Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa että kannattaa "perinteisiä perhearvoja"?

Vierailija
21.02.2018 |

Selittäisikö joku?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioeroa, ja jos silti tulee ero, ei oteta uutta kumppania.

Vaimo enemmän vastuussa kotiasioista, voi olla kotirouvakin, ja mies arvostaa tätä. Osoittaa sen myös.

Ei aborttia.

Minulla myös tuo- ei anorttia. Vastaan myös ns naisten töistä, hoidan ruoanlaiton, kodin siivouksen. Mies toki osallistuu, mutta on ns minun vastuulla. Rakastan ruoanlaittoa ja olen siinä kunnianhimoinen ja taitava, hemmottelen perhettäni hyvällä rioalla. Rakastan myös siistiä, puhdasta kotia joka on kauniiksi laitettu. Edellinen kommentti osui meidän perheen kohdalla kyllä oikeaan:)

Vierailija
22/25 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korostetaan perheen merkitystä  edessä ja takana  hankitaan lehtolapsia ( Halla- aho ) tai nussitaan muuten vaan vieraita ( Elo )

Kun polkaisee pystyyn rinnakkaisperheen, on perheempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kukkona tunkiolla, vaimo hellan ja nyrkin välissä, ja homot kaapissa.

Vierailija
24/25 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihan ihmisistä ja miten he näkevät perinteiset perhe-arvot. Niitähän on monia.

Monet nykyään heti näkevät tuon ilmaisun negatiivisena, että halutaan se nainen kotiin orjaksi ja mies työskentelemään ja hallitsemaan taloutta. Eihän se sitä ole. Perhe-arvoja voi olla muitakin, kuin pelkästään nuo vaimo nyrkin ja hellan väliin. 

Perhearvot ovat perheen kautta opittuja arvoja, joilla viitataan erityiseti korkeisiin moraalistandardeihin ja kuriin.[1] Perhearvojen tavoitteena on ylläpitää perheen rakennetta, tavoitetta, rooleja, uskomuksia, asenteita ja ihanteita.

Vierailija
25/25 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persearvo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi