Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
401/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lauantai kello 11 aamulla alkaa soimaan Antti Tuisku. Levy soi sen yhden kerran ja hiljaisuus. Oon päätellyt, että se ehkä treenaa.

Vierailija
402/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran yksiön jätkä lorottelee useammin kuin meillä kaksion pari.  Ja lorottelu KUUULUUUU. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän seinänaapurissa asuu nuori mies. Hän on kovin mieltynyt yhteen hajusteeseen.

Huvittavaa tässä on se, että hänen hajujälkeään pystyy seuraamaan puolikin tuntia siitä, kun on poistunut kotoa. Tiedän siis, onko hän mennyt ylä- vai alakautta, onko käynyt roskiksella mennessään jne.

On kyllä komea mies, mutta kuinka ihmeessä hänen kanssaihmisensä sietävät tuota hajusteen määrää? Välillä ihan silmiä kirvelee, jos sattuu heti itse ulos, kun hän on poistunut kotoa.

Ihmettelen itsekin noita hajusteessa uineita ihmisiä, seinänaapurini esiteinipojalla on tyttöystävä, joka käyttää aina jotain vaniljatuoksua. Kuulen usein iltaisin kun poika saattaa tytön alaovelle (symppistä <3), ja kun lähden noin puolitoista tuntia myöhemmin iltalenkille, hissi haisee vieläkin siltä kuin sinne olisi sulanut kymmenen litraa vaniljajäätelöä. Yäk.

Mutta tässä talossa vierailee usein hyväntuoksuinen mysteerimies, jonka tuoksusta voi aina joskus tuntea aavistuksen hississä. En ole kahdessa vuodessakaan saanut selville kuka tuo mies on, mutta ah sitä tuoksua! Jos joskus törmään häneen rapussa, polveni varmaan pettävät ihastuksesta vaikka hän olisi kaksisataakiloinen mursuviiksekäs peräkammarinpoika :D

Ettei tuo vaniljan haju tule autossa olevasta wunderista?

Haju tarttuu vaatteisiin aika hyvin.

Vierailija
404/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapuri... näyttää ihan normaalilta mutta asunnossa ollessaan ei ihan normaalilta tapaukselta vaikuta. Monta kertaa viikossa kuuluu pitkän hiljaisuuden jälkeen monta kovaa ”EI” huutoa jonka jälkeen kauhealla tömistelyllä menee vessaan. Ja tätä tapahtuu kellonajasta riippumatta. Saattaa myös saada ihme karjumiskohtauksia ihan yhtäkkiä.

Viikonloppuisin usein saa kuunnella klo 22-9 välillä hänen ja ilmeisesti naisystävänsä seksihetkiä. Se on kiva herätä 4 aikaan yöllä siihen kun seuraavat 45min kuuluu kunnon toiminnan äänet ja sänky hakkaa seinää.

Pelaa kuulokkeet päässä.

Vierailija
405/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuva muija piereskelee jatkuvasti antaumuksella ja kovalla äänellä. Sellanen aika hyvän näkönen muija vielä. Jatkuvaa prööttäilyä vessassa ja ympäri asuntoa.

Vierailija
406/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liesituulettimen kautta kuuluu naapurin puheet, kuin olisivat vieressä. Yksi pariskunta on riidellyt jo kaksi vuotta samasta asiasta, eli miehen työttömyydestä ja työnhakuhaluttomuudesta. Muija itkee aina saman kaavan mukaan että joutuu kotona tekemään kaiken ja maksamaan laskut ja mies vasta heräilee siinä vaiheessa kun hän tulee töistä kotiin puoli viideltä iltapäivällä. "Vittu mä en jaksa sua enää!" huuto kuulunut parin vuoden ajan säännöllisesti. Ihmetyttää miksi jatkaa paskaa suhdetta, miksi ei jo laita miestä pihalle? Yhteisiä lapsiakaan kun ei ole ja kämppä on naisen omistama.

Vierailija
407/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuva muija piereskelee jatkuvasti antaumuksella ja kovalla äänellä. Sellanen aika hyvän näkönen muija vielä. Jatkuvaa prööttäilyä vessassa ja ympäri asuntoa.

