan omakin puolue. Ei vasemmistolaisuus ja tasavertaiset oikeudet ja niistä huolehtiminen  tee sinusta feministiä. Monet feministit ovat vasemmistolaisia, mutta vasemmistolaiset eivät ole feministejä vaan vasemmistolaisia. 

Vierailija
47/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes uskot että feministinen aate voi olla vasemmistolainen? Feminismillä taitaa olla ihan omakin puolue. Ei vasemmistolaisuus ja tasavertaiset oikeudet ja niistä huolehtiminen  tee sinusta feministiä. Monet feministit ovat vasemmistolaisia, mutta vasemmistolaiset eivät ole feministejä vaan vasemmistolaisia. 

Lähinnä viittasin noihin aiempiin kommentteihin joissa sanottiin että nykyajan feministit ovat pääasiassa vasemmistolaisia

Vierailija
48/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa pojat ovat ne jotka tarvitsisivat eniten apua, mutta feministit avoimesti vihaavat "etuoikeutettuja" valkoisia poikia.

https://yle.fi/uutiset/3-9922753

Kysely: Pojat kokevat enemmän kouluhenkilökunnan tekemää seksuaalista häirintää kuin tytöt

Uhreja voi olla jopa satoja. Peruskouluissa ja ammatillisissa oppilaitoksissa pojat kokevat joutuneensa uhreiksi jopa neljä kertaa tyttöjä useammin.

Vierailija
49/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sitä epätodennäköisemmin sinä ikinä lempeä saat, mitä enemmän hellit sovinistisia harhoja kallossasi,

sinä huomionkipeä riidanhaluinen peräkammaripoika.

Ei ole kyllä ihan normaalia kirjoitella tuollaisia vastauksia ketjuihin. Mieti nyt vähän itsekin.

ohis

Vierailija
50/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kova hinku kirjoitella vihatekstejä asioista, joista ei mitään tiedä tai tajua, ap.

Feminismi ajaa KAIKKIEN tasa-arvoa, ihmisoikeuksia ja keskinäistä kunnioitusta.

Ja muu on harhaista paskapuhetta. Harhoja osataan hoitaa nykyään, mutta tyhmyyttä ei.

Vierailija
51/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinen puolue on vain yksi uusi marxilaisuuden ruma ilmenemismuoto. Missä nousee uusi aate, sinne marxilaiset ovat hivuttamassa rumaa koukkunokkaansa Jan yrittävät varjossa päästä pinnalle

Vierailija
52/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä viittasin noihin aiempiin kommentteihin joissa sanottiin että nykyajan feministit ovat pääasiassa vasemmistolaisia

Lähinnä älykkyyttä et ottaisi niitä edes huomioon kuten teit. Nyt tuit niitä väitteitä ja esitit olevasi muka poikkeava muiden näkemyksestä, joka ei ollut edes näkemys, vaan heikko trollaus linkittämään vihaajien vihaamia asioita. Miksi uskoit noita väitteitä, mitä muuta nielet samoin kyseenalaistamatta? 

Vierailija
53/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on kova hinku kirjoitella vihatekstejä asioista, joista ei mitään tiedä tai tajua, ap.

Ja muu on harhaista paskapuhetta. Harhoja osataan hoitaa nykyään, mutta tyhmyyttä ei.

Pelkästään puheissaan.

Feministit avoimesti vihaavat "etuoikeutettuja"

valkoisia miehiä ja poikia. Feministit eivät aja edes naisten asiaa. Feminististä puoluetta on johtamassa naisia, jotka haluavat naisille kivitystuomiot ja ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa mennä moskeijaa. Feministinen puolue on vain muslimisisarkunnan valejulkisivu.

Vierailija
54/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan."

Feministit eivät ole ajaneet tasa-arvoa tasa-arvoisesti, vaan ovat aina ajaneet lähinnä vain naisten oikeuksia. Siksi poikien heikentyneet oppimistulokset eivät ole heille ongelma, vaan päinvastoin he hyökkäävät professori Liisa Keltikangas-Järvisen kimppuun, joka tutkimuksiin perustuen kertoo, että peruskoulu suosii tyttöjä. Tätä se feminismi ihan käytännössä on. Miesten itsemurhat, asunnottomuus jne. eivät ole feministeille mikään ongelma, koska kärsijän sukupuoli on väärä.

Vierailija
55/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa pojat ovat ne jotka tarvitsisivat eniten apua, mutta feministit avoimesti vihaavat "etuoikeutettuja" valkoisia poikia.

https://yle.fi/uutiset/3-9922753

Kysely: Pojat kokevat enemmän kouluhenkilökunnan tekemää seksuaalista häirintää kuin tytöt

Uhreja voi olla jopa satoja. Peruskouluissa ja ammatillisissa oppilaitoksissa pojat kokevat joutuneensa uhreiksi jopa neljä kertaa tyttöjä useammin.

Tuo on surullista ja yhtä vakava asia kuin naistenkin häirintä. Mutta en kyllä koe feminismiä aatteena mitenkään miesvihamieliseksi, monet feministien ajamat aatteet hyödyttävät myös miehiä; esim löyhemmät sukupuoliroolit joissa miehen ei tarvitse ahtautua machomuottiin tai isille vahvemmat oikeudet lapsiinsa erotilanteissa. Itse olen myös sitä mieltä ettei nykyinen armeijasysteemi ole reilu miehiä kohtaan. Varmasti tämä metoo ja feministien ylläpitämä ahdisteludebatti auttaa myös puhumaan miesten häirinnästä ja häirinnästä yleensäkin avoimesti, madaltaa kynnystä puhua jne. Hyödyttäähän se kumpaakin sukupuolta että häirintään otetaan nollatoleranssi, eikö?

Vierailija
56/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa nyt vaikka Isra Lehtinen, feministisen puolueen perustaja.

toivoiko hän kenties Halla-ahon vaimon raiskaamista?

Sellaista naisten tasa-arvoa.

Vierailija
57/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeistolainen nainen, mutta en kyllä millään voi kutsua itseäni feministiksi nykyaikana. Se on niin kaukana alkuperästään, vasemmistolaisia ja kaiken pitäisi olla sukupuolineutraalia ja tiettyjä vähemmistöjä lähes palvotaan. Eilen kyllä kihertelin naurusta, kun katselin huvikseni vaatteita Ellokselta, siellä oli paitoja joissa luki mm. #feminism #respect #woman, kaikista isoimmat koot loppu ja vain m ja s kokoa jäljellä. :D Se sai miettimään, että kyllä nykyajan feminismi perustuu ihan vain kateuteen kauniita, hoikkia ja miesten suosiossa olevia naisia kohtaan.

Minua taas kiherryttää, kuinka usein kuulen tätä "feministit on rumia ja lihavia" -paskaa. Minunkin ulkonäköäni on netissä haukuttu jos olen erehtynyt anonyyminä sanomaan jotain feminististä ja kieltämättä se aiheuttaa huvitusta, kun hoikkaa, nättiä, nuorta ja ihan miesten suosiossa olevaa ihmistä kutsutaan "selvästi läskiksi ja tatuoiduksi rumaksi kananpersetukaksi", koska "sellaisiahan feministit ovat".

Juu ei, feministejä ovat tavalla tai toisella kaikki jotka arvostavat itseään, eli suurin osa nuorista ja näteistäkin naisista ja miehistäkin moni. Ahdistelua tulee ikävä kyllä koettua silloin tällöin, joten ei pääse ainakaan unohtumaan että  parannettavaa on vielä.

Vierailija
58/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministisellä puolueella eli F! taitaa suomessa olla noin 0,1 prosentin kannatus, eli hieman suurempaa kuin SVLn kannatus.

Voimme siis päätellä, että Suomessa tilanne on hyvä, 99,9 prosenttia suomalaisista on nyky-feminismiä vastaan. Tolkun ihmisiä ollaan,

Vierailija
59/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit avoimesti vihaavat "etuoikeutettuja"

valkoisia miehiä ja poikia.

Nämä harhat on lähinnä surullisia.

Toki en voi sietää ihmisiä, joille on muodostunut kasvaessaan sovinistinen ajatusmaailma ja toteuttavat sitä elämässään muita vahingoittaen. Mutta lähtökohtaisesti en todellakaan vihaa miehiä tai poikia vaan toivon, että he saavat hyvän ja rakastavan kasvatuksen, jossa muun muassa saa näyttää tunteensa vapaasti ja kehittyä tasapainoiseksi ihmiseksi. Pojille tuntuu ehkä tyttöjä helpommin kehittyvän tietynlaisia ongelmia, joista osa johtuu siitä pojat on poikia ja tunteita ei näytetä -asenteesta.

Lisäksi huoltajuuskiistoissa on epätasa-arvo miesten tappioksi, jolle olisi pitänyt tehdä jotain jo kauan sitten.

Vierailija
60/87 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministisellä puolueella eli F! taitaa suomessa olla noin 0,1 prosentin kannatus, eli hieman suurempaa kuin SVLn kannatus.

Voimme siis päätellä, että Suomessa tilanne on hyvä, 99,9 prosenttia suomalaisista on nyky-feminismiä vastaan. Tolkun ihmisiä ollaan,

Päättelysi on erittäin puutteellista. Se, ettei kuulu puolueeseen, ei millään muotoa tarkoita että olisi feminismiä vastaan tai että ajattelisi Suomessa kaiken olevan tarpeeksi hyvin.