Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Aivastelusta ja kiroilemisesta....
Olen nainen, mutta joskus tulee tahaton aivastuspuuska, jossa aivastelen monta kertaa peräkkäin. Se on itselle tosi ärsyttävää. Joskus kiroan, kun luulen, että jo loppui, mutta taas ätshiii.
Saatan sanoa, että voi helvetti tms.
Asun siis yksin. D
Naapureista en tiedä kuuluuko sinne, mutta seksiä en ole huomannut silloin ajattelevani. D
Olen varmaan outo naapuri.
Mulla asuu tuolla kerrosta ylempänä äijä jonka ovessa on periaatteessa kaksi nimeä mutta käytännössä tuntuu olevan ypöyksin siellä. Ihminen on kyllä juu kanta-astuja mutta hän harrastaa kovasti tätä "kantapääkävelyksi" nimettyä ekstrakovaa tömistelyä :D
Kaikkein hauskinta hänessä on kuitenkin se, että hän kuuntelee vanhoja suomibiisejä joskus iltaisin ja hoilaa mukana sitä vanhaa kunnon kännihoilausta melankolisen oloisena, just jotain "ajetaan me tandemilla"-settiä, selkeesti itkien.
Mä vaan sitä mietin että kun on yleensä keskiviikko tai tiistai mut hän kuitenkin vaikuttais töissä käyvän et toivottavasti hänellä on kaikki ok. :DD
Vierailija kirjoitti:
Aivastelusta ja kiroilemisesta....
Olen nainen, mutta joskus tulee tahaton aivastuspuuska, jossa aivastelen monta kertaa peräkkäin. Se on itselle tosi ärsyttävää. Joskus kiroan, kun luulen, että jo loppui, mutta taas ätshiii.
Saatan sanoa, että voi helvetti tms.
Asun siis yksin. D
Naapureista en tiedä kuuluuko sinne, mutta seksiä en ole huomannut silloin ajattelevani. D
Olen varmaan outo naapuri.
Ehkä olet ehkä et. Mutta pakko sanoo et, et on sinuakin pahempii naapureita. Esim, minulla, mutsillani ja katill. Asun mutsin kanssa siis koska, oon kohta 13-vuotias. Mun naapurissa asuu paljon pahempii naapureita ja, jos sä olisit mun naapurissa ja tulisit vastaan käytävällä niin, kullä sanoisin asiasta asiallisesti. Eli niistä sun naapureista kii et sanook ne sulle siit, vai eivätkö sano. Et ole ainoa muöskään joka, tuntee ittensä oudoksi naapuriksi.
Kaksi naapuriani ovat kavereita keskenään.
Ei siinä muuten mitään, mutta ovat molemmat viinamäen mies ja nainen.
Ravaavat asunnoistaan toiseen koko ajan paukkeen säestämänä. Kumpikaan tuskin käy töissä, koska tätä tapahtuu myös arkena. Ja ah se bassojen jyske, kera milleniumin technomusiikin❤
Vierailija kirjoitti:
,Siivoavat kerran viikossa kantavat ulos kaiken vuodevaatteita myöten tuulettumaan.
Laatavat sähköautoaan parkkipaikalla ( vaikka taloyhtiön säännöt sen kieltävät)
Mikä tuossa on outoa? Sehän on ihan tavallista tai ainakin suotavaa. Ainakin allergiaperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naapuriani ovat kavereita keskenään.
Ei siinä muuten mitään, mutta ovat molemmat viinamäen mies ja nainen.
Ravaavat asunnoistaan toiseen koko ajan paukkeen säestämänä. Kumpikaan tuskin käy töissä, koska tätä tapahtuu myös arkena. Ja ah se bassojen jyske, kera milleniumin technomusiikin❤
Älä ole tyhmä! Normaali ihminen kävisi jo oven takana.
Tämä ei ole ehkä mitenkään outoa vaan kilttiä.
Esikoiseni vauva-aikana asuimme talossa, jossa asui paljon alkoholisteja. Seinänaapurissa asui juoppo mies, joka aloitti viikonloppuisin metelöinnin. Metelöinti loppui lyhyeen, kun hänen alakerrassaan asuva niinikään juoppo rouva käski olla hiljaa, koska talossa asuu vauva. Mies totteli joka kerta.
Alakerran alkoholistirouva oli muutoinkin aina kovin ystävällinen. Oli surullista nähdä hänen rappioituvan muutamassa vuodessa.
Lapset laitetaan ulos leikkimään arki-iltoinakin klo 21 jälkeen. Joukossa on niin alakouluikäisiä kuin alle kouluikäisiäkin. Siinä ne sitten keskenään omakotitaloalueen kadulla mellastavat puoli kymmeneen. Ehkä joku uskovaisten juttu, sillä tälllaisia perheitä parikin kappaletta kadullamme?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään itseasiassa pohdin vastapäisen talon naisihmisen elämänmenoa. Hän käy muutaman kerran päivässä lasitetulla parvekkeellaan, kyykistyy sinne peittävän kaiteen taakse ja menee sisälle noin 20 minuutin kuluttua. Luulin ensin, että hän parvekepolttaa salaa, mutta mitään savua ei näy (esim. tänään paistoi aurinko niin, että savu olisi varmasti näkynyt).
Mitä ihmettä hän puuhaa näillä pakkasilla(kin) siellä parvekkeella? Tämä ajaa minut hulluksi, koska haluaisin tietää.
Jos hän nukkuu päikkärit parvekkeella, hengittäen raikasta ilmaa. Sellaisessa pakkasen kestävässä makuupussissa. Olisi muuten aivan ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään itseasiassa pohdin vastapäisen talon naisihmisen elämänmenoa. Hän käy muutaman kerran päivässä lasitetulla parvekkeellaan, kyykistyy sinne peittävän kaiteen taakse ja menee sisälle noin 20 minuutin kuluttua. Luulin ensin, että hän parvekepolttaa salaa, mutta mitään savua ei näy (esim. tänään paistoi aurinko niin, että savu olisi varmasti näkynyt).
Mitä ihmettä hän puuhaa näillä pakkasilla(kin) siellä parvekkeella? Tämä ajaa minut hulluksi, koska haluaisin tietää.
Jos hän nukkuu päikkärit parvekkeella, hengittäen raikasta ilmaa. Sellaisessa pakkasen kestävässä makuupussissa. Olisi muuten aivan ihanaa!
Minä veikkaan meditointia. Aika tarkkaan muuten seurataan naapureita, jos tuollaistakin tietää, että toinen käy muutaman kerran päivässä parvekkeella 20 minuutin ajan :D Kauheaa...
Aikaisemmassa asunnossani vastapäätä omaa asuntoani asui mies, joka tykkäsi esiintyä usein viikonloppuisin omassa ikkunassaan, runkkaamalla. Katsoi aina kerrostalomme suuntaan, joten ei jäänyt epäselväksi oliko tarkoituksellista vai ei.
Nykyisessä taloyhtiössä (rivari) asuu pariskunta, jonka pihatie on puhdistettu lumesta kokonaan. Laukaisevat tms autotallin edustansa niin että siinä ei tosiaan ole talvella lumihiutalettakaan. Muut asukkaat vain normaalisti kolaavat. Syksyllä myös pariskunnan mies kerää yksittäisiä syyslehtiä erilliseen jätesäkkiin käsin heti kun pihaan yksikin lehti leijailee.
Muuten mukavaa seurata kerrostalon ikkunasta muitten elämää, ilmeisesti.
Tuttavapariskunta aina tähdentää, asuvat siis kerrostalossa, että eivät yhtään seuraa kuka milloinkin pihalla liikkuu.
Kahvia juodessa keittiössä ikkunan vieressä kyllä heti kun joku tulee tai menee niin keskenään kommentoivat, taas tuolle xxxx menee se mies, ai, xxxx ja xxxx lähtevät taas mökille, onkohan tuo xxxx sisko joka on mukana jne.
Välillä menevät makuuhuoneeseen kurkkimaan kun sieltä näkee paremmin ja voi olla verhon takana. D
En ole sanonut, että jaa ette seuraa, hymyilen vain itsekseni.
Yläkerran naapuri... näyttää ihan normaalilta mutta asunnossa ollessaan ei ihan normaalilta tapaukselta vaikuta. Monta kertaa viikossa kuuluu pitkän hiljaisuuden jälkeen monta kovaa ”EI” huutoa jonka jälkeen kauhealla tömistelyllä menee vessaan. Ja tätä tapahtuu kellonajasta riippumatta. Saattaa myös saada ihme karjumiskohtauksia ihan yhtäkkiä.
Viikonloppuisin usein saa kuunnella klo 22-9 välillä hänen ja ilmeisesti naisystävänsä seksihetkiä. Se on kiva herätä 4 aikaan yöllä siihen kun seuraavat 45min kuuluu kunnon toiminnan äänet ja sänky hakkaa seinää.
Minäpä kerron naapuritarinan hieman toistepäin. Asuin kerrostalossa nuorempana ja eräs alakerran naapuri oli aina ikkunassaan verhojen välistä kyttäämässä kun tulin töistä. Kerran hän sitten pysäytti minut pihalla, kun tulin töistä sunnuntai-aamuna klo 8, yövuoron jälkeen siis. Keskustelun sävy oli hieman ikävä, hän ihmetteli että teenkö jotain laitonta kun siihen aikaan ja sunnuntai-aamuna vieläpä tulen vasta asunnolle, hän on usein nähnyt minun tulevan outoihin aikoihin asunnolle ja lähtevänkin outoihin aikoihin....
Ilme oli näkemisen arvoinen, kun kerroin että olen hoitaja ja teen 3-vuorotyötä, eli olen töissä milloin vain ja minä päivänä vain. Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää, että kaikki työt eivät ole maanantaista perjantaihin klo 8-16 :D
Tulin kyttäämään oliko joku kirjoittanut minusta. Huh, olen sittenkin normaali!
Voi kamala :D mä oon varmaan tommonen outo naapuri.
- Innostun aina välillä lässyttämään koiralleni kovaan ääneen mitä mielikuvituksellisimmilla lempinimillä tyyliin "kusipallero" "aivosieni". Hävettää ihan sikana jos joku kuulee :D en tosiaan tiedä miksi minulla ei ole normaaleja leminimiä koiralleni, "mamman muru" tai jotain :D
-Itken joskus huutoitkua keskellä yötä. Kiitos ahdistus <3
- kuljen ulkona spurgun näköisenä arkena ja joskus minulla on korkkarit, meikkiä ja hienot kuteet. Naapurit varmaa luulee et mulla on jakautunut persoona
-keräilen tölkkejä huvikseni. On hienoa kun esim. kesäaamuna tulen lenkiltä koiran kanssa klo 10 ja sylissä 4 koffin tölkkiä(jos olen unohtanut pussin mihin niitä voi laittaa :D) ja morjestan rennosti naapurin mummoa joka katsoo pahasti
- pieren niin kovaäänisesti välillä, että hävettää. Kärsin myös jatkuvasta ripulista. Naapureista on varmaa mukava kuulla joka aamu kauhea pruuuitsplözzzzpprrrrrfff-sinfonia
Naapurin mummo harjasi autonsa lumesta 1-3 kertaa päivässä, joka päivä. Vaikka ei olisi edes satanut lunta. Laittoi autonsa myös päivittäin tolppaan. Se oli hänen ulkoilunsa. Autoa käytti kuitenkin vain max kerran kuussa tai kahdessa. Lopulta ilmeisesti hänen tyttärensä tms tuli hakemaan auton kokonaan pois. Silti 2 vuotta myöhemmin tuo mummo pitää tolppapaikkaa itsellään, vaikka lämmityspaikoista on pulaa ja siinä ruudussa ei ole näiden vuosien aikana ollut kertaakaan autoa.