Otin elämäni ekaa kertaa brassisokeroinnin. Mies ei kommentoinut sanallakaan?????
Olen 45v nainen. Saman miehen kanssa yli 20v. Eli 45vuotiaaksi asti alapääkarvoitus, jota itse siistinyt bikinirajoilta vain kesäisin. Halusin kokeilla brassisokerointia. Otin kaiken pois. Kun meillä oli ekaa krt seksiä brassisokeroinnin jälkeen niin mies ei sanonut mitään. Eikö se oikeesti huomannut eroa? Nuoli kuitenkin joten on ollut lähikontaktissa pimpsaan. Itse häkellyin kommentoimatta jättämisestä niin etten oo edes kehdannut kysyä huomasiko mitään.
Kommentit (60)
Laita ennen/jälkeen kuva niin on helpompi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko karvoitus tulossa jo kohta takaisin muotiin? Itse suosin klassista kiitorataa, mutta alkaa tuo posliinivillitys tosiaan olla aika nähty. En ole koskaan tajunnut miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 10-vuotiaalta alakerrasta. Voi paikat pitää siistinä muutenkin. Ehkä ukkosi on vanhanajan bushman eikä pitänyt muutoksesta, eikä siksi kommentoinut?
No ei taida viiskymppinen nainen näyttää 10-vuotiaalta alapäästä, vaikka miten ottaisi brassivahauksia😀 Isot lerpattavat häppärit polviin asti kun on niin nussittu jo. Parempi siistiä vaan ja piilottaa sopivasti.
Onko sinulle 25- vuotiaskin kolmekymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo niin rutinoitunut seksiin eikä kiinnitä enää huomiota yksityiskohtiin? Hieman erikoista kyllä jos on ollut merkittävä muutos ulkonäössä.
Mitenkä se ulkonäköön liittyy jos ottaa brassisokeroinnin?😀😀😀😀😀😀
No siten että alapään ulkonäkö muuttuu aivan erilaiseksi jos hommaa sieltä karvat pois.
Niin joillekin sopii, joillekin ei, riippuu häppäreistä, tai siitä että riippuuko ne:D siistii, mut sit mies joutuu harjaa hampaat:D
Meillä mies ei halua antaa suuseksiä, joten taisi pelästyä, että nyt sitä on sitten alettava antamaan.
Onkohan kuinka yleistä, ettei siis mies halua olla suuseksin antajana - vastaanottaja toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko karvoitus tulossa jo kohta takaisin muotiin? Itse suosin klassista kiitorataa, mutta alkaa tuo posliinivillitys tosiaan olla aika nähty. En ole koskaan tajunnut miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 10-vuotiaalta alakerrasta. Voi paikat pitää siistinä muutenkin. Ehkä ukkosi on vanhanajan bushman eikä pitänyt muutoksesta, eikä siksi kommentoinut?
No ei taida viiskymppinen nainen näyttää 10-vuotiaalta alapäästä, vaikka miten ottaisi brassivahauksia😀 Isot lerpattavat häppärit polviin asti kun on niin nussittu jo. Parempi siistiä vaan ja piilottaa sopivasti.
Nyt en tiedä mihin tämän väittämäsi perustat mutta minä olen 48v ja mulla ei kyllä roiku alapäässä mikään. Lapset on tulleet sektioilla joka voi osaltaan vaikuttaa. Mun vagina on sisäisesti ja ulkoisesti timmi. Ei semmonen mihin fistattais leikiten 😂
Vierailija kirjoitti:
Laita ennen/jälkeen kuva niin on helpompi vastata.
Jos oot vieraillut oikeilla palstoilla niin oot voinut nähdä jo jälkeen kuvat. Ap
Vierailija kirjoitti:
sattuiko sokerointi?
Sattui! Ja pari päivää sen jälkeen ei voi kuvitellakaan seksiä. Ap
Kyllä se sattui ja olihan siinä aika "outo" fiilis olla alapää levällään kiskottavana.
Tuli kyllä mieleen, että kaikkeen sitä tulee lähdettyä. Ja sitten vielä lopputulemana mies ei ollut koko komeudesta millään. Plääh.
Pettynyt muttei halua sanoa mitään. Kasvaahan ne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei halua antaa suuseksiä, joten taisi pelästyä, että nyt sitä on sitten alettava antamaan.
Onkohan kuinka yleistä, ettei siis mies halua olla suuseksin antajana - vastaanottaja toki.
Mulla on ollut yli 70 sänkykumppania. Kaikki ovat halunneet antaa suuseksiä mutta en todellakaan ole itse antanut kaikille siihen lupaa. En siis oo noinkaan suurella otannalla törmännyt mieheen jolle antaminen olis vastenmielistä. Mutta itse en tykkää ottaa suihin joten en oleta että kaikki miehetkään tykkää lipsutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle 25- vuotiaskin kolmekymppinen?
Pakko myöntää että en kyl välttämättä erota onko ihminen 25v vai 30v.
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt muttei halua sanoa mitään. Kasvaahan ne takaisin.
Jos mies ei aio sanoa ääneen että pettynyt niin saa olla jatkossakin pettynyt. Tykästyin karvattomana oloon sen verran että jatkan toistaiseksi näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo niin rutinoitunut seksiin eikä kiinnitä enää huomiota yksityiskohtiin? Hieman erikoista kyllä jos on ollut merkittävä muutos ulkonäössä.
Mitenkä se ulkonäköön liittyy jos ottaa brassisokeroinnin?😀😀😀😀😀😀
No siten että alapään ulkonäkö muuttuu aivan erilaiseksi jos hommaa sieltä karvat pois.
Karvattomana se on kuin pakastealtaan broileri. Ja ihan yhtä kiihottava.
Jos on samaa vakoa höylännyt jopa parikymmentä vuotta paljonko jaksaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sattui ja olihan siinä aika "outo" fiilis olla alapää levällään kiskottavana.
Tuli kyllä mieleen, että kaikkeen sitä tulee lähdettyä. Ja sitten vielä lopputulemana mies ei ollut koko komeudesta millään. Plääh.
Ootko varma että lopputulos oli komea? ei se kaikille sovi, jos häppärit vaikka roikkuvaa mallia
VNo koska vagina ei ole "liian löysä", ellei nyt ole kyse siitä, että on alatiesynnytyksessä pysyvästi löystynyt. Vagina myötäilee penistä seksissä, mutta palautuu ennalleen aktin jälkeen. Eli jos synnyttämätön nainen tuntuu löysältä, niin kyseessä on pienimunainen mies, joka valittaa. Naista auttaa se, että vaihtaa miestä. Miestä nyt ei taida auttaa juuri mikään. Hankkikoon sellaisen seksinuken. Olisiko niitä saatavilla pieneksi ruuvattavalla pllulla varustettuina...
Minulla ainakin on ihan ok alapää ilman karvoja. Ei näytä rumalta tai pakastealtaan broilerilta.
Seksi tuntuu paremmalta ilman karvoja. On sileä ja liukas. Ihana koskettaa, nuolla ja panna.
Nimenomaan!!