Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Villakangasmi kirjoitti:
Katsoin naapuriin kiikarilla ja se kiikaroi takaisin.
H*lvetin kyttääjä!
Olen ihan järkyttynyt, kuinka kauan se mua on kiikaroinut?
Hups, kiinni jäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen useana yönä viikonloppuisin kuullut, kuinka joku naapurimme kulkee hissillä ja päästyään asuntoonsa juoksee siellä kerran päästä päähän. Juoksuaskeleet tömistävät ensin yhteen suuntaan, sitten saman tien takaisin. Viimeksi heräsin tuohon hissin kolinaan viime yönä, kello oli vähän yli kolme.
En tiedä mistä asunnosta tuo kuuluu, mutta ei ainakaan ylä- tai alapuoleltamme. Juoksija voisi olla lapsi, mutta siihen tuo kellonaika on kyllä ihmeellinen. Jos on aikuinen, niin en tiedä miksi toistaa aina tuon saman kuvion. Joku pakko-oire?
Eiköhän ole kuiteskin postinkantaja vain. Kämppääsi kuuluu joku pätkän, minkä kipittää.
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapurissamme asuu tunnettu uutistenlukija. Jos on aamuvuorossa ja illalla kotona, sieltä kuuluu joskus useita tunteja omituinen primitiivinen ölinä tällä uutistenlukijan tunnistettavalla äänellä. Sellaista hööö hööö mööö tms. :O
Äänenhuoltoa tämäkin.
Entisessä kämpässä seinänaapureina ulkomaalaistaustainen mies sekä tyttöystävä/vaihtuva valikoima tyttöjä. Huutoa, pauketta ja tosi pelottavan kuuloista riitelyä pitkin viikkoa ja yleensä just ilta-aikaan.
Silloin kun mies oli kavereidensa kanssa häiritsi sekin, koska puheen sävy ja volyymin taso olivat lähellä tuota riitelyä.
Yläkerrassa asui puolestaan nikkaroija, jolla sahausta, porausta ja vasatointia riitti. Tämä onneksi ihan sallittujen aikavälien puitteissa.
Alimman kerroksen asunnossa asuin ja vieressä oli ala-asteen pihamaa. Lasten jatkuva ulkoilu ja huutomökäily kuului sisälle asti silloin kun sattui kotona siihen aikaan olemaan.
Onneksi pääsin muuttamaan pois!
Mushy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen asunnon naapuri "kukkui" :D Siis piti etenkin iltaisin sellaista käkikellomaista ääntä, välillä hetken ja välillä pitempään. Laulamista ja viheltelyä olen usein kuullut naapureista, mutta tämä vei kyllä voiton kaikesta.
Ollaanko asuttu samassa talossa Lohjalla? :D Meidän yläkerrassa meinaan asui kukkuja, sitä naureskellet vuosikaudet pohdittiin että miksi. Kello se ei varmasti ollut, kukkui ihan milloin sattui- välillä kovaa monta kertaa putkeen, välillä hiljempaa.
Oliko Kangasalan kukkuu-mies? Kukkui kun ajeli polkupyörällään kesät talvet karvalakki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä miksi naapureilla on autossaan invamerkki, molemmat kävelevät nopsaan ja käyvät pitkillä lenkeillä. Sitten ajavat autonsa aina ovensa eteen, välillä on tullut vaaratilanteita, kun lapset leikkivät pihalla ja mies ajaa autoansa tosi kovaa. Rivitalon yhteinen piha alue.
Tutuillani on invamerkki pyörätuolissa olevan poikansa takia. Poika asuu jo omillaan mutta on kuitenkin sen verran usein vanhempiensa kyydittävänä ja käy heidän luonaan että invamerkille on tarvetta.
Asumme rivitaloyhtiössä, jossa osalla on pihat kävelytiellä päin. Yhdessä tällaisessa asunnossa asuu perhe, joka kerää roskapussejaan kasaksi siihen terassille. En ymmärrä, kuinka iso vaiva on viedä roskapussit suoraan jätehuoneeseen, joka on aivan heidän autopaikkansa ja taloyhtiön postilaatikoiden vieressä. He kuitenkin käyttävät sitä autoa päivittäin. Lapsetkin ovat jo sen ikäisiä, että hekin voisivat kipaista viemässä roskat (kun osaavat kulkea yksin pyörällä kouluun). Matkaa heidän terassiltaan jätehuoneeseen on alle 30 metriä.
Opiskelijasolussa naapurihuoneessa asuja leikkasi ilmeisesti varpaankynsiään lavuaarin päällä ja jätti kynnet siihen minun siivottavaksi. Ei nimittäin siivonnut itse koskaan vaan kämpän siivous oli minun harteilla. Samoin vittuili minulle kavereiden määrästä ym. Stana että vihasin sitä.
Naapurissa 2-vuotias lapsi ulkoilee vanhempiensa kanssa ihmeellisiin aikoihin, jos ylipäätään ulkoilee. Olen kirjoitellut tässä gradua kotona puoli vuotta ja ollut päivät kotona. Lapsi pidetään sisällä päivät pitkät ja kerran kaksi viikossa pääsee ulos kuuden jälkeen ja sisään tulevat vasta ennen ysiä.
Yleensä parivuotiaat ovat kyllä unessa ysiltä jo, mutta tällä naapurin tenavalla alkaa sen jälkeen huutokonsertti, joka kestää puolille öin.
On tosi outoa, että noin pientä ulkoilutetaan nytkin kovilla pakkasilla iltamyöhään...itse kuitenkin käyn ulkona päivittäin, ja naapurin ulko-oven edessä ei ole edes merkkejä siitä, että olisi astuttu ulos. (rivitalo).
En pysty käsittämään, miten niillä pää kestää lapsen kanssa olla päivät sisällä... kumpikaan vanhemmista ei käy töissä, joten kotona hengaavat. Kertaakaan en ole nähnyt siellä edes vieraita, saati kuullut mitään.
Perhe ei tervehdi pihalla ja lapselle en ole koskaan kuullut edes puhuttavan. Seinän läpi kuuluu puheäänetkin, joten kummallista. Outo perhe.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu nuori pariskunta. Ilmeisesti naisen ollessa poissa kotoa mies huutaa ajoittain 'vit**a' jne tunnista toiseen. Paksuseinäinen talo mutta sellaista itkupotkuraivarin sekaista kovaa huutoa tunnista toiseen niin että alkaa jo häiritä todella. Saattaa joskus yölläkin huutaa.
Veikkaan että pelaa jotain peliä, CS, Fortnite tms.
Oma mies karjuu aina kuollessaan pelissä, eikä lopeta vaikka asiasta on puhuttu useat kerrat. Olisi parasta olla pelaamatta kun ei kestä tappiota kiroamatta ja raivoamatta.
Naapurini päästää aina sunnuntai aamuna semmoisen prööööööööt pröt pröt prööööt pörörö prööt prö prö pierun ja huutaa ilmoille maailma on minun, täältä tullaan.
En todellakaan ole mikään naapurikyttä, mutta asutaan ok-taloalueella ja naapuriperheellä pari taaperoikäistä eivätkä ole koskaan ulkona! Teen töitä kotona ja olen usein pihalla, näkymät juuri tuolle talolle Siis ihan muutaman hassun kerran olen nähnyt lapsia ja äitiä, isä käy kyllä töissä. Äiti ei koskaan ole tervehtinyt eikä katsonut meidän suuntaankaan, nyt taas on ollut kuukausia etten ole nähnyt vilaustakaan. Valot on kyllä talossa aina päällä jne. mutta vain isä liikkuu ulkona. Outoa. Jossain vaiheessa jo ajattelin, että on listiny perheensä, mutta sitten joku kerta näin toisen lapsista. Lasua mietin jossain vaiheessa, mutta sitten ei mitään syytä siihenkään ja on toki ylireagointia. Jotenkin on vaan fiilis ettei siellä ole kaikki ok, mutta kaipa tuohon joku järjellinen selitys löytyy. Lapset vaan yleensä on aika paljon ulkona ja nää ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole mikään naapurikyttä, mutta asutaan ok-taloalueella ja naapuriperheellä pari taaperoikäistä eivätkä ole koskaan ulkona! Teen töitä kotona ja olen usein pihalla, näkymät juuri tuolle talolle Siis ihan muutaman hassun kerran olen nähnyt lapsia ja äitiä, isä käy kyllä töissä. Äiti ei koskaan ole tervehtinyt eikä katsonut meidän suuntaankaan, nyt taas on ollut kuukausia etten ole nähnyt vilaustakaan. Valot on kyllä talossa aina päällä jne. mutta vain isä liikkuu ulkona. Outoa. Jossain vaiheessa jo ajattelin, että on listiny perheensä, mutta sitten joku kerta näin toisen lapsista. Lasua mietin jossain vaiheessa, mutta sitten ei mitään syytä siihenkään ja on toki ylireagointia. Jotenkin on vaan fiilis ettei siellä ole kaikki ok, mutta kaipa tuohon joku järjellinen selitys löytyy. Lapset vaan yleensä on aika paljon ulkona ja nää ei ollenkaan.
Aurinkoallergia?
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu. Siis ihan hyvää tarkoittaen. Jos siellä on joku masisäiti, joka ei kykene huolehtimaan lapsista eikä isäkään ymmärrä
Meidän kerrostalossa asuu nainen,jolla on tapana kulkea rappukäytävässä kurkkimassa naapureitten postiluukusta sisään. Kerran jäi kiinni ja sen jälkeen on alkanut käymään aamuyöllä.Tiedän siitä.kun laitan luukun väliin paperia ja se on aina aamulla pudonnut lattialle.Lehdenjakaja ei se ole ollut,koska mulle ei lehtiä tule.
Vähän asian sivusta mutta opiskellessa teekkarikylässä solussa oli vajaa kolmemetrinen tukki jonka päällä porukka tapasi istua.
Kerran ravintolaillan jälkeen pari kaveria oli nostanut sen tukin käsipelillä katonrajaan ja rojautti sen lattialle. Lattia kesti, eikä siitä muutenkaan mitään sanomista tullut. Normaaleja asumisen ääniä.
Naapurissa asuu laiton vuokralainen sillä aikaa kun asunnon aito vuokralainen asuu jossain muualla, tod.näk vanhemmillaan, ja kerää tuet tilillensä. Siinäpä "outo" tapa vaan taitaapi olla maan tapa.
Asun rivitalossa ja on yx henkilö,joka tulee kovaäänisesti sanomaan esim.postilaatikoon tulleesta lähetyksestä.Tulin töistä ja hän sanomaan,postilaatikkoosi on tullut paketti ja siitä on soitettu sinulle monta kertaa.(en pidä puhelinta työssä mukana)Mitähän vittua toisten posti hänelle kuuluu!!Hän ei varmasti ole tänäkään päivänä postilaitoksen palveluksessa.
Tai sitten se saa orgasmin.