Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1481/3685 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa on katkera akateeminen nainen, joka kouluttautui opettajaksi.

Kökkii pihalla ”puutarhatöissä” - joskus otsalampun kanssa. Mies on työtön ja ”teljetty” kotiin - samoin keskimmäinen kotikoulua käyvä lapsi.

Mulkoilee pihastaan muille. Eli jotenkin omituinen ihminen ja opettaja?

Vierailija
1482/3685 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa on katkera akateeminen nainen, joka kouluttautui opettajaksi.

Kökkii pihalla ”puutarhatöissä” - joskus otsalampun kanssa. Mies on työtön ja ”teljetty” kotiin - samoin keskimmäinen kotikoulua käyvä lapsi.

Mulkoilee pihastaan muille. Eli jotenkin omituinen ihminen ja opettaja?

Uskallatko kertoa missä paikkakunnalla asuu? Tai edes paikkakunnan alkukirjaimen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/3685 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran näin ikkunasta kun naapurin mummo kävi aitani takana pyörittelemässä päätänsä sotkuiselle takapihalleni. Kyseessä siis vuokra rivari, takapihalle paistaa iltapäivisin suoraan aurinko, on niin kuuma ettei siinä pysty olemaan. Mitään terassia ei huvita alkaa laittamaan koska pois muuttaessa se pitää repiä pois ja minulla ei ole tarkoitus olla täällä enää montaa vuotta. Ei ole siis rojuja pihalla, päässyt vaan villiintymään rikkaruohoista. Ainoan villiintyneen ruusupuskan pistin pari päivää sitten matalaksi kun ärsytti, roskat saa kuivua pari päivää vielä niin on helpompi kerätä pois jos minua huvittaa. Mutta ainut ihminen joka pihani näkee on naapurini, joskus jopa kaverinsa kera, kun tulee aidan viereen pällistelemään. Tähän asti sietänyt mutta alkaa pikkuhiljaa sen verta ärsyttämään, että seuraavan kerran päästän isokokoisen vahtiviettisen koirani aidan viereen kertomaan mielipiteensä, katsotaan pitääkö repsottava aita.

Kysy siltä mummolta,onko sulla touretten oireyhtymä,kun päätä vispaa ees-taas.

Vierailija
1484/3685 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyse omasta naapurista (luojan kiitos), mutta serkkuni alakerrassa asui joskus tyyppi, joka luukutti täysillä sen Bad boys -biisin joka ikinen päivä, aina samalla kellonlyömällä. Ja aina vain kerran. Olin joskus itsekin paikalla kuulemassa tämän.

😂😂😂 jos se oli ton tyypin voima-biisi tai jotain

Vierailija
1485/3685 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin teini käy rivitalon päätyasuntoon kurkkimassa, päädyssä vessan ikkuna ja vieressä tikapuut katolle. Ihanaa varmaan nähdä meidän vessanpytty. Jäljet näkyvät lumessa, selväksi tulee kuka ja mistä on käyty kurkkimassa. 

Ootteko nähny tirkistelemään? Voisiko kuitenkin olla, että lähtee vaan kotoaan jonnekin kulman taakse puhuakseni rauhassa puhelimessa? Muutaman kerran oon nähny teinejä just tuollai autokatosten tai muiden takana piilossa, osa kyykyssä yms. niin kuin eivät haluaisi kenenkään/porukoidensa huomaavan. Ehkä kotona ei ole riittävää rauhaa, jotta kehtaisivat puhua kavereiden kanssa, kun joku voisi kuulla.

Vierailija
1486/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nyt ei voi ehkä tavaksi kutsua, mutta jos postinjakajalla jää vahingossa yhden tietyn asunnon postiluukku auki postia jakaessaan, alkaa asunnosta tulvia rappuun ihan kamala hienhaju, joka siis haisee ihan koko kerroksessa ja siitä ylöspäin. Asukkaana asunnossa on ihan normaalin oloinen nuorehko mies, ja kyseessä omistusasunto. Mietin aina, miten paljon pitää hikoilla että saa sellaisen hienhajun kämppäänsä, ja miten se edes itse pystyy olemaan siellä!

Vierailija
1487/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin teini käy rivitalon päätyasuntoon kurkkimassa, päädyssä vessan ikkuna ja vieressä tikapuut katolle. Ihanaa varmaan nähdä meidän vessanpytty. Jäljet näkyvät lumessa, selväksi tulee kuka ja mistä on käyty kurkkimassa. 

Ootteko nähny tirkistelemään? Voisiko kuitenkin olla, että lähtee vaan kotoaan jonnekin kulman taakse puhuakseni rauhassa puhelimessa? Muutaman kerran oon nähny teinejä just tuollai autokatosten tai muiden takana piilossa, osa kyykyssä yms. niin kuin eivät haluaisi kenenkään/porukoidensa huomaavan. Ehkä kotona ei ole riittävää rauhaa, jotta kehtaisivat puhua kavereiden kanssa, kun joku voisi kuulla.

Tai sitten tuleva seksuaalirikollinen.

Vierailija
1488/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut ympäri Suomea joten kaikenlaiseen on törmätty. Eräässä kämpässä asui naapuris mummo joka veti raivarit jos tein jotain yhdeksän jälkeen. Ihan mitä tahansa. Katsoin telkkaa, kävin suihkussa, ulkoilutin koiria, soitin puhelimella... kyttäsi oven takana kun tulin ulkoa ja alkoi naama vääränä saarnata aamutakissaan kuinka hirveää nykynuoriso on, ei mitään tapoja, ei kunnioitusta, hän vanhusraukka niin kärsii. Enkä siinä elämänvaiheessa juhlinut tai viettänyt mitenkään riehakasta tai meluisaa elämää. Oli pakko muuttaa lopulta. En ajatellut että menisin jatkossa 9 aikaan illalla nukkumaan 🤣

Toinen hauska kyylä asuu nykyisessä talossa. Vahtii pihalla ettei kenenkään koira vaan pääse pissaamaan pihanurmikolle. Alkaa huutaa ja sättiä, hyvä ettei tartu koiraan ja heitä sitä kadulle. Sama mummo kerää tupakantumppeja kadulta iltaisin muovipussiin ja kiroilee mutisten kuristavansa kaikki tupakoitsijat. Kierrän hänet hyvin kaukaa. Huvittavaa on että yleensä sosiaaliset koirani vihaavat häntä. Kuudes aisti.

Hauskoja naapureita ovat myös lauleskelijat. Varsinkin epävireiset. Mikä onkaan mukavampaa kuin kuulla väärään nuottiin huudettua Apulantaa kolmelta yöllä?

Vierailija
1489/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ole meidän näkökulmasta hauska tapa, vaan ärsyttävä:

Asutaan maalla, ja kyläläiset käyttävät meidän pihaa oikoreittinä isommalle tielle. Kulkevat talon seinän ja pihasaunan välistä ihan keskeltä pihaa. Aiemmat omistajat eivät ole asiaan puuttuneet. Tehtiin kävelijöille  jopa oma polku pihan ulkopuolelle, ettei tarvitse tulla tähän meitä häiritsemään, mutta se ei kelpaa kaikille (vaikkei siitä tule yhtään lisämatkaa). Mitään yleistä tietä tässä ei kulje. No, aiotaan katkaista tuo kulku nyt ihan kokonaan, niin joutuvat sitten kiertämään puoli kilometriä pitempää toista "oikoreittiä" pitkin.

Kun tulen saunasta kylpytakki päällä naama punaisena, niin en todellakaan halua nähdä oman kotini pihalla jotain vierasta ihmistä seisomassa koiran kanssa. Ihan kuin asuisi yleisessä puistossa.

Vierailija
1490/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapureinani on pari jotka ovat noin 35 vuotiaita. Talossa on huonot eristykset ja suht koht ohuet seinät ja joka ilta kun olen kotona, siis joka ikinen ilta kuulen kun tämä nainen huutaa miehelleen "Miksi sinä et taaskaan halua seksiä? Mikä sinua vaivaa?" ja sit se mies huutaa takaisin että "No kun ei paneta" ja tosiaan oon tässä kämpässä asunut vuoden ja joka ikinen ilta on tuo sama juttu 😂

Vierailija
1491/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa asuu mies. Yöaikaan( 23-07) alkaa kuulua hirveä jytinä ja töminä.Ihan kuin painoja nosteltaisi, samanlainen ääni, ja ihan kuin huonekaluja siirrettäisiin.

Rn tiedä, mitä tekee, mutta vituttaa yöllä herätä tähän.

Vierailija
1492/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapureinani on pari jotka ovat noin 35 vuotiaita. Talossa on huonot eristykset ja suht koht ohuet seinät ja joka ilta kun olen kotona, siis joka ikinen ilta kuulen kun tämä nainen huutaa miehelleen "Miksi sinä et taaskaan halua seksiä? Mikä sinua vaivaa?" ja sit se mies huutaa takaisin että "No kun ei paneta" ja tosiaan oon tässä kämpässä asunut vuoden ja joka ikinen ilta on tuo sama juttu 😂

Se voi olla et jos se nainen on yllipainoinen niin ei sitä miestä kiinnosta se ja kuvottaa se nainen ym

Vierailija
1493/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla et jos se nainen on yllipainoinen niin ei sitä miestä kiinnosta se ja kuvottaa se nainen ym

Itse asiassa se on toisin päin. Se mies on aika pyylevä ja mahaa löytyy, mutta tää nainen on hoikka ja tosi hyvässä kunnossa. Käy salilla joskus samaan aikaan kuin mä

Vierailija
1494/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole naapuri, jolla omituinen tapa, mutta naapurijuttu kumminkin.  Asuin muinoin kerrostalon ylimmässä kerroksessa.  Samassa rapussa ja kerroksessa asui eräs nuori nainen, jolla oli poikaystävä.  Niille tuli bänksit ja sen jälkeen tämä poikaystävä alkoi häiriköidä koko rappua metelöimällä käytävässä ja pyrkimällä exänsä ovesta sisään mutta ei päässyt.  Kännissä tietenkin.  Sitten hän alkoi tulla öisin, kun alaovi oli lukossa ja soitella ihmisten ovikelloja sieltä alaovelta, että joku olisi painanut summeria ja päästänyt hänet käytävään.  Kukaan ei päästänyt. 

Kerran siellä taas mekkaloitiin ja avasin tuuletusikkunan kuullakseni, että onko se sama tyyppi taas.  No oli.  Silloin kuulin kun joku alapuolelta avasi ikkunan ja huusi, että nyt tää riittää ja siihen meteli loppui.  Se tyyppi ei tullut koskaan enää.  En sieltä ylhäältä nähnyt, mitä siinä tapahtui, kun en avannut koko ikkunaa.

Jälkeenpäin kuulin, että alakerran asukkaat oli heittäneet tän tyypin päälle kattilallisen vanhaa kylmää hernekeittoa.  Oli ollut aivan sopivasti hollilla.

Vierailija
1495/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni naapureiden oudoista tavoista on lähinnä jatkuva toisten naapureiden kyttääminen, jota sinäkin tunnut harrastavan.

Vierailija
1496/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen todella ohutseinäisessä talossa. Naapurini harrastivat seksiä joka lauantai-aamu klo 9 ja sitten uudestaan puoliltapäivin. Nainen piti hirveää meteliä, hakkasivat suoraan mun seinään ja sitten mies alkoi öristä kuin parkuva hirvi. Aina samat kellonajat. Eka kerran kun heräsin tähän, luulin että joku kummitus huutelee seinissä.

Seksin jälkeen naapurit lähtivät viihteelle ja palasivat noin klo 4. Heidän koiransa haukkui koko sen ajan lähes tauotta. Onneksi en enää asu siellä.

Vierailija
1497/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui kaksi naista, ystävykset, joilla oli molemmilla valtavan iso koira. Joka aamu noin viideltä he juoksuttivat koiria pihassa ja juttelivat samalla täyteen ääneen juuri minun ikkunani alla. Koirat haukkuivat ja riehuivat pihassa. Yritin sanoa asiasta, mutta he vain näyttivät tympeiltä ja jatkoivat samaan malliin.

Kerran lauantaiyönä heillä oli miesvieras, joka kulki rapuissa ylös ja alas ja soitteli naisten ovikelloja. Siis keskellä yötä, joskus 3-4 aikaan. Valitin asiasta ja he sanoivat loukkaantuneena, että nythän on LAUANTAI. En tajua mikseivät he olleet samassa asunnossa tai edes niin että asunnon ovi olisi auki, eikä tarvitsisi soitella toisten ovikelloa. Onneksi löysin pian tämän jälkeen uuden asunnon.

Tuollaiset ihmiset eivät sovi kerrostaloon.

Vierailija
1498/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen eläkeläisrouva seinänaapuri kurkki postiluukusta sisään jos ei kuullut naapureistaan mitään, kommentoi rappukäytävän puolelta postiluukkua aukoessaan "kyllä siellä ainakin valoa näkyy".

Sama naapuri sanoi kirjoittavan lumipäiväkirjaa jossa tarkat ajat ja alueet joissa lumiauraukset hoidettu että tietää koska valittaa.

Jos minulle tuli vieraita kylään meni alta tunti kun hän rimputti vain nähdäkseen vieraani ja samalla halusi juoruta koko taloyhtiön kaikista naapureista joita en edes tuntenut

Vierailija
1499/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niitä ei koskaan  näe.. Aivan perusasioitakaan varten, ei koskaan, ikinä missään. Ei ketään, jolta neuvoa kysyä.

Vasta huoltoyhtiöltä sain vähän apua...

Vierailija
1500/3685 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännöitsijälle valittaminen milloin mistäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme