Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Meidän etupihaa vastapäätä on seuraavan talon terassi ja 9/10 kerroista kun menen tupakalle vastapäiselle terassille tulee nainen tupakalle. Ilmeisesti kyttää ja kuuntelee mitä pihalla tapahtuu, kun ei mene sisälle takaisin ennen kun pihamme tyhjenee. Monesti naapurien tai kavereiden kanssa juteltu pihalla helposti tuntikin ja tämä nainen on koko ajan terassilla istumassa ja kuuntelemassa. Tulee myös silloinkin terassille kun menen yksin tupakalle enkä mitään puhu. Usein myös näkee kotiin mennessä yms. kun katselee verhojen raosta.
No mulla on liian pitkä juttu mun naapureista, en viitti kirjoittaa sen takii.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri vääntää patterin termostaattia joka aamu ja ilta, aina suunnilleen samaan aikaan :D Ihmettelin pitkään mikä tuo ääni on, kunnes joskus itse väänsin termostaattia ja koin suuren ahaa-elämyksen.
Jos tämä tapahtuu aamulla vähän ennen seitsemää ja illalla vähän yhdentoista jälkeen, se olen minä! Laitan makuuhuoneen patterin pois päältä yöksi ja aamulla taas päälle. Sori, toivottavasti en ole herättänyt sinua kesken unien :)
Se..... se...... tervehti mua. Poliisi sanoi, että se on ihan normaalia. Huh huh, kaikenlaisia hulluja sitä onkin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Viereisessä rapussa asuva nainen kyttää autoaan sivulta, edestä, takaa AINA kun tulee jostain kotiin. Kurkkii takalaseista sisään, kiertää auton ja sama juttu. Usein törmännyt rouvaan parkkipaikalla. Muuttaessani taloon ihmettelin onko sillä joku hukassa kun minuuttitolkulla kyttäsi. Pikkuisen huvittavan näköistä touhua.
Tämä voisin olla minä. Ainakin meidän pihassa on niin ahtaat parkkipaikat että parkkeerattuani varmistan auton olevan suurinpiirtein suorassa ja keskellä, en halua kolhuja autooni, ja niitähän tulee mikäli viereinen auto on liian lähellä. Eli kiertelen autoa ennenkuin sammutan sen.
Entiset naapurit imuroivat joka ikinen päivä koko kämpän pitkään ja hartaasti, myös jouluna ja juhannuksena. Matot tamppasivat useita kertoja viikossa. Ehkä jokin allergia kyseessä? Oli nuorehko pariskunta, ei lapsia eikä eläimiä (en ainakaan koskaan nähnyt).
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt ollut muutaman kuukauden kissanpentu ja mietin, että mitä naapurit mahtaa ajatella. ..
Aamuyöstä se aloittaa rumban ja mä räyhään sille mm. että helvetin paskaperse, lopeta pureminen, älä huuda, ai kun sattuu IRTI jne.
Meillä on tosi hiljainen talo ja tuntuu, että nuo äänet vain korostuu hiljaiseen aikaan.
No, ehkä ovat huomanneet kun oveen on ilmestynyt tarra "täällä kotieläimiä ".
Kuulostat siltä, että sinulla ei pitäisi olla eläimiä. Toivottavasti joku naapurisi ilmoittaa eläinsuojeluun !
Naapurin mies piereskelee terassillaan äänekkäästi. Hänen muijansa pelkää ihmisiä ja yrittää liikkua huomaamattömasti. Kyttää kuitenkin verhon raosta ja kuuntelee salaa terassillaan muita naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Se..... se...... tervehti mua. Poliisi sanoi, että se on ihan normaalia. Huh huh, kaikenlaisia hulluja sitä onkin liikkeellä.
En tajua miksi olet tuollainen! Ei nyt siinä ole mitään pahaa, kun ei sentään ruve koskettelemaan, tai väkivaltaiseksi. Mun ikänen teinikin jo älyy, mikä on normaalii mikä sitten ei!
Vierailija kirjoitti:
Entisellä naapurilla oli ilmeisen innokasta joulumieltä. Laittoi lapsensa koristelemaan ikkunat ja asunnon julkisivun jouluvaloilla päivää ennen aattoa. Aaton iltana laittoi lapsensa keräämään valot pois. Jokseenkin hämmentävää... Miksi laittaa valoja ollenkaan?!
Mun appi ja anoppi on tuollaisia! Joulukuusi tuodaan aattona sisään hirveen manailun kanssa, että kun 'tämäkin nyt pitää tähän sitten...' ja tapaninpäivänä aamulla appiukko kantaa kuusen helpottuneena pihalle. Kaikkia jouluvaloja esim. naapureiden pihoilla paheksuvat syvästi, näyttävät kuulemma 'sirkukselta', mikä tietenki huono asia. Ei pysty tällainen jouluihminen ymmärtämään 😃
Meidän entisessa asunnossa oli huono äänieristys. Joka ilta kuuntelimme, kun yläkerrassa asuva, todella iäkäs venäjää puhuva pariskunta riiteli. Pääasiassa mummu siellä paasasi raivona, papan ääni kuului harvoin. Tuntui kiusalliselta kuunnella ilta toisensa jälkeen toisten riitelyä ja huutamista, ja jotenkin vielä oudompaa että kyseessä oli tosiaan vanha pariskunta. Eräänä iltana riitely sitten taukosi, ovelle ajoi ambulanssi ja pappa vietiin paareilla pois. Ei enää palannut. Siihen loppui riitelykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä asuu vanhempi mies, joka käy monta kertaa päivässä tarkistamassa autonsa parkkipaikalla. Hetken kiertelee sitä, ehkä avaa oven ja puuhastelee jotain sisällä, mutta ei lähde mihinkään. Sitten menee takaisin sisälle. Tätä olen nähnyt hänen tekevän jatkuvasti useamman kerran päivässä (olen paljon pihalla lapsen ja koiran kanssa, joten tulee nähtyä häntä usein). Auto on ihan tavallinen, ei uusi eikä kalliskaan.
Joko näitä on useampi tai sitten asut samassa paikassa kun minä ennen :)
Kyllä näitä on useampia. Sukulaiseni entinen naapuri osti ihan uuden auton ja kävi sitten usean vuoden aikana monta kertaa päivässä ihailemassa ja putsaamassa autoaan autokatoksessa. Kolmen vuoden aikana auton mittariin oli tullut 600 km...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt ollut muutaman kuukauden kissanpentu ja mietin, että mitä naapurit mahtaa ajatella. ..
Aamuyöstä se aloittaa rumban ja mä räyhään sille mm. että helvetin paskaperse, lopeta pureminen, älä huuda, ai kun sattuu IRTI jne.
Meillä on tosi hiljainen talo ja tuntuu, että nuo äänet vain korostuu hiljaiseen aikaan.
No, ehkä ovat huomanneet kun oveen on ilmestynyt tarra "täällä kotieläimiä ".Kuulostat siltä, että sinulla ei pitäisi olla eläimiä. Toivottavasti joku naapurisi ilmoittaa eläinsuojeluun !
Nyt taisi karata mopo käsistä pahemman kerran.
Ei sitten tullut mieleen, että meillä ihmisillä on erilainen temperamentti. Se, että räyhää kissalle noin silloin, kun se puree ja hyppii yöllä päällä , ei todellakaan tarkoita, että kissalla olisi huonot oltavat.
Mun alakerran naapurit varmaan ihmettelee kun monta kertaa päivässä pudotan jotain lattialle, isompaa tai pienempää. Olen vaan tosi kömpelö ja tavarat lipsuu kädestä, hiljaisuuden aikaan hävettää mutta toisaalta ei ne alakerran asukkaatkaan mitenkään hiljaisia ole, että ehkä se ei sitten niin haittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit harrastivat seksiä aina Ravelin Boleron tahtiin. En voi nykyisin kuunnella kyseistä kappaletta ilman nauramista.
Tampere?
Ei ollut Tampere :)
Vierailija kirjoitti:
Entiset naapurit kävi joka päivä monta kertaa päivässä autolla piipahtamassa jossain, mutta hyvin harvoin oli pihaan tullessa esim. ostoskassia tai muutakaan mukana. Ihmettelen vaan missä ne jatkuvasti oikein ravasivat suht lyhyitä aikoja.
Tähän kiteytyy kaikki. Erilaista elämää ei saa olla. Kotoa saa poistua vain kauppaan tai töihin. Muuten naapurit ihmettelevät mitä hämärää oikein puuhaat.
Luin jostain, että seksin ajatteleminen saa jotkut aivastamaan. Kiroilu viittaa vahvasti impotenssiin.