Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voko laihtumien aiheuttaa yleiskunnon romahduksen tai vastustuskyvyn romahduksen?

Vierailija
18.04.2006 |

Eli olen nyt laihtunut 10kg aika lyhyessä ajassa (aloitus 1.3.2006) ja olin lahdutuksen alussakin normaalipainon rajoissa painoin 71kg ja olen 170cm, nyt painan 61kg.

Kysyn siksi että olen ollut nyt enemmän tai vähemmän kipeänä maaliskuun 6 pvä alkaen. Nuhaa, yskää, kuumetta, kurkkukipua, korvasärkyä, poskionteloiden tulehdusta, kynsivallin tulehdusta, aftoja suussa ja kaiken kukkuraksi herppes, jota minulla ei ole koskaan ennen ollut.

Muutama päivä (2-3) olen voinut olla suht kunnossa ja sitten taas on pukannut uutta tautia päälle. 4-5 päivän kuumeaikojakin on ollut jo useita ja minulle ei yleensä nouse koskaan kuume.

Voiko tämä kaikki johtua laihtumisesta? Alkaa hiukan pelottaan että mikä ihme mua vaivaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lopettaisit laihduttamisen ja keskittyisit järkevään syömiseen? Esim. Kutri piste net -sivuilta löytyy tietoa ravinnosta ja laihdutuksesta.

Vierailija
2/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä ravintoaineita, kivennäis- ja hivenaineita, vitamiineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista ruokavaliota noudatit laihduttaessasi??

Vierailija
4/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut syödä oikeastaan mitään.

Kuutisen viikkoa ja kymmenen kiloa. Huh.

Vierailija
5/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olet polttanut n. 75000 kcal extraa noin 49 päivässä. Tämä tarkoittaa yli 1500 kcal vajetta päivässä. Se on suunnilleen sama, jonka itse 50-kiloisena kokonaisuudessaan kulutan. Olet erittäin todennäköisesti saanut aivan liian vähän ravintoa, ja todennäköisesti myös liian vähän suojaravinteita.

Vierailija
6/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla metukkaa 3siivua, juustoa 2siivua, kahvia maidolla ja vettä

Lounas: Salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, hiukan salaatin kastiketta ja tonnikalaa

Välipala: muutama pala 70% suklaata, kahvia maidolla ja vettä

Päivällinen: salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaatinkastiketta ja pihvi tai kaksi riippuen kuinka nälkä, vettä

Iltapala: Kahvia tai teetä, pari lehtileipää tai yksi kokoruisleipä päällä voita, metvurstia ja juustoa.

Illalla saatan myös napostella pähkinöitä, porkkanaa tai kaalia

AP

Vierailija
7/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis syönyt jäätelöä, karkkeja ja tavallista suklaata, söin jopa muutaman lohkoperunan lauantaina, kun sellaisia tarjolla oli...

Muutenkin mulla on ollut koko karppausajan karkkipäivä lauantaisin jolloin olen syönyt mitä vaan. (paitsi tietty induktion aikana, ekat 2 viikkoa)

AP

Vierailija
8/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri totesi ruokavalioni olevan erittäin terveellinen, eikä kehoittanut muuttamaan sitä muutoin kuin niin ettei paino enää putoa, eli kaloreita lisää. Sanoi että laihtumisessa täytyy pitää niin kauan paussia että olen täysin terve, kuitenkin vähintään kuukausi ja antaa elimistön levätä välillä.

Sanoi hitaankin laihtumisen olevan stressi ja rasitus kropalle ja tämä minun nopea laihtuminen on kuulemma alentanut vastustuskykyäni, ihan kuin epäilin itsekin.

Verikokeisiin minut sitten passitti ja määräsi pyynnöstäni otettavaksi nyt sitten maksa-arvot ja kolesterolin+verensokerin. Epäili kuitenkin että ne ovat ihan normaalit. Tietysti normaalit tulehdusarvot ym. otetaan myös.

Että tämmöttös. Tulen sitten kertomaan mitä tuloksissa näkyy...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän