Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin elämäni ekaa kertaa brassisokeroinnin. Mies ei kommentoinut sanallakaan?????

Vierailija
21.02.2018 |

Olen 45v nainen. Saman miehen kanssa yli 20v. Eli 45vuotiaaksi asti alapääkarvoitus, jota itse siistinyt bikinirajoilta vain kesäisin. Halusin kokeilla brassisokerointia. Otin kaiken pois. Kun meillä oli ekaa krt seksiä brassisokeroinnin jälkeen niin mies ei sanonut mitään. Eikö se oikeesti huomannut eroa? Nuoli kuitenkin joten on ollut lähikontaktissa pimpsaan. Itse häkellyin kommentoimatta jättämisestä niin etten oo edes kehdannut kysyä huomasiko mitään.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku rakastajatar, kellä on poslari eikä huomannut eroa tussusi kanssa......

Vierailija
2/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne, jossa en osaisi sanoa mitään. 

Ehkä mieskään ei tiennyt, millaista kommenttia odotit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no jos mies olisi tehnyt noin niin miten olisit kommentoinut?

Vierailija
4/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turn off nykyään.

Vierailija
5/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo niin rutinoitunut seksiin eikä kiinnitä enää huomiota yksityiskohtiin? Hieman erikoista kyllä jos on ollut merkittävä muutos ulkonäössä.

Vierailija
6/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oot kaappihomo!

Vierailija
7/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla joku rakastajatar, kellä on poslari eikä huomannut eroa tussusi kanssa......

Voi ollakin. Olen miettinyt tätäkin. Ap

Vierailija
8/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo niin rutinoitunut seksiin eikä kiinnitä enää huomiota yksityiskohtiin? Hieman erikoista kyllä jos on ollut merkittävä muutos ulkonäössä.

Mitenkä se ulkonäköön liittyy jos ottaa brassisokeroinnin?😀😀😀😀😀😀

Vierailija
9/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Voi olla etten olisi osannut sanoa mitään. Ehkä mun eka ajatus olis ollut että ketä varten se on vetänyt posliiniksi. Ap

Vierailija
10/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei tykännyt

2. On joku toinen eikä jaksa innostua

Vierailija
11/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sun on pakko kostaa toi! Annanko sähkäriosotteen?

Vierailija
12/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä se ulkonäköön liittyy jos ottaa brassisokeroinnin?😀😀😀😀😀😀

No siten että alapään ulkonäkö muuttuu aivan erilaiseksi jos hommaa sieltä karvat pois.

Vierailija
13/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se hämmentyi. Jos se on epävarma itsestään ja miettii nyt, oletko ottanut brassin jonkun toisen miehen pyynnöstä? 

Vierailija
14/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä valot päällä? Jospa se nuolija olikin naapurin mies? Eihän se uskaltanut sanoa mitään, ettei ääni paljastaisi.

Vierailija
15/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvoitus tulossa jo kohta takaisin muotiin? Itse suosin klassista kiitorataa, mutta alkaa tuo posliinivillitys tosiaan olla aika nähty. En ole koskaan tajunnut miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 10-vuotiaalta alakerrasta. Voi paikat pitää siistinä muutenkin. Ehkä ukkosi on vanhanajan bushman eikä pitänyt muutoksesta, eikä siksi kommentoinut?

Vierailija
16/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän eri asia vetääkö nainen tai mies poslariksi! Jälkimmäinen lähinnä ällöttää. Ajattele nyt, iso mies vessassa lady shaven ja peilin kanssa.....

Vierailija
17/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sun on pakko kostaa toi! Annanko sähkäriosotteen?

Anna vaikka puh.nro ja osoitekin. Pakkohan se on etsiä joku joka arvostaa posliinia!

Vierailija
18/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aivan sama.

Mies ei kommentoinut asiaa kuinkaan. Kun sitten itse kysyin, niin sanoi, ettei häntä varten tarvitse moiseen ryhtyä. Näin meillä. Ja minä 44.v

Vierailija
19/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsat vetäää sanattomiksi, ja vaikea aihe. Ei naiset baarissakaan tykkää välttämättä jos kehuu niiden peppuja tai tissejä, ei siellä pimpsaakaan voi kehuu ku se on siellä housujen/hameen alla piilossa

Vierailija
20/60 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko karvoitus tulossa jo kohta takaisin muotiin? Itse suosin klassista kiitorataa, mutta alkaa tuo posliinivillitys tosiaan olla aika nähty. En ole koskaan tajunnut miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 10-vuotiaalta alakerrasta. Voi paikat pitää siistinä muutenkin. Ehkä ukkosi on vanhanajan bushman eikä pitänyt muutoksesta, eikä siksi kommentoinut?

No ei taida viiskymppinen nainen näyttää 10-vuotiaalta alapäästä, vaikka miten ottaisi brassivahauksia😀 Isot lerpattavat häppärit polviin asti kun on niin nussittu jo. Parempi siistiä vaan ja piilottaa sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi