Mitä tarkoittaa että kannattaa "perinteisiä perhearvoja"?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Korostetaan perheen merkitystä edessä ja takana hankitaan lehtolapsia ( Halla- aho ) tai nussitaan muuten vaan vieraita ( Elo )
Kun polkaisee pystyyn rinnakkaisperheen, on perheempää!
Mies on kukkona tunkiolla, vaimo hellan ja nyrkin välissä, ja homot kaapissa.
Riippuu varmaan ihan ihmisistä ja miten he näkevät perinteiset perhe-arvot. Niitähän on monia.
Monet nykyään heti näkevät tuon ilmaisun negatiivisena, että halutaan se nainen kotiin orjaksi ja mies työskentelemään ja hallitsemaan taloutta. Eihän se sitä ole. Perhe-arvoja voi olla muitakin, kuin pelkästään nuo vaimo nyrkin ja hellan väliin.
Perhearvot ovat perheen kautta opittuja arvoja, joilla viitataan erityiseti korkeisiin moraalistandardeihin ja kuriin.[1] Perhearvojen tavoitteena on ylläpitää perheen rakennetta, tavoitetta, rooleja, uskomuksia, asenteita ja ihanteita.
Minulla myös tuo- ei anorttia. Vastaan myös ns naisten töistä, hoidan ruoanlaiton, kodin siivouksen. Mies toki osallistuu, mutta on ns minun vastuulla. Rakastan ruoanlaittoa ja olen siinä kunnianhimoinen ja taitava, hemmottelen perhettäni hyvällä rioalla. Rakastan myös siistiä, puhdasta kotia joka on kauniiksi laitettu. Edellinen kommentti osui meidän perheen kohdalla kyllä oikeaan:)