Otin elämäni ekaa kertaa brassisokeroinnin. Mies ei kommentoinut sanallakaan?????
Olen 45v nainen. Saman miehen kanssa yli 20v. Eli 45vuotiaaksi asti alapääkarvoitus, jota itse siistinyt bikinirajoilta vain kesäisin. Halusin kokeilla brassisokerointia. Otin kaiken pois. Kun meillä oli ekaa krt seksiä brassisokeroinnin jälkeen niin mies ei sanonut mitään. Eikö se oikeesti huomannut eroa? Nuoli kuitenkin joten on ollut lähikontaktissa pimpsaan. Itse häkellyin kommentoimatta jättämisestä niin etten oo edes kehdannut kysyä huomasiko mitään.
Kommentit (60)
Hyi helvetti..kyllä on ruma..mut panettaa..keskity..keskity
No ei ole häppärit roikkuvaa mallia, kehuja on saanut ja itsekkin olen asian tarkistanut :)
Mulla nyt vaan näemmä mies, jota ei tuo suuseksi nappaa/kiinnosta. Eikä hän osaa oikein siihen mitää selitystäkään antaa. Minun mielestä syy on se, että on Pohjanmaalta :))))
Muiden miesten kanssa, ei tätä ongelmaa ole ollut. Yhdessä oltu nyt reilu vuosi ja pari kertaa olen saanut suuseksiä. Ja olen puhdas, en tupakoi, käyn päivittäin suihkussa, en maistu oudolta ja nyt on se posliinikin.
Ja olen hoikka ja suht treenattukkin - että ei siitäkään pitäis olla kiinni. Joutuu kohta jo homouttakin epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo niin rutinoitunut seksiin eikä kiinnitä enää huomiota yksityiskohtiin? Hieman erikoista kyllä jos on ollut merkittävä muutos ulkonäössä.
Mitenkä se ulkonäköön liittyy jos ottaa brassisokeroinnin?😀😀😀😀😀😀
No siten että alapään ulkonäkö muuttuu aivan erilaiseksi jos hommaa sieltä karvat pois.
Karvattomana se on kuin pakastealtaan broileri. Ja ihan yhtä kiihottava.
En tiennykään, et joku voi kattoa pakastealtaan broileria eroottisessa mielessä.
Voi kuule kyllä miestä voi kiinnostaa "kyntää samaa vakoa" vaikka 27 vuotta niinkuin meillä.
Kummasti tuo mies vaan jaksaa puuhata tämän saman vaon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan meni. Helmiä sioille.
Eka krt maksoi 85e! Jatkokäynnit 55e. Että ei ihan ilmaista lystiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on ihan ok alapää ilman karvoja. Ei näytä rumalta tai pakastealtaan broilerilta.
Seksi tuntuu paremmalta ilman karvoja. On sileä ja liukas. Ihana koskettaa, nuolla ja panna.
Hyvä. Niin on onneksi omallakin vaimolla. Ei viittis karvatuheroa nuolla...
Niin ja mikä niissä häppäreissä muka on vikana. Häppärit kiihottaa monia miehiä.
Se ei kehdannut kun sellainen on nykyisin out. Karvat on tulleet takaisin..
Ketä pitäis kiinnostaa onko jonkun mamman tussu karvainen vai kalju...
Kiitorata tussussa ja naamassa on täysin out.
Vierailija kirjoitti:
Ketä pitäis kiinnostaa onko jonkun mamman tussu karvainen vai kalju...
Varmaan miestä, jonka reaktiosta tässä keskustellaan.
Ei kai kukaan nyt jonkun trendin takia sheivaa vaan omaksi iloksi. Kerran kauan sitten tuli sheivattua kaikki pois ja tykästyin ja yleensä olen nykyään posliini. Miehelle kelpaa kyllä kiitorata tai vaikka majava kunhan vaan on nautinnollista seksiä. Vaihtelua ;) ei tiedä mitä joskus sieltä löytyy...
Miestä/miehiä yleensä kiihottaa tussu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ennen/jälkeen kuva niin on helpompi vastata.
Jos oot vieraillut oikeilla palstoilla niin oot voinut nähdä jo jälkeen kuvat. Ap
Ai sä oot joku pervo😂👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on ihan ok alapää ilman karvoja. Ei näytä rumalta tai pakastealtaan broilerilta.
Seksi tuntuu paremmalta ilman karvoja. On sileä ja liukas. Ihana koskettaa, nuolla ja panna.
Mistä kohtaa sä oikein nuolet, jos karvoja on? Ei klitoriksessa ole karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ennen/jälkeen kuva niin on helpompi vastata.
Jos oot vieraillut oikeilla palstoilla niin oot voinut nähdä jo jälkeen kuvat. Ap
Ai sä oot joku pervo😂👏
Ai sä oot joku estynyt jota saa painaa vain pimeässä ja peiton alla 😀😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa sä oikein nuolet, jos karvoja on? Ei klitoriksessa ole karvoja.
Tarpeeksi paljon karvoja niin kyllä niitä saa olla siirtelemässä klitoriksen edestä pois ellei halua niitä suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kehdannut kun sellainen on nykyisin out. Karvat on tulleet takaisin..
Aika surullista jos vielä keski-ikäisenäkin pitää seurata muotia eikä tehdä niin kuin itse haluaa.
😂😂😂😂 Ei oo vielä yhdenkään miehen seisokki lerpsahtanut brassin takia. Ehkä ne on nuollut mua sitten silmät kiinni 😁😁😁😁