Mihin TV kummallisissa uusissa asunnoissa?!
Koitin katsella Etuovesta jotain pikkuasuntoa, johon minulla olisi varaa. Vastaan tuli todella paljon asuntoja, joissa keittiö-olohuone tai pelkkä olkkarikin oli sellaista avointa tilaa, johon seinien puutteessa ei millään näyttäisi onnistuvan telkkarin sijoittaminen sohvaa vastapäätä tai edes sohvan lähelle. Esim.:
https://www.etuovi.com/kohde/g47266?sc=M1218177845&pos=40
Olen niin juntti, että meillä telkkari on oltava. Kertokaa ihmiset, miten ihmeessä olkkarit nykyään sisustetaan, että sinne saa töllön?
Kommentit (4)
Eikös tuossa kolme mahdollista seinää ole?
MH2 seinä, olohuoneen ikkunoiden välissä oleva seinä tai pesuhuoneen seinä.
Voihan nykytelkkarin laittaa lipaston päälle, joka on OH ikkunan edessä, ainakin jos ei ole +50"
Itse sijoittaisin tuohon olkkarin seinälle, jossa lukee "TSV", pienelle TV-tasolle. Olen myös huomannut, että monissa suunnitelmakuvissa ei näy televisiota olohuoneessa lainkaan. Nykyisin kai monet asunnot kuitenkin suunnitellaan niin, että mietitään ensin huonekalujen paikat, joten kumma että arkkitehdit eivät ota sitä huomioon, että useimmilla ihmisillä kuitenkin on vielä televisio.
Riippuu siitä, missä se tv:n pistorasia on ja sohva sitten sen mukaan vaikka keskelle huonetta.
Jos mulla olisi telkkari, laittaisin sen esim. sellaiseen seinään tai kattoon kiinnitettävään varteen.