Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Meidän naapurissa ei ole asunut ketään kohta vuoteen, tosi outoa.
Hyvä asunto hyvällä paikalla.
Huoltomies käy kerran pari kuussa tyhjentämässä ilmaisjakelut.
Entinen naapuri kyttäili käytävällä ja kerran jopa kirjoitti rakkauskirjeen mulle, YÖK. Lyhyt vanha pervo, joka runkkasi joka ikinen ilta ja välillä päivisin, niin että oli pakko käyttää kuulokkeita tai korvatulppia.
Eipä ukkoa tarvi enää ikinä nähdä.
Meidän naapuri kirjoittelee vauva.fi palstalle.
Meidän omakotinaapurilla ei ole ulkoroskista.
Takapiha toimittaa näköjään roskiksen virkaa.
Parikymmentä roskapussia haisee ja houkuttelee rottia.
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä roskapussia haisee ja houkuttelee rottia.
Osta tehokas ilmakko. Mikä sen mukavampaa ku ammuskella terassilta/ikkunasta naapurin rottia pikkupöhnässä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa harrastetaan seksiä. Itku kurkussa 30v neitsytpoikana sitten kuuntelen tätä iltaisin mutta en uskalla laittaa heippa lappua, että ette saa paneskella koska en minäkään saa naista.
Pyydä päästä mukaan harrastuspiiriin. Ujolle vaihtoehtona harrastaa samaan tahtiin sooloseksiä. Kyllä hyviä harrastuksia pitää olla.
Meidän naapurinpiha (vihreän puoleen jäsen) on kuin kaatopaikka, roskat ja muut roinat ympäri pihaa ja ulkovalot palaa yötäpäivää ja lähipelto roskataan ja ojat tukitaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä roskapussia haisee ja houkuttelee rottia.Osta tehokas ilmakko. Mikä sen mukavampaa ku ammuskella terassilta/ikkunasta naapurin rottia pikkupöhnässä.
Ilmoita kunnan elintarvikevastaavalle...
Tänään hississä:Olin ykkösessä painanut hissin seiskaan. Neljännestä kerroksesta tulee hissiin täti ja ilmoittaa,että hän menee sitten ykköseen. Sanoin,että tämä kylläkin käy ensin seiskassa. Suuttui,kun olin röyhkeä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapuri kirjoittelee vauva.fi palstalle.
Tää oli hauska!
Naapuri ei ikinä käy missään. En ole ikinä nähnyt, että hänen luonaan kävisi vieraita. Hän ei tee mitään muuta kuin kolistelee silloin tällöin kaapin ovia laittaessaan ruokaa.
Huom. Tää koskee kerrostaloasukkaita. Ketä muuten edes kerrostalossa kiinnostaa naapurit? Toki sen verran ainakin, että moikata voi ja joskus heittää vähän läppääkin, mutta muuten?
Ihan sama mitä tekevät ja ajattelevat. Tietysti eri asia, jos joku häiriköisi yms. Täällä meillä on rauhallista asua onneksi. Naapurin tyttö laulaa välillä kauniisti päivisin.
Mukavia ihmisiä paljon. Muutama juoruaja, mutta ei se meitä hetkauta. Siinhän länkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri ei ikinä käy missään. En ole ikinä nähnyt, että hänen luonaan kävisi vieraita. Hän ei tee mitään muuta kuin kolistelee silloin tällöin kaapin ovia laittaessaan ruokaa.
Tarkennatko missä asuu tämä naapuri? Itse olen paljon kotona, kun teen töitä kotoa käsin. Mies käy töissä muualla. Tosin en se voi olla minä, kun käyn sentään jossakin. Kaupassa, lenkillä, ystävien luona viikonloppuisin ja joskus matkustamme.
Meillä on vanhat kaapit jotka kolisee.
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis itse olla kokoajan kotona kyttäämässä kun tiedät ettei ikinä käy missään, tule vieraita yms.?
Vierailija kirjoitti:
Hujoppimies83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva remontointi. Rempataan kämppää ja kootaan huonekaluja.
Toinen naapuri soittaa sähkörumpuja aina kummalliseen aikaan.
huh onneksi se en voi olla minä koska lopetin sähkörumpujen soiton yli vuos sitten sen takia kun piiiiiiiiiiipit siitä huomautti. Vaikka soitinkin päivällä. Korkeintaan lapsivieraamme joskus niitä soittavat. Itse en täällä asuessa niihin enää koske ettei tipu mummeleita kahvekuppi ja korppu kädestä ja onhan se nyt kamalaa, kun päivän seiskalehden luku jää hetkeksi kesken.. JUU ymmärrän ettei nuo tällaisessa elementtitalossa ole mikään hyvä juttu vaikka äänen eristäisikin.. Tässä meidän asunnossa (ylin kerros eli kahdeksas) kuuluu meteli vain alhaalta ylös ja kuuluu että se tulisi sivusta tai ylempää vaikka ei voi olla mahdollista. Alakerran kantakävely ja remppa kuulostaa siltä että se tulisi katolta 😂 Onneksi en asu alempana.. VARMAAN joka kolaus kuuluu. Muuten siis hiljaista on, mutta töminä kuuluu.
