Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä jo oman aloituksen, mutta sopinee tänne. Meidän vessasta löytyi aina silloin tällöin paperin palasia lavuaarin vierestä lattialta, paikasta, josta niitä oli hankala nähdä. Kun ihmettelin asiaa lasten kuullen, niin naapurin tyttö kertoi, että heidän perheensä tekee siivouststejä, eli laittaa pieniä roskia väähän piiloon, jotta näkee miten usein siivotaan. Tekevät niin kuulemma ihan joka paikassa.
Ammattisiivoojan painajainen. :D
Näitä on niin ihmisten kodeissa (osa jättää ihan post-it lappuja esim sängyn alle perimpään nurkkaan ja siinä sitten saattaa lukea että "siivoa myös täältä!", tällaiset olen aina kerännyt kasaan ja jättänyt jollekin pöydälle lähtiessäni), kuin myös toimistoissa, joissa huomaa ns testauksen heti kun nurkista ilmestyy yllättävän usein mm. klemmareita ja nuppineuloja.
Vierailija kirjoitti:
Verhot kii pimeällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kirjoitti:
Kolaa lumet pimeässä takapihassa (valot saa kyllä päällekin)ja jää kyttäämään pimeälle terassille sinne takapihalle toisten puuhia joksikin aikaa...ihan hiljaa se on siellä. ärsyttävää,häiritsevää ja outoa :D
Meillä juuri tällainen naapuri.Vaikka olisi koko päivän kotona,lähtee aina pimeällä liikenteeseen.
Kyylää siellä pimeässä sitten meille,kun valot päällä ja kaikki näkyy.
Jää usein kiinni kun itse pihalla käydessä,esim.roskia vieden rapisee ja ähisee puskissaan.
Niin ärsyttävää!Ehkä yksinäinen. Tiedostaa hyvin näkyvyden, eikä halua itse näkyä, siksi liikkuu pimeällä ilman valoja. On kuitenkin utelias katselemaan mitä ihmiset puuhailevat "akvaarioissaan". Tulee mieleen näistä verhoja pimeällä aukupitävistä naiset, jotka kulkevat edestä avonaisissa "tissipaidoissa" ja sitten pahoittavat mielensä kun miesten katseet eksyy rintoihin.
Niinpä. Ihmettelen itsekin näitä kotioloissaan julkisesti esiintyviä tyyppejä. Varsinkin silloin, kun ikkunat ovat aivan katutasossa. Tuo puskissa pyöriminen saattaisi siis loppua, jos verhot olisivat pimeän aikana kiinni.
Eri asia on, jos haluaakin herättää ympäristössä mielenkiintoa omiin kotioloihin. Silloin pitää ymmärtää myös seuraukset, jotka voivatkin olla moninaisia. Kannattaa muuten hommata valvontakamerat niitä hetkiä varten, kun ei kotona ollakaan.
Normisti pidetään kiinni,mutta meillä kauniit jouluvalot ikkunan edessä tuijissa,jotka halutaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhot kii pimeällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kirjoitti:
Kolaa lumet pimeässä takapihassa (valot saa kyllä päällekin)ja jää kyttäämään pimeälle terassille sinne takapihalle toisten puuhia joksikin aikaa...ihan hiljaa se on siellä. ärsyttävää,häiritsevää ja outoa :D
Meillä juuri tällainen naapuri.Vaikka olisi koko päivän kotona,lähtee aina pimeällä liikenteeseen.
Kyylää siellä pimeässä sitten meille,kun valot päällä ja kaikki näkyy.
Jää usein kiinni kun itse pihalla käydessä,esim.roskia vieden rapisee ja ähisee puskissaan.
Niin ärsyttävää!Ehkä yksinäinen. Tiedostaa hyvin näkyvyden, eikä halua itse näkyä, siksi liikkuu pimeällä ilman valoja. On kuitenkin utelias katselemaan mitä ihmiset puuhailevat "akvaarioissaan". Tulee mieleen näistä verhoja pimeällä aukupitävistä naiset, jotka kulkevat edestä avonaisissa "tissipaidoissa" ja sitten pahoittavat mielensä kun miesten katseet eksyy rintoihin.
Niinpä. Ihmettelen itsekin näitä kotioloissaan julkisesti esiintyviä tyyppejä. Varsinkin silloin, kun ikkunat ovat aivan katutasossa. Tuo puskissa pyöriminen saattaisi siis loppua, jos verhot olisivat pimeän aikana kiinni.
Eri asia on, jos haluaakin herättää ympäristössä mielenkiintoa omiin kotioloihin. Silloin pitää ymmärtää myös seuraukset, jotka voivatkin olla moninaisia. Kannattaa muuten hommata valvontakamerat niitä hetkiä varten, kun ei kotona ollakaan.
Normisti pidetään kiinni,mutta meillä kauniit jouluvalot ikkunan edessä tuijissa,jotka halutaan nähdä.
Enkä kulje ikinä tissipaidoissa vaan villapaidassa ja kauhtuneissa verkkareissa,joten nähtävää ei ole.Eikä tarvii kytätä toisten kotiin vaikka verhot olisi auki.
Käveli ulkona edestakaisin aamukuudesta lähtien. Ihmettelen, kuinka joku viitsii kävellä hiljakseen, eikö muka yhtään palele.
Vierailija kirjoitti:
Asumme omakotitaloalueella ja naapurissa asuu ukko,joka seisoo aina autotallinsa oven edessä.
Siis aina!Kun lähden/tulen töistä,kun vien roskat,haen postin tai vaikka tultaisiin yöllä kotiin,niin siinä hän seisoo.ja jos ei seiso on juuri tulossa ovesta ulos:D
Usein polttaa,mutta usein myös vain seisoo siinä.
Lisäksi hänellä on aina päällä keltaiset huomioliivit.Muuta takkia en ole hänellä koskaan nähnyt.
Juu nämä eläkeläiset huomiotakkeineen on hyviä! Halvalla saanu jostain.
Täällä yks eläkeläis naapuri vetää aina huomiotakin päälle kun tekee pihahommia, auton huoltoja tms. Toinen naapuri taas työtön nuori ja vetää työtakin jonka saanut jostain työstä, tupakille 5 min. välein.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri tilaa huoltoyhtiöltä jonkun vaihtamaan lamppujen polttimoita. Käynnin hinta on jotain 90 euroa laaki. En ymmärrä... Kerran lasku tuli mun osoitteeseen, avasin kun ihmettelin mikä tää on.
Eikö kuoressa ollut nimeä vai miksi avasit toisen postia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan asuttu tässä pientaloalueella kymmenisen vuotta. Vastapäätä asuu eläkeläispariskunta, jolla on kaksi n. nelikymppistä poikaa. Toisen pojan auto näkyy naapurin pihassa ehkä kerran kuussa, mutta toinen käy joka ikinen päivä. Eihän siinä mitään, hyvä kun käy. Mutta käy ilmeisesti vaan syömässä kun viipyy aina vaan sen puolisen tuntia. Mietin vaan, että mitä sitten kun äitimuori ei enää ole pojalleen ruokaa laittamassa?
No sitten hän ei varmaan enää käy siellä syömässä. Tässä kysyttiin outoja tapoja, en laske kyllä syömistä sellaiseksi.
No jos joka päivä käy nelikymppisenä vanhempien luona syömässä, niin hyvää loppuelämää vaan sillekin. Joten mielestäni EI ole normaalia, ei.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pyörätuolissa oleva äijä on tosi usein ovemme ulkopuolella hissin edessä kun lähdemme kotoa.
Ei oudoimmasta päästä, mutta ei kai se sattumalta siinä aina ole.