Tämä voisin olla minä, paitsi etten ole hyvännäköinen. Tavaksi vaan on tullut tässä yksiasuessa päästellä jos on tarve :D

Vierailija
408/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju tekee vainoharhaiseksi :D Mitä jos munkin naapurit luulee, että täällä vaan piereksin sata kertaa päivässä, kun oikeasti vain niistän nenääni kunnolla töräyttäen :D Varmaan joku naapuri tietää mun työvuorotkin paremmin kuin minä.

Vierailija
409/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisin olla minä, paitsi etten ole hyvännäköinen. Tavaksi vaan on tullut tässä yksiasuessa päästellä jos on tarve :D

Täällä myös yksi trööttäilijä, tosin en minäkään hyvännäköinen. Toivon ettei meiltä kuulu naapuriin kun minä ja kaksi teiniäni yön hiljaisuudessa kilpaa piereskellään. Lässytän ja höpötän myös koiralleni lähes tauotta, kuulostaisi naapureista kenties himppasen oudolta.

Vierailija
410/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri huutopieree kylppärissä, josta kuuluu meille kaikki, ja pierujen perään usein nauraa ja huutaa miehelleen 'ai kauheeta!' tai 'anteeks!' ja taas nauraa pylly parkuen.

Vierailija
411/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikin akateemisesti koulutettu, mutta eivät tunnista voikukkaa rikkaruhoksi eivätkä kitke. Muu naapurusto hermoromahduksen partaalla, kun yritämme pitää pihat voikukattomina. Toinen naapuri tulee AINA pihahommiin, kun itse olemme pihalla. Monesti olemme mieheni kanssa puhuneet, että tiedostavatkohan he itse. Meillä ruohonleikkuri käynnistyy, 10 min ja sielläkin tarvetta leikata ruoho. On tää omakotiasuminen niin hauskaa:-)

Vierailija
412/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutopieree? 😂😂 yritin kuvitella huutopierua..

ja ihmettelen miksi teinityttö pyörii täällä vauvapalstalla?

Vierailija
413/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaiskokki kirjoitti:

Viereisen kämpän osti leskeksi jäänyt seitsenkymppinen maalaismuori. Tämä nainen on ihan hirveä kattiloiden ja pannujen kolisuttelija, tuntuu että seinän takana on joku kokkisota menossa! Talossa on muuten hyvä ääniyristys eikä häiriöitä ole, mutta jotenkin tämä asukki ei ymmärrä, että ei niitä pannuja tarvitse hellalle läimäyttää eikä kauhalla hakata - ja että tässä talossa on naapureita puolta kilometriä lähempänä...

Kuulin väitteen, jonka mukaan avainsana on maalais. He ovat asuneet omakotitaloissa ja naapureihin on ollut matkaa, joten kolistelu kuuluu arkeen. Ovia paiskotaan jne.

Minun naapurissani asuu nuori mies, joka hakkaa ovia samaan malliin kuin kirveellä puita takapöpelikössä. Hirvittävä meteli jopa pikkutunneilla. Naapuri arveli, että mies on maaseudun pimennosta kotoisin.

Minä harkitsen rikosta, kun kuuntelen naapurin aiheuttamaa melua...

Tästä saa taas aikaan kovan riidan, mutta minusta maalta on ne, jotka eivät ymmärrä, että kerrostalossa kuuluu elämisen ääniä. Naapuri tekee ruokaa -daa!

Kannatan tätä näkemystä. Ensimmäiset 18 elinvuotta omakotitalossa asuneena olen nyt vuosien kerrostaloelämän jälkeen edelleen aivan yliherkkä naapureiden ääniin.

Vierailija
414/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurikin akateemisesti koulutettu, mutta eivät tunnista voikukkaa rikkaruhoksi eivätkä kitke. Muu naapurusto hermoromahduksen partaalla, kun yritämme pitää pihat voikukattomina. Toinen naapuri tulee AINA pihahommiin, kun itse olemme pihalla. Monesti olemme mieheni kanssa puhuneet, että tiedostavatkohan he itse. Meillä ruohonleikkuri käynnistyy, 10 min ja sielläkin tarvetta leikata ruoho. On tää omakotiasuminen niin hauskaa:-)

Vihreä se on voikukkakin ja sammal myös. Kukkiva voikukka- apilaketo on paratiisi hyönteisille ja minä tykkään katsella ja kuvata perhosia ja muita ötököitä. Napsin voikukanlehtiä ja kukintoja salaattiin ja smoothieen. Lisäsin voikukan kukintoja. Miksi kitkisin ja ajaisin kedon ankeaksi aavikoksi?

Sammalen alta taas rastaat ja muut linnut etsivät toukkia. Mukava seurata lintujen touhua.

Sen verran huomioin teitä neuroottisia naapureita, että nypin pois voikukkien höytyväpallot. Turhaahan se on, koska tuuli tuo voikukan siemenet heidän pihoihinsa matkojen päästä tienpientareilta ja joutomailta. Mutta kun se hiukan stressiänne helpottaa, niin ei ole iso vaiva minulta.

Vierailija
415/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit pitää aina omaa ulko-oveaan sepposen selällään sen puoli tuntia mitä tekevät lähtöä (milloin mihinkin). Se on vähän erikoista, kun siinä ehti itse jo tulemaan ja menemään pariinkin otteeseen. :D

Vierailija
416/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä se on voikukkakin ja sammal myös. Kukkiva voikukka- apilaketo on paratiisi hyönteisille ja minä tykkään katsella ja kuvata perhosia ja muita ötököitä. Napsin voikukanlehtiä ja kukintoja salaattiin ja smoothieen. Lisäsin voikukan kukintoja. Miksi kitkisin ja ajaisin kedon ankeaksi aavikoksi?

Sammalen alta taas rastaat ja muut linnut etsivät toukkia. Mukava seurata lintujen touhua.

Sen verran huomioin teitä neuroottisia naapureita, että nypin pois voikukkien höytyväpallot. Turhaahan se on, koska tuuli tuo voikukan siemenet heidän pihoihinsa matkojen päästä tienpientareilta ja joutomailta. Mutta kun se hiukan stressiänne helpottaa, niin ei ole iso vaiva minulta.

Voikukkaketo on niin halvan näköinen. Sitä löytyy kyllä niityltä. Meillä on 150 m tuija-aitaa ja piha ihanan vehreä ja vihreä. Saattaahan se kerrostalosta katsottuna harmittaa. Voi kunpa ihmiset tunnistaisivat rikkaruohot eivätkä niitä omakotitalojen pihoilla kasvattaisi:-)

Vierailija
417/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutopieree? 😂😂 yritin kuvitella huutopierua..

ja ihmettelen miksi teinityttö pyörii täällä vauvapalstalla?

Ei ole teinityttö vaan uusi nimikkotrolli, joka haluaa päästä AV:n Hall of Fame:en.

Vierailija
418/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa okei.. jutuista päätellen vaan ajattelin että väärälle palstalle eksynyt pikkunen ☺

Vierailija
419/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran mummo aivastelee aina samaan aikaan ja todella kuuluvasti ja hassulla tavalla, siis sellainen huutoaivastus. Toistuu jotain 5-6 kertaa peräkkäin, aina aamulla about samoihin aikoihin. En pysty olemaan nauramatta kun kuulen sen, en ole ikinä kuullut kenenkään aivastavan sillä tavalla :D

Meillä on seinät paperia, niin kuuluu asuntooni ihan kohtuullisella volyymilla.

Vierailija
420/3685 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex yläkerran naapuri ravasi yksiössään päivittäin. Monta kertaa päivässä, 15-30 min kerrallaan tauotta. Kämppä samanlainen ku mun, ja ihan päästä päähän sai samaa huonetta tikata. Mitään siivouksenääniä tms tähän ei yhdistynyt, sitä jämäkkää kantapäämarssia vain. Muutaman kerran kuulin sen vetävän syystä tai toisesta nurin, mikä aiheutti vihaisia kiljahduksia ja kiukkuista lattian potkimista. Sen jälkeen ravi jatkui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi