Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1801/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies on kokoajan autonsa kimpussa. Siivoaa siellä/tonkii konepellin alustaa/ korjailee/ tai muuten vaan hengailee autossaan. Olisi ihan ymmärrettävää, jos olisi jonkinlainen autoharrastaja ja jokin tuning-projekti käynnissä, mutta kyseessä on ihan vaan ruma n.20v vanha farmari.

Sillä on viinapullo siellä piilossa.

Mulla on tällainen naapuri, auto tosin sedan-mallinen ja hieman tuoreempi. Naapuria näkee usein viikonloppuisin pyörimässä parkkipaikalla ihan pelti kiinni, vaimo vissiin kaataa viinoja viemäriin niin pitää turvautua autopulloon.

Mikä vittu on sedan-mallinen?

semmoinen joka ei ole farmari tai viistoperä, harvemmin kuitenkaan vi**u

Vierailija
1802/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttääjät kirjoitti:

Kertoisitte niistä omista oudoista tavoistanne ja jättäisitte muoden kyttäyksen pois.

Ok kerronpas oman oudon tapani: Vaihdan vaatteita toisinaan verhot auki jos en jaksa niitä sulkea, joskus kuljeskelen pelkät pikkarit jalassa kesäkuumalla sisällä, verhot silloinkin auki. Jos joku näkee ihrani niin nähköön, en häpeä pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ois toi klo 22-24 monologi. Kai siellä puolisokin on, mutta hän ei juuri keskeytä.

Ainoa ääni, joka täs talossa kuuluu läpi. Ei kuulu musat tai lapsiperheet.

Vierailija
1804/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aikanaan oli kyllä semmonen pesutupanatsi samassa talossa, että oksat pois. Hän tuli aina täsmällisesti kahta minuuttia ennen oman aikansa alkua häätämään edellistä tupalaista pois, mutta auta armias jos yritit itse mennä sekunttiakaan ennen omaa aikaasi hänen ollessa tuvassa. Seurasi vihaisa mulkaisuja, tuhahtelua ja tahallista hidastelua. Hän kävi tuvassa päivittäin, vaikka yhden erittäin tyhjentävän sukkakeskustelumme yhteydessä minulle selvisi hänellä olevan kotonaankin pesukone.. No miksipä sitä omaa konetta käyttämään jos talossa oli ilmainen tupa! Mutta se huudon määrä jos tuvan lattialla oli hippukaan pölyä tai tippa vettä. Vähintään joka toinen päivä varauslistaan oli raapustettu kissan kokoisin kirjaimin "JA VANHANEN SIIVOAA MYÖS JÄLKENSÄ!!!" plus viisikymmentä huutomerkkiä lisää...

-Samassa talossa oli myös kellontarkka hiljaisuusajoista muistuttava akka ylemmässä kerroksessa. Kerran istuimme parvekkeella ennen ilta yhdeksää ja kuuntelimme musiikkia jopa yllättävän hiljaisella. Mutta johan tämä keski-ikäinen katkeroitunut kikkarapää tuli parvekkeelle valittamaan, että musiikki pois.

Hienoja aikoja! Onneksi asuu nykyään omakotitalossa. En muistele lämmöllä noita aikoja, kun itse oli 19-vuotias ja asui ensimmäistä kertaa omillaan ja meininki oli tuollaista. Tosin mitäpä sitä voi kaupungin kämpiltä odottaa.

Vierailija
1805/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Asunut yksin vuosia

- Koskaan ei käy vieraita

- Asunnossa on aina hyvin hiljaista, voisi luulla ettei kukaan ole kotona

- Harvoin poistuu asunnostaan

Ainiin, se naapuri olenkin minä =|

Vierailija
1806/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Aikanaan oli kyllä semmonen pesutupanatsi samassa talossa, että oksat pois. Hän tuli aina täsmällisesti kahta minuuttia ennen oman aikansa alkua häätämään edellistä tupalaista pois, mutta auta armias jos yritit itse mennä sekunttiakaan ennen omaa aikaasi hänen ollessa tuvassa. Seurasi vihaisa mulkaisuja, tuhahtelua ja tahallista hidastelua. Hän kävi tuvassa päivittäin, vaikka yhden erittäin tyhjentävän sukkakeskustelumme yhteydessä minulle selvisi hänellä olevan kotonaankin pesukone.. No miksipä sitä omaa konetta käyttämään jos talossa oli ilmainen tupa! Mutta se huudon määrä jos tuvan lattialla oli hippukaan pölyä tai tippa vettä. Vähintään joka toinen päivä varauslistaan oli raapustettu kissan kokoisin kirjaimin "JA VANHANEN SIIVOAA MYÖS JÄLKENSÄ!!!" plus viisikymmentä huutomerkkiä lisää...

-Samassa talossa oli myös kellontarkka hiljaisuusajoista muistuttava akka ylemmässä kerroksessa. Kerran istuimme parvekkeella ennen ilta yhdeksää ja kuuntelimme musiikkia jopa yllättävän hiljaisella. Mutta johan tämä keski-ikäinen katkeroitunut kikkarapää tuli parvekkeelle valittamaan, että musiikki pois.

Hienoja aikoja! Onneksi asuu nykyään omakotitalossa. En muistele lämmöllä noita aikoja, kun itse oli 19-vuotias ja asui ensimmäistä kertaa omillaan ja meininki oli tuollaista. Tosin mitäpä sitä voi kaupungin kämpiltä odottaa.[/quote

Luin ensin "Perunanatsi"  ja kuvittelin naapurin Justiinan rymistelevän huutamaan, kun perunat nostettu väärään aikaan.

Vierailija
1807/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies on kokoajan autonsa kimpussa. Siivoaa siellä/tonkii konepellin alustaa/ korjailee/ tai muuten vaan hengailee autossaan. Olisi ihan ymmärrettävää, jos olisi jonkinlainen autoharrastaja ja jokin tuning-projekti käynnissä, mutta kyseessä on ihan vaan ruma n.20v vanha farmari.

Mulla on tällainen naapuri, auto tosin sedan-mallinen ja hieman tuoreempi. Naapuria näkee usein viikonloppuisin pyörimässä parkkipaikalla ihan pelti kiinni, vaimo vissiin kaataa viinoja viemäriin niin pitää turvautua autopulloon.

Tuskin mikään vittu, moni auto sen sijaan on malliltaan sedan, siis porrasperäinen.

Vierailija
1808/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitaloalueella ja naapurissa asuu ukko,joka seisoo aina autotallinsa oven edessä.

Siis aina!Kun lähden/tulen töistä,kun vien roskat,haen postin tai vaikka tultaisiin yöllä kotiin,niin siinä hän seisoo.ja jos ei seiso on juuri tulossa ovesta ulos:D

Usein polttaa,mutta usein myös vain seisoo siinä.

Lisäksi hänellä on aina päällä keltaiset huomioliivit.Muuta takkia en ole hänellä koskaan nähnyt.

Vierailija
1809/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin outoja ovat naapurit. Vaan entäpä kurkistus peiliin? Mitä siellä näkyy?

"Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli, ettei hän tee samoin."

Vierailija
1810/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurista 15v vanhempi afrikkalainen nainen kehuylistää miestäni kaikille ja pyytelee häneltä elektroniikan korjausapua ja autokyytejä viikoittain. Pyysi mieheni puhelinnumeroa ja lähettelee apuviestejä yötäkin vasten. Kerran pyysi miestäni luokseen auttaakseen tarkistamaan hänen cv:n. Cv oli kokonaan valmis ja siinä luki isolla että hän on kolmen lapsen yh-äiti jolle miehen kanssa myöhemmin naurettiin että olikohan vinkvink-lisäys että saisi napattua varatun perheellisen miehen itselleen. Minulle saattaa sanoa hei nähdessä ja kysyä perään missä mieheni on

Vierailija
1811/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia vuosia sitten asuimme rivitalossa. Viereisessä rivarissa asui pariskunta, joiden kulkeminen oli välillä tosiaan omituista. Pariskunnan nainen kierteli päivisin naapuruston pihoilla tonkimassa tuhkakuppeja, ja jos sattui löytymään tumppi josta vielä sai puruja niin tyhjensi purut sätkäpussukkaansa. Välillä ihan säikähti kun mamma olkkarin ikkunan takana kulkemassa. Kerran heräsin aamuviideltä siihen, kun jostain kuului jumalanpalvelusta. Kävin pihalla katsomassa, pariskunnan autossa huusi radio täysillä mutta ketään ei näkynyt missään.

Harmittomia olivat, mutta hieman erikoisia kyllä..

Vierailija
1812/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa olemme herkeämättä naapurien silmälläpidon alla.

Aina, kun pihaamme tulee joku, naapurin mies hiipii tuija-istutusten taakse vakoilemaan.

Talvisin naapurin takaovesta johtaa polku tonttimme rajalle, vakoilupaikalle.

Sunnuntai-aamuisin naapurin rouva ryntää aamutakissa ulos, mikäli joku poistuu talostamme. Aikuinen poikamme on sanonut, että meillä käydessään kiertää eri reittiä, koska naapurin pensaikosta kiiluu neljä silmäparia.

Nämä eivät ole mitään tylsistyneitä eläkeläisiä, vaan koulutettuja hyvissä viroissa olevia viisikymppisiä.

Olemme ihan tavallinen perhe. Meillä ei käy juoppoja remuamassa, eikä tehdä muutenkaan mitään erityisen "vahdittavaa". Ollaan vaan mielenkiintoisia.

Suihkuta vettä puutarhaletkulla aitaan aina kun epäilet naapurin katselevan.

Vierailija
1813/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri elää elämäänsä siel asunnos

. Oon aina ihmetelly et miksi. Tosi outoo.

Vierailija
1814/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks meillä ei ole naapureita :D

Mä kauhosin talvella lunta ämpäreihin ja kannoin sisälle (sulatettiin vessan veto vettä..) Kuljeskelen pitkin pihaa viinilasi kädessä ja haaveilen ja suunnittelen. Hakkaan kivijalasta betonia pois. Kannan sadevettä sisälle (vessan veto vedeksi) Kolaan pihalle järkyn ison pulkkamäen, jonka jäädytän ja lasken pulkalla itse. Pihatakkina liian iso, rikkinäinen ja paskanen äitiystakki, tohveleihin ängetty neljät villasukat. Joskus kuuntelen musiikkia niin kovaa että lasit helisee.

Tänä vuonna rakentuu naapuriin rivitaloja, katotaan mitä naapurit meinaa :D

Elämä on! 

Vierailija
1815/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini maaninen lumien kolaus. Lumihiutalettakaan ei saa jäädä pihatielle ja esim. autolla ei ajeta työpäivän jälkeen pihaan, ennen kuin piha on kolattu tarkasti. Nurmikonleikkuun suhteen eivät olekaan sitten niin tarkkoja, ruoho saattaa kasvaa heinikoksi ennen niittohommia :D Tuo kolaus jaksaa naurattaa vaan. Onhan siitä se hyöty että heidän pihatie sulaa varmasti aina ekana tämän tien pihoista :-)

Vierailija
1816/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuttua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri on kohtelias ja vähän yliystävällinen nuorehko mies. Kun asuntonsa ovi menee kiinni niin huutaa, kiroaa ja raivoaa ja tuntuu että hänellä on hermo niin kireällä että pienestäkin rasahduksesta saa sätkyt! En kyttää mutta seinän läpi kuuluu se kiroilu selvästi ja hänen täytyy huutaa aika kovaan ääneen koska täällä on paksuhkot seinät. Se kontrasti on niin jyrkkä minkä kuvan hänestä saa naamatusten ja mikä se sitten on kun hän sulkee kotioven.

Meillä on sama naapuri. Mielenterveysongelmia, psykoosi.

Veikkaan että kämppä on vaan niin pieni ja järkyttävä että siinä menee hermot kun kaikki on suunniteltu päin prsettä, joka seinä väärässä kohdassa

Vois kuvitella että alkuperäinen jota lainattu kertoisi minusta, mutta mä oon nainen, joten ei varmaan sitten. Mutta siis mä oon semmonen kiltin näkönen parikymppinen nainen, jota kuvaillaan ystävälliseksi, rauhalliseksi jne. Mut sit ku kukaan ei nää eli ku oon kotona vitttuilen naapureille, toivon ett ne kuolee. Saatan teipata kattoon mun pienen bluetooth-kaiuttimen, ympäröidä sen sankolla ja kaikella pehmeellä niin että ääni kuuluu lähinnä vain yläkertaan(saatan käyttää puoltuntia siihen väkertämiseen), laitan itelle vielä vastamelukuulokkeet ja katon tabletilta simpsoneita ja räkätän ihan hulluna jokaikisille vitsille.

Ja siis ihan sekon musta on tehny kerrostalossa koko elämän asuminen, vielä viitisen vuotta olin se ihminen jonka ulkokuori anto ymmärtää (en esim kehannu kotona kiroilla ku pelkäsin ett naapuri kuulee, vaikka olisinki halunnu huutaa vi*saat*perk*että) mutt sitt yhessä vaiheessa mulla vaan napsahti päässä että jos mä en oo ikinä ansainnu hiljasia naapureita nii ei mullakaa oo mitää velvollisuutta olla hiljaa. Jos ne olis, en mekastais. Aikasempi hiljanen käytös varmaan lapsuudesta ja nuoruudesta lähtösin, vanhemmat aina käski olla hiljaa ku kerrostalossa asuttii, ettei vaan naapurit tuu valittaa.

Pointti nyt ehkä oli ett jos jotkut on semmosia über varovaisia kiltin olosia ni hyvinkin voivat vaan esittää ja sisällä kytee paljon raivoa. Ei välttämättä siis fyysistä (ei tarvii pelätä ett tulee kouluun ammuskelee) vaan ett jos hymyilevät nätisti ja kuuntelevat sun stooria niin saattavat oikeesti päänsä sisällä ajatella ett "painusit helv*ttiin siitä kuinka idiootti sunki pitää olla"

Joskus oon kyllä miettinyt, että ajatteleeko oikeesti kaikki näin? Että mä en ole mitenkään erilainen ja paha, vaan että kaikkia oikeesti ärsyttää muut ihmiset eikä oikeesti kiinnosta muitten jutut?

Päällimmäinen ongelma on ettei sinulla ole lihaksia ja et pärjää tappelussa edes teinipojalle. Eli pitäisi olla sitä valuuttaa ja pääomaa olla raivokas ja kova. Sulla on vain kovat luulot itsestäs ja tuollaiset kaijutin jutut ei tee susta mitään taistelijaa.

Vosin kuvitella mitä teinipoikien jengi tekisi tuollaiselle raggarille, kun tarpeeksi soittaisit naamaasi heille.

Pojat saattaisi näyttää vähän käytöstapoja.

Vierailija
1817/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulee olevansa viisas, kun yrittää kirjoittaa. Ei edes tiedä mikä on sedan-korimalli- T.i.r.s.k. Onneton tunari.

Vierailija
1818/3685 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuttua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri on kohtelias ja vähän yliystävällinen nuorehko mies. Kun asuntonsa ovi menee kiinni niin huutaa, kiroaa ja raivoaa ja tuntuu että hänellä on hermo niin kireällä että pienestäkin rasahduksesta saa sätkyt! En kyttää mutta seinän läpi kuuluu se kiroilu selvästi ja hänen täytyy huutaa aika kovaan ääneen koska täällä on paksuhkot seinät. Se kontrasti on niin jyrkkä minkä kuvan hänestä saa naamatusten ja mikä se sitten on kun hän sulkee kotioven.

Meillä on sama naapuri. Mielenterveysongelmia, psykoosi.

Veikkaan että kämppä on vaan niin pieni ja järkyttävä että siinä menee hermot kun kaikki on suunniteltu päin prsettä, joka seinä väärässä kohdassa

Vois kuvitella että alkuperäinen jota lainattu kertoisi minusta, mutta mä oon nainen, joten ei varmaan sitten. Mutta siis mä oon semmonen kiltin näkönen parikymppinen nainen, jota kuvaillaan ystävälliseksi, rauhalliseksi jne. Mut sit ku kukaan ei nää eli ku oon kotona vitttuilen naapureille, toivon ett ne kuolee. Saatan teipata kattoon mun pienen bluetooth-kaiuttimen, ympäröidä sen sankolla ja kaikella pehmeellä niin että ääni kuuluu lähinnä vain yläkertaan(saatan käyttää puoltuntia siihen väkertämiseen), laitan itelle vielä vastamelukuulokkeet ja katon tabletilta simpsoneita ja räkätän ihan hulluna jokaikisille vitsille.

Ja siis ihan sekon musta on tehny kerrostalossa koko elämän asuminen, vielä viitisen vuotta olin se ihminen jonka ulkokuori anto ymmärtää (en esim kehannu kotona kiroilla ku pelkäsin ett naapuri kuulee, vaikka olisinki halunnu huutaa vi*saat*perk*että) mutt sitt yhessä vaiheessa mulla vaan napsahti päässä että jos mä en oo ikinä ansainnu hiljasia naapureita nii ei mullakaa oo mitää velvollisuutta olla hiljaa. Jos ne olis, en mekastais. Aikasempi hiljanen käytös varmaan lapsuudesta ja nuoruudesta lähtösin, vanhemmat aina käski olla hiljaa ku kerrostalossa asuttii, ettei vaan naapurit tuu valittaa.

Pointti nyt ehkä oli ett jos jotkut on semmosia über varovaisia kiltin olosia ni hyvinkin voivat vaan esittää ja sisällä kytee paljon raivoa. Ei välttämättä siis fyysistä (ei tarvii pelätä ett tulee kouluun ammuskelee) vaan ett jos hymyilevät nätisti ja kuuntelevat sun stooria niin saattavat oikeesti päänsä sisällä ajatella ett "painusit helv*ttiin siitä kuinka idiootti sunki pitää olla"

Joskus oon kyllä miettinyt, että ajatteleeko oikeesti kaikki näin? Että mä en ole mitenkään erilainen ja paha, vaan että kaikkia oikeesti ärsyttää muut ihmiset eikä oikeesti kiinnosta muitten jutut?

Päällimmäinen ongelma on ettei sinulla ole lihaksia ja et pärjää tappelussa edes teinipojalle. Eli pitäisi olla sitä valuuttaa ja pääomaa olla raivokas ja kova. Sulla on vain kovat luulot itsestäs ja tuollaiset kaijutin jutut ei tee susta mitään taistelijaa.

Vosin kuvitella mitä teinipoikien jengi tekisi tuollaiselle raggarille, kun tarpeeksi soittaisit naamaasi heille.

Pojat saattaisi näyttää vähän käytöstapoja.

Totta on että nainenkin ja lapsi voi provosoida ja häiriköidä naapuriaan, mutta sitten kun naapuri on provosoitunut ja tulee rytinällä oven läpi, niin pitäisi sitten osata tehdä jotain muutakin kuin soittaa suutaan tai häiriköidä muita kovaäänisillä kajareilla. Siis jos ei halua että käy kuten kävi sille ovelle minkä läpi se isokokoinen sikaniskainen provosoitunut naapuri tuli.

Vierailija
1819/3685 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia vuosia sitten asuimme rivitalossa. Viereisessä rivarissa asui pariskunta, joiden kulkeminen oli välillä tosiaan omituista. Pariskunnan nainen kierteli päivisin naapuruston pihoilla tonkimassa tuhkakuppeja, ja jos sattui löytymään tumppi josta vielä sai puruja niin tyhjensi purut sätkäpussukkaansa. Välillä ihan säikähti kun mamma olkkarin ikkunan takana kulkemassa. Kerran heräsin aamuviideltä siihen, kun jostain kuului jumalanpalvelusta. Kävin pihalla katsomassa, pariskunnan autossa huusi radio täysillä mutta ketään ei näkynyt missään.

Harmittomia olivat, mutta hieman erikoisia kyllä..

Olet kertonut heistä aiemminkin.

Vierailija
1820/3685 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skänkhunt420 kirjoitti:

Naapuri koputtaa aina asiallisesti ensin jonka jälkeen virtsaa postiluukustani matolleni.

Onpas ketterä nainen.