Minua ei kiinnosta täällä siis mikään eli en tullut kertomaan omista hauskoista naapureistani, koska ei ole sanottavaa. Perustylsiä kaikki. Joskus kesällä hauska seurata heitä, kun ovat kännissä pihamaalla ja kuunnella lipsautuksia.
Eikös sähkörummut ole ihan hiljaiset?? Jos niitä sallittuun aikaan soittaa, ei pitäisi olla kenelläkään mitään valittamista. Meidän yläkertaan muutti pianonsoitonopettaja. Opettaa siis kotonaan. En mitenkään nauti siitä pimputtamisesta, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa, kun se tapahtuu sallittuna aikana ja päättyy yleensä viimeistään 20.30.
Eivät todellakaan ole hiljaiset!! Pedaaleista raikaa ääni vaikka rumpujen soundi kuuluu kuulokkeista! Samalla tavalla niitä basareitakin yms vatkataan kuin normirumpuja. Haloo! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis itse olla kokoajan kotona kyttäämässä kun tiedät ettei ikinä käy missään, tule vieraita yms.?
Tämä. 😂
Se saamarin ilmastoihme pitää autoaan tyhjäkäynnillä jopa puoli tuntia, ehkä 45 minuuttiakin ennen ajoon lähtöä. Mihin vuodenaikaan hyvänsä, oli kylmä tai lämmin. Tätä tapahtuu aamulla töihin lähdössä ja iltapäivisin ja joskus yötä vasten, en tiedä missä käy tai onko yötöissä tms. Hänellä on omia lapsiakin, en ymmärrä miksei edes niitten terveyttä ja tulevaisuutta ajattele.
Soittaisimme poliisit sille perkeleelle, mutta meidän pikkukaupungissa ei ole omaa poliisia ja tulee yli 40 km päästä, joten ihan turhaa olisi.
Naapuri alkaa yleensä iltasella soitella kosketinsoittimilla. Ei kuitenkaan soita liian kovalla eikä liian kauaa, ja on selvästi aika musikaalinen. Biiseissäkin vähän vaihtelua, mietinkin kuullessani mahtaako kulloinenkin biisivalinta johtua vaikkapa säästä tai jostain tietystä tunnelmasta. Ei haittaa.
Tähän aluksi, että asun kerrostalossa.
1. Mun yksi naapurin kämppä on kämppä, jossa yleensä pitävät kauheaa meteliä ja riitelevät väkillä. Se on enimökseen heidän. Ns. "Vapaa-ajan kämppä", jpssa sitte pidetään välillä ryyppyputkea päällä. Ja mikä oudointa: seuraavina päivinä esittävät kuin mitään ei olisi, vaikkka näyttää olevan aika paha olo.
2. Yksi taas on oudossa suhteessa yhden tyypin kanssa, toinen mustamalaa jäntä, mesuavat välillä...
3. Yks meidän naapuri joka on muuttanu tääl vähän aikaa sit pois, on ollu oikein superkyylä. Olit parvekkeella tupakalla, toisen vastakkaisen talon ikkunasta kun heijastui niin hän huhuili tyliin "kyllä mä näin sut!", tai sitten aina kun olimme lähdössä jonnekkin niin siinäkin parvekkeella hän oli kyyläämässä, tai kun tuli kaupasta ikkunan verhot lepatti kun hän meni nukamas piiloon kiikareidensa kanssa, jne outoa touhua.
4. Yks naapurin sälli pelasi kaverinsa kanssa sählyä monien viikkojen päivät sählyä siaällä käytävässä, ja vetelivät mailoilla pitkin niitä tukia. Ok, sisällä saa olla. Mutta jos on tylsää, ja sateinen päivä sitten voi mennä jomman kumman luokse. Käytävät eivät ole pelaamista varten.
5. Meidän talo on myös siitä outo, että taidan olla ainoa joka viitsii sanoa asioista suoraan joista/joihin täytyy laittaa jokin selvyys/loppu. Kaikki ihmettelevät ja hyssyttelevät aina, ei vee. No enpä silti viitsi v#tun naapureista välittää, itsepähän ovat tuollaisia p#skoja.
Yläkerran naapuri on ilmeisesti alkanut käydä yöpaskalla. Olen aika huonouninen ja tyypillisesti olen yhden ja kolmen välillä enempi vähempi hereillä, ja tähän aikaikkunaan sopii yläkertalaisen suolen toiminta. Herään jo kantapäiden töminään jos en ole valmiiksi hereillä, sitten seuraa hetki lorotusta ja useiden minuuttien hiljaisuus. Sitten vessa vedetään kerran, kuuluu vessaharjan ääntä (jep, meidän taloyhtiössä ihan kaikki kuuluu) ja toinen veto.