Olen harjoittelussa vaatekaupassa ja luulin vitsiksi kun myyjä sanoi kuinka paljon heillä myydään topattuja alkkareita :D
Nyt muutamia viikkoja myöhemmin en voi kuin ihmetellä miksi niitä ostetaan? :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu ilman toppausta näy talvitakin alta.
Eei! Kun siis naiset näitä ostaa, pepun kohta muovattu/topattu näyttää että siinä on pakarat jo vaikka housut roikkuu henkarissa. :D Ap
Eräs kaverini käyttää tollaisia jopa kuntosalilla.. en voi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eei! Kun siis naiset näitä ostaa, pepun kohta muovattu/topattu näyttää että siinä on pakarat jo vaikka housut roikkuu henkarissa. :D Ap
Häh? Onko tuollaisia oikeasti olemassa? Muhkurat silottavat / muotoilevat alusvaatteet kyllä tiedän, mutta en tiennyt tuollaisia irtopakara-alushousujakin olevan... Voitko klikata kuvan? Minkä näköiset ne oikein ovat?
Mä olen nähnyt näitä jossain Cubuksella..? Mittailin niitä ja totesin, että ei sopisi mulle. Olen leveälanteinen ja isopakarainen ja jos vetäisin tuollaiset jalkaan näyttäisi siltä, että pakaroihini on kasvaneet nännit..
Oletan että ne on tarkoitettu rasvattomille ja timmeille naisille, jotka ei jaksa kyykätä.
Siis niinku pylly- ja tissitoppauksia? Tissit tiesin, mutta pylly oli uutta..
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana, kun alaston totuus paljastuu.
Kurjuus, jälleen kerran sun deitti olikin nainen eikä kameli.
Yyh, jotenkin inha ajatus että tunnoton istumatyyny kulkisi kaikkialle mukana ja kaikki pierut imeytyy niihin toppauksiin. :D
Kenenkä ex-mies heitti jonkun instabimbon kamat ulos kämpästä ja otti kuvan? Kuvassa oli tyynyhousut 😂😂😂
Taidankin käydä ostoksilla, kun takamus puutuu palstaillessa:)
Bridget Jones -tyylisen kuoriutumisen vastakohta. Ei mitään housuliivejä, vaan tekorinnat tai -pakarat.
Toisaalta, jos joku sellaiset haluaa tai tarvitsee, niin käyttäköön.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkä ex-mies heitti jonkun instabimbon kamat ulos kämpästä ja otti kuvan? Kuvassa oli tyynyhousut 😂😂😂
Torpan Maisuliinihan se oli. :)
Nyt ollaan siis tultu siihen pisteeseen, että naisen elämä on vaipoissa kulkemista kehdosta hautaan! Ennen sentään vain vauvana, kuukautisten aikaan ja kenties vanhuksena.
Voisin hankkia sellaiset topatut alushousut, joiden toppaus on pieni. Toisi sopivasti muotoa takamukseen. Hameidenkin kanssa olisi tosi hyvä lisä ja parantaisi ulkonäköä.
Ilmeisesti topatuissa housuissa on eripaksuisia toppauksia. Pitäisi lähteä etsimään itselle sopivia.
Läheskään kaikki suomalaisnaiset ei tuollaisia housuja tarvitse, sillä "luonnollistakin" kokoa jo nykyään niin monelta. Keskimitta selkeästi kasvanut ihan muutamassa vuodessa, kiitos hampurilaisten ja paljon istumisen (fb/wappi jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä keksitäänkin. Kyllä siinä on kummastelua kerrakseen, kun riisutaan tuollaiset alushousut ja push-up-rintaliivit pois. Ja sitten samaan aikaan paasataan, että parisuhteen pitää perustua rehellisyydelle.
Joo miehen pitää olla rehellinen ja aito. Myös tässä tilanteessa pitää aidosti rakastaa kun sussu riisuuntuu; tukkalisäkkeet pois, ripset pois, huultenrajaukset pois, kynnet pois, push upit pois, litteävatsahousut pois ja viimeisenä riisutaan tarakkatyyny.
Siinä sitä aitotyttö on sitten valmis ottamaan rakkautta vastaan.
Hohhoijjaa kirjoitti:
Läheskään kaikki suomalaisnaiset ei tuollaisia housuja tarvitse, sillä "luonnollistakin" kokoa jo nykyään niin monelta. Keskimitta selkeästi kasvanut ihan muutamassa vuodessa, kiitos hampurilaisten ja paljon istumisen (fb/wappi jne).
Eivätkä miehet. Suurin tapaamani tuhtiperä oli miehellä.
Ap mistä tuollaiset saisi ? Kerro :)
t 50v lattapylly