Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
841/3685 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran naapuri, jolla oli joku pakkomielteinen pelko siitä että asunnon ovi jää auki. Hän rynkytti sitä ennen illalla välillä toistakin tuntia. Meni välillä vissiin nukkumaan ja oli kuitenkin edelleen pakko nousta kokeilemaan että onko ovi kiinni. Talo oli nyt jo purettu pahviseinäinen opiskelijatalo, joten rynkytys kuului hyvin. Ei se kauheasti haitannut, lähinnä herätti empatiaa, koska oli varmaan aika rankkaa tuollainen huoli, kun estää nukkumisenkin.

Vierailija
842/3685 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on satanut lunta, naapurit putsaa autonsa tosi tarkasti harjan kanssa vaikka auto on katoksen alla suojassa.. ehkä se on piilovittuilua meille, joilla ei ole autokatosta.

No voi elämä. Todennäköisesti heillä vain on samanlainen suunnittelukukkanen katoksessaan kuin meillä. Katoksen seinät on niin harvaan rimoitetut, että tuiskuava lumi peittää auton vaikka on katoksessa. Se on tosi raivostuttavaa. Autokatoksessa tulisi aina olla ainakin yhden seinän täysin umpiseinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa naapurissa asuu nainen, joka on muuten täysin hiljainen, mutta kun tulee kotiin koiransa kanssa huutaa aina "EI! Ei sänkyyn!Ei!". Välillä tuota seuraa myös kova ääninen "Voi V*ttu!". 

Vierailija
844/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri ulkoiluttaa koiraansa pihallaan. Kiva varmaan muuten viettää aikaa pihallaan pissan ja paskan keskellä.

Vierailija
845/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, ai että, osuikin ketju oikeaan aikaan! Olen tuon ovenrynkyttäjäukon naapuri siis. Tänään aamusella autoin yläkerran vanhaa rouvaa kantamaan isoja ostoskasseja hänen asuntoonsa, ja rouva halusi mulle esitellä parvekekukkansa--mikäs siinä. Parvekkeella pönötti myös ihan huikean kokoinen kiikariteleskooppi/mikälie, joten ystävällisesti kysäisin, harrastaako rouva kenties lintujenbongausta tai astronomiaa.

Ei harrasta, ei. Rouva käyttää vempelettä tarkkaillakseen, mitä ihmiset heittävät roskapusseissaan taloyhtiön roskikseen. Siis päivystää tuntitolkulla joka päivä kuikuillen ihmisten roskia. Jottei kukaan vain ole heittämässä kierrätyskelpoista tai sopimatonta tavaraa pois. :-D Kertoi, että oli eilen huomannut jonkun naapurinpojan heittäneen roskikseen vanhan ja risaisen kissojen raapimapuun, ja pyyhältänyt kauhealla kiireellä paikalle ripittämään jannua. Olisi kuulemma pitänyt viedä kierrätyskeskukseen. No just. Oiskohan se muuton paikka... :-D

Vierailija
846/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asui mies joka omisti ison kappaleen nurmikkoa talonsa edessä. Aina kun meille tuli vieraita, ukko alkoi päältä ajettavalla ruohonleikkurillaan leikata nurmikkoaan. Muuten ukko ei pahemmin nurmikkoaan leikannut.

Mulla on kanssa tällaisia naapureita. Hirveä pakko aina silloin pärisytellä jollain koneella, kun jollakin on jotkut juhlat. Tällä alueella ehkä yhdessä talossa on juhlat kesässä ja silloin ei voi olla hiljaa.

Vierailija
847/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alakerrassa asui nuori nainen joka oli muuten hiljainen mutta usein kylppäriin mennessään rääkäisi "V*TTU!!!". Mietin että pelästyikö se nähdessään pärstänsä peilistä vai yllättyikö joka kerta huomatessaan mikä sillä on jalkojen välissä :D

Vierailija
848/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa, pienkerrostalossa, ihmeteltiin pitkään että mikä hemmetin rytmikäs paukutus talossa kuuluu monta kertaa päivässä, etenkin iltaisin. Ääni kuului selvästi alakerrastamme, jossa asui vähän erikoinen poikamies. No, naapurin rouva oli lopulta saanut selville että alakerran Raimon tv:n kaukosäädin on rikki ja tämä paukauttaa sitä pöytään. Jossain kohtaa viikkojen jälkeen hän sitten osti ilmeisesti uuden säätimen, kun pauke loppui.

Vierailija
849/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu seinänaapurissa aina pro-tiptop-kunnossa oleva, keski-ikää lähestyvä asianajajanainen, joka muutoin on täysin hiljainen ja huomaamaton naapurina. Paitsi joka ilta, kun mimmi hyppää suihkuun. Vetää stereoista volyymin kaakkoon, ja biisi on aina sama: Aquan Barbie Girl. Sitä sitten hoilaa mukana joka ainoa iltakasi sielunsa täydeltä, ja meidän kaakelit raikuu. :D Tätä on nyt kuunneltu jo kolmisen vuotta kellontarkalla rutiinilla. Mua vain hymyilyttää, you go girl! :)

Vierailija
850/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun alakerrassa asui nuori nainen joka oli muuten hiljainen mutta usein kylppäriin mennessään rääkäisi "V*TTU!!!". Mietin että pelästyikö se nähdessään pärstänsä peilistä vai yllättyikö joka kerta huomatessaan mikä sillä on jalkojen välissä :D

Varmaan kastelee sukkansa

Vierailija
851/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa. Seinänaapurini siivoa öisin. Siis keskellä yötä. Yleensä puolilta öin aloittaa, vie kaikki matot, peitot, lumput parvekkeelle ja alkaa jumalaton kopistelu. Imuroi, ilm. luuttuaa lattioita jne.

Itseäni meteli ei juurikaan haittaa, koska olen myös yökyöpeli, mutta ihmetyttää tuo ajankohta. On kuitenkin kotona päivisinkin lähes aina. No, huvinsa kullakin :D

Vierailija
852/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitkäaikaistyöttömät, ketkä ei ole lähtenyt kotoaan lähikauppaa pidemmälle vuosikausiin.

Vierailija
853/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asui mies joka omisti ison kappaleen nurmikkoa talonsa edessä. Aina kun meille tuli vieraita, ukko alkoi päältä ajettavalla ruohonleikkurillaan leikata nurmikkoaan. Muuten ukko ei pahemmin nurmikkoaan leikannut.

Ehkä havahtui nurmikkonsa pituuteen kun näki vieraita ja kohteliaisuudesta ajatteli ajaa. Ei kaikki ole aina pahantahtoisia, ajattelemattomia toki.

Vierailija
854/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä tindermätsini kanssa ja jo ekoilla treffeillä selvisi, että hän onkin minun seinänaapuri ja kirjaimellisesti nukutaan päät vastakkain seinä vain välissä :D Ja siihen loppui myos kiinnostus, sillä olen kuullut useasti miten mies huutaa todella ilkeästi äidilleen ja pamauttelee ovia kiukuspäissään. Ja toinen syy kiinnostuksen lopahtamiselle oli juurikin se että hän vielä asui äitinsä kanssa vaikka oli ihan aikuinen.

Vierailija
855/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapset ovat aina tervehtineet kohteliaasti, myös murrosiässä. Naapurit ovat myös erittäin avuliaita ja auttavaisia. Eikö muka ole outoa??

Vierailija
856/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astuu kissan paskaan?

Vierailija
857/3685 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä havahtui nurmikkonsa pituuteen kun näki vieraita ja kohteliaisuudesta ajatteli ajaa. Ei kaikki ole aina pahantahtoisia, ajattelemattomia toki.

'Reino! Reinoo! Ny on naapuril vierait, ja pihakin on ko ämmän persiist, sus siunakkoo. Äkkii siit nurmikko leikkaa ja otaki siistiks, aina ko saa nii hävetä. REIIINOO!'

Vierailija
858/3685 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran nuoripari riitelee joka päivä. Etenkin nainen kiljuu ja kimittää kaikesta.

Vierailija
859/3685 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinän takana asuu Marilyn Mansonin näköinen nuori jätkä, joka lässyttää kissoilleen kuin vauvoille ja puhuu niistä muodossa "hän". Muistan, kun yksi kissa pääsi parvekkeelta minun parvekkeelleni ja näin ensimmäisen kerran tämän kissamiehen kun tuli lemmikkiään hakemaan , täytyy sanoa että yllätys oli liian lievä ilmaisu  :D Olin kuvitellut jonkin värittömän, rillipäisen hissukan ja paljon vanhemman.

Vierailija
860/3685 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä asunnossa asui pari vanhaa rouvaa jotka kyttäsivät jokaisen liikettä, ikkunasta myös katsoivat monet kerrat kun meni kauppaan tai jonnekin. Rappukäytävässä ei saanut liikkua myöhään koska se häiritsi näitä rouvia, 2v siinä huvitti asua eikä sen enempää. Makeat naurut sai siitä kun olin tekemässä muuttoa niin toinen niistä oli pusikossa ottamassa kuvia :D uudessa asunnossa ei juuri naapureita näe ja hiljaista on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän