Tekohuuliset naiset
Kommentit (8)
Koska miehet tykkää;) blow job tuntuu kuulemma kivemmalta;)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet tykkää;) blow job tuntuu kuulemma kivemmalta;)
Mambou jambou suikkarihuulet, ou jeah!
En ole nähnyt muita kuin Jutta Gustafsbergin. Järkyttävät.
Oon joskus miettinyt sitä mikä tekee kasvoista kauniit, ja mittasuhteet näyttäisi olevan hyvin tärkeässä roolissa. Eli silmien, nenän ja huulten sijainti toisiinsa nähden, eikä niinkään se millaiset silmät, nenä ja huulet ovat. (Vaikka varmaan niilläkin jotain merkitystä on.)
Huomasin, että jos nostan ylähuultani, niin iso rako nenäni ja huulteni välillä näyttää pienenevän ja kasvojeni mittasuhteet muuttuu sopusuhtaisemmiksi eli näytän vähän paremmalta.
Voisko tossa isohuulisuudessa olla jotain tällaista? Vaikka epäluonnollisen huulet näyttää aika oudolta yksityiskohtana, niin kasvojen mittasuhteet saattaa näyttää parantuvan. Tosin se parantava vaikutus varmaan riippuu siitä, miltä on alunperin näyttänyt.
Ja toiseks, ihan vaan se että koska nuorekkuutta (hedelmällisyyttä) pidetään yleensä naisessa kauniimpana ja vanhetessa huulet ohenee, niin turpeat huulet tuo mukanaan sellaisen "olen nuori ja hedelmällinen!" -huudon.
Voisin ottaa hyaluronihappotäytettä vähän, sehän lähtee ajan kanssa. Kaikkien kasvoihin ei sovi tekohuulet, ei edes pieni määrä täytettä. Sitten ne turbohuulet/ankkahuulet mitä joskus näkee on ihan järkyttäviä.
Mä vedin pannut, naama pamahti jäätikköön, ylähuuli turposi vähän.
Oli ihan kaunis, mutta ei sitä montaa päivää saanut ihailla.
Täyteläiset huulet ovat kauniit, mutta näyttää siltä, että ainakaan harva julkkis pysyy kohtuudessa vaan muuttuu teennäisen ja epämiellyttävän näköiseksi.