Mahtuuko se pyörätuoli hissin ovesta sisään?
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaisella henkilöllä on aikaa ja mielenkiintoa vahtia naapurinsa tekemisiä siihen malliin että siitä kirjoitetaan tuhansia kommentteja palstojen ketjuihin? Eikö teillä ole omaa elämää? Jos naapurin aiheuttama melu tai jokin muu asia häiritsee niin ilmoita siitä isännöitsijälle tai jollekin ja elä elämääsi, pidä huoli omista asioistasi! Hulluja ihmisiä ja näissähän on osassa jo stalkkaamisen makua ja tiedon levittelyäkin.
Siis mitä vittua? Ne naapurit voivat olla erittäin suurestikin osa sitä perkeleen "omaa elämää". Ei näistä jutuista ole monikaan mitään stalkkaus hommia, vaan selkeitä havaintoja naapuruston tapahtumista ja ilmiöistä. Moni on joutunut nimenomaan jopa stalkkauksen kohteeksi. Luuletko, että oikeat stalkkerit kirjoittelevat niistä jutuistaan yhtään minnekään?
Itsekään en ole mikään varsinainen stalkkeri, mutta tiedän naapurostoomme liittyvät ilmiöt ja tyypit todella hyvin silti. Niin tapahtuu, kun seuraa ympäristöään. Joskus niin tapahtuu väistämättä, varsinkin jos naapuri tekee itsensä erittäin kuuluvaksi ja näkyväksi. Ei käy kateeksi niitä, joiden naapureista lähtee enemmän ääntä kuin mitä oikeaa tarvetta on. Tiedän tämän itsekin kokemuksesta ajalta, jolloin vielä kerrostalossa asuin. Eikä ilmiö ole ihan harvinainen ollut ok-alueleellakaan. Minne sitten teet ilmoituksen, häh? Poliisille vai? Älä viitsi naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaisella henkilöllä on aikaa ja mielenkiintoa vahtia naapurinsa tekemisiä siihen malliin että siitä kirjoitetaan tuhansia kommentteja palstojen ketjuihin? Eikö teillä ole omaa elämää? Jos naapurin aiheuttama melu tai jokin muu asia häiritsee niin ilmoita siitä isännöitsijälle tai jollekin ja elä elämääsi, pidä huoli omista asioistasi! Hulluja ihmisiä ja näissähän on osassa jo stalkkaamisen makua ja tiedon levittelyäkin.
Siis mitä vittua? Ne naapurit voivat olla erittäin suurestikin osa sitä perkeleen "omaa elämää". Ei näistä jutuista ole monikaan mitään stalkkaus hommia, vaan selkeitä havaintoja naapuruston tapahtumista ja ilmiöistä. Moni on joutunut nimenomaan jopa stalkkauksen kohteeksi. Luuletko, että oikeat stalkkerit kirjoittelevat niistä jutuistaan yhtään minnekään?
Itsekään en ole mikään varsinainen stalkkeri, mutta tiedän naapurostoomme liittyvät ilmiöt ja tyypit todella hyvin silti. Niin tapahtuu, kun seuraa ympäristöään. Joskus niin tapahtuu väistämättä, varsinkin jos naapuri tekee itsensä erittäin kuuluvaksi ja näkyväksi. Ei käy kateeksi niitä, joiden naapureista lähtee enemmän ääntä kuin mitä oikeaa tarvetta on. Tiedän tämän itsekin kokemuksesta ajalta, jolloin vielä kerrostalossa asuin. Eikä ilmiö ole ihan harvinainen ollut ok-alueleellakaan. Minne sitten teet ilmoituksen, häh? Poliisille vai? Älä viitsi naurattaa.
Kalahdus ja älähdys.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme omakotitaloalueella ja naapurissa asuu ukko,joka seisoo aina autotallinsa oven edessä.
Siis aina!Kun lähden/tulen töistä,kun vien roskat,haen postin tai vaikka tultaisiin yöllä kotiin,niin siinä hän seisoo.ja jos ei seiso on juuri tulossa ovesta ulos:D
Usein polttaa,mutta usein myös vain seisoo siinä.
Lisäksi hänellä on aina päällä keltaiset huomioliivit.Muuta takkia en ole hänellä koskaan nähnyt.Juu nämä eläkeläiset huomiotakkeineen on hyviä! Halvalla saanu jostain.
Täällä yks eläkeläis naapuri vetää aina huomiotakin päälle kun tekee pihahommia, auton huoltoja tms. Toinen naapuri taas työtön nuori ja vetää työtakin jonka saanut jostain työstä, tupakille 5 min. välein.
Tää ei ole eläkeläinen max 50v,tosin voihan tuo olla jollain eläkkeellä koska ei töissä käy.Päivät/yöt menee tallin edessä:D
Kuinkahan on, että minä en tiedä naapureideni elämästä mitään. On paljon omia harrastuksia ja elämää. Saatan olla itse se naapuruston outolintu. Mutta semmoinen kyttäily tai utelu, semmoista en jaksa. Naapureita on kiva tervehtiä. Siihen se saa jäädäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuttua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on kohtelias ja vähän yliystävällinen nuorehko mies. Kun asuntonsa ovi menee kiinni niin huutaa, kiroaa ja raivoaa ja tuntuu että hänellä on hermo niin kireällä että pienestäkin rasahduksesta saa sätkyt! En kyttää mutta seinän läpi kuuluu se kiroilu selvästi ja hänen täytyy huutaa aika kovaan ääneen koska täällä on paksuhkot seinät. Se kontrasti on niin jyrkkä minkä kuvan hänestä saa naamatusten ja mikä se sitten on kun hän sulkee kotioven.
Meillä on sama naapuri. Mielenterveysongelmia, psykoosi.
Veikkaan että kämppä on vaan niin pieni ja järkyttävä että siinä menee hermot kun kaikki on suunniteltu päin prsettä, joka seinä väärässä kohdassa
Vois kuvitella että alkuperäinen jota lainattu kertoisi minusta, mutta mä oon nainen, joten ei varmaan sitten. Mutta siis mä oon semmonen kiltin näkönen parikymppinen nainen, jota kuvaillaan ystävälliseksi, rauhalliseksi jne. Mut sit ku kukaan ei nää eli ku oon kotona vitttuilen naapureille, toivon ett ne kuolee. Saatan teipata kattoon mun pienen bluetooth-kaiuttimen, ympäröidä sen sankolla ja kaikella pehmeellä niin että ääni kuuluu lähinnä vain yläkertaan(saatan käyttää puoltuntia siihen väkertämiseen), laitan itelle vielä vastamelukuulokkeet ja katon tabletilta simpsoneita ja räkätän ihan hulluna jokaikisille vitsille.
Ja siis ihan sekon musta on tehny kerrostalossa koko elämän asuminen, vielä viitisen vuotta olin se ihminen jonka ulkokuori anto ymmärtää (en esim kehannu kotona kiroilla ku pelkäsin ett naapuri kuulee, vaikka olisinki halunnu huutaa vi*saat*perk*että) mutt sitt yhessä vaiheessa mulla vaan napsahti päässä että jos mä en oo ikinä ansainnu hiljasia naapureita nii ei mullakaa oo mitää velvollisuutta olla hiljaa. Jos ne olis, en mekastais. Aikasempi hiljanen käytös varmaan lapsuudesta ja nuoruudesta lähtösin, vanhemmat aina käski olla hiljaa ku kerrostalossa asuttii, ettei vaan naapurit tuu valittaa.
Pointti nyt ehkä oli ett jos jotkut on semmosia über varovaisia kiltin olosia ni hyvinkin voivat vaan esittää ja sisällä kytee paljon raivoa. Ei välttämättä siis fyysistä (ei tarvii pelätä ett tulee kouluun ammuskelee) vaan ett jos hymyilevät nätisti ja kuuntelevat sun stooria niin saattavat oikeesti päänsä sisällä ajatella ett "painusit helv*ttiin siitä kuinka idiootti sunki pitää olla"
Joskus oon kyllä miettinyt, että ajatteleeko oikeesti kaikki näin? Että mä en ole mitenkään erilainen ja paha, vaan että kaikkia oikeesti ärsyttää muut ihmiset eikä oikeesti kiinnosta muitten jutut?
Päällimmäinen ongelma on ettei sinulla ole lihaksia ja et pärjää tappelussa edes teinipojalle. Eli pitäisi olla sitä valuuttaa ja pääomaa olla raivokas ja kova. Sulla on vain kovat luulot itsestäs ja tuollaiset kaijutin jutut ei tee susta mitään taistelijaa.
Vosin kuvitella mitä teinipoikien jengi tekisi tuollaiselle raggarille, kun tarpeeksi soittaisit naamaasi heille.
Pojat saattaisi näyttää vähän käytöstapoja.
Siis mitä? En väittänyt tekstissäni olevani kovis eikä mulla ole mitään "kovia luuloja itsestäni".. En kuvitellut kaijutin-jutulla olevani mikään taistelija :DD Mun tekstin tarkotuksena oli osottaa miten stressaantunut oon ja miten pää menny sekasin kerrostalossa asumisesta.
Enkä soita naamaani kenellekään julkisesti, mähän nimenomaan kirjotin olevani kiltti ja ystävällinen, enkä esim ees usko naapureitten tajunneen ett se kaiutin-mökä kuuluu mun asunnosta koska mäkin kuulen sen tosi hiljaa, yläkertaan kuuluu varmaa kovempaa mitä mulle koska se on katossa kiinni, ja ympäröity muuten kaikkee ääntä hiljentävällä.
Etkä sä toisekseen voi tietää onko mulla lihaksia ja veikkaan että kyllä ainaki jolleki heiveröiselle tietokoneteinipojalle pärjään fyysisesti, ne on semmosii laiheliineja etukumarine ryhteineen :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan asuttu tässä pientaloalueella kymmenisen vuotta. Vastapäätä asuu eläkeläispariskunta, jolla on kaksi n. nelikymppistä poikaa. Toisen pojan auto näkyy naapurin pihassa ehkä kerran kuussa, mutta toinen käy joka ikinen päivä. Eihän siinä mitään, hyvä kun käy. Mutta käy ilmeisesti vaan syömässä kun viipyy aina vaan sen puolisen tuntia. Mietin vaan, että mitä sitten kun äitimuori ei enää ole pojalleen ruokaa laittamassa?
No sitten hän ei varmaan enää käy siellä syömässä. Tässä kysyttiin outoja tapoja, en laske kyllä syömistä sellaiseksi.
No jos joka päivä käy nelikymppisenä vanhempien luona syömässä, niin hyvää loppuelämää vaan sillekin. Joten mielestäni EI ole normaalia, ei.
On se kumma että iäkkäiden vanhempien luona vierailua pidetään outona...Mistä te tiedätte syytä siihen. Lapsi voi käydä usein, jos toinen vanhempi on vaikka huonossa kunnossa ja ei pitkään elä. Sit ku sitä kuolee ni eipä ookaan enää vanhempaa jonka luona käydä. Tai lapsi voi itse vaikka olla yksinäinen ja pitää vanhempiensa luona käymisestä, kun saa sosialisoida. Tai sitten omassa kodissa puolison tai teinien kanssa on ongelmaa ja kun käy lapsuuden kodissaan tai ihan sama missä vaan, nii saa edes hetken tauon omasta elämästään.
Tai sitten yksinkertasesti vaan heillä on tapana syödä yhdessä päivittäin. Ei se oo niin vakavaa, suomalaisilla on vaan niin hemmetin kova tarve osottaa omaa itsenäisyyttään, "muutin kotoo pois 16-vuotiaana ja nään vanhempia vain pyhinä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun rivarissa ja täällä yksi henkilö sanoo ulkona oleville,virne naamalla,kun ajan autokotterollani pihaan.Ilman taitaa tuo ajella. (mitähän veetä se muille kuuluu,ei ole vielä autoilua lailla kieltäneet)
Sama henkilö tuli aina rappuni läheisyyteen,jos olin ulkona tupakalla tai muutenvaan.Jos autoni oli rapun edessä ja ovi vaikka auki.Hän sanoi,taas sinä autoos rassaat.Samalla sanonnalla aloitti aina,aina.Yhtä ja samaa monta vuotta.Ryhtyi pikkasen vituttamaan sama veisu.Pyysin. menemään pois ja kiitti,mulle riitti.Siitä otti nokkiinsa hän.
Mikä vttu vaivaa ihmistä, joka kirjoittaa näin: Hän sanoi,taas sinä autoos rassaat.
?!?! Opetelkaa nyt hlvetti jo se suomen kieli ja repliikkien kirjoittaminen vaihteeksi OIKEIN!!
Tarkoituksella kirjoittavat,että saisivat kirjoitusteiteen professorin hartioitten välissäolevan murikan pihisemään kiukusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että iäkkäiden vanhempien luona vierailua pidetään outona...Mistä te tiedätte syytä siihen. Lapsi voi käydä usein, jos toinen vanhempi on vaikka huonossa kunnossa ja ei pitkään elä. Sit ku sitä kuolee ni eipä ookaan enää vanhempaa jonka luona käydä. Tai lapsi voi itse vaikka olla yksinäinen ja pitää vanhempiensa luona käymisestä, kun saa sosialisoida. Tai sitten omassa kodissa puolison tai teinien kanssa on ongelmaa ja kun käy lapsuuden kodissaan tai ihan sama missä vaan, nii saa edes hetken tauon omasta elämästään.
Tai sitten yksinkertasesti vaan heillä on tapana syödä yhdessä päivittäin. Ei se oo niin vakavaa, suomalaisilla on vaan niin hemmetin kova tarve osottaa omaa itsenäisyyttään, "muutin kotoo pois 16-vuotiaana ja nään vanhempia vain pyhinä"
Onhan se tosi outoa, jos joku 40-50 v mies ajaa autolla toiselta puolelta kaupunkia joka päivä vanhempiensa luokse oli syy mikä tahansa. Ja tätä jatkunut ainakin yli 10 vuotta. Ei ainakaan mikään menestyvä perheellinen bisnesmies vaan todennäköisimmin joku työtön tai matalapalkkainen ikuinen vanhapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä Suomen upeaa kulttuuria. Pidetään epänormaalina ja ilkutaan, kun joku käy päivittäin tapaamassa vanhempaansa. Aivan kuule tavallista maailmalla ja he ihmettelevät miten jotkut EI näe vanhempiaan niin usein kuin sopii. Asutaan samassa talossa isovanhempien luona ja varmasti käydään syömässä jos vanhemmat toivovat. Siis jos on sinkku eikä ole perheessä toista rakasta, joka myös haluaa kokata ja seurustella... voihan tämä mies perheellisenäkin käydä päivittäin lounaalla vanhempien luona ja illallinen perheen kanssa.
Life is Strange kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten yksinkertasesti vaan heillä on tapana syödä yhdessä päivittäin. Ei se oo niin vakavaa, suomalaisilla on vaan niin hemmetin kova tarve osottaa omaa itsenäisyyttään, "muutin kotoo pois 16-vuotiaana ja nään vanhempia vain pyhinä"Onhan se tosi outoa, jos joku 40-50 v mies ajaa autolla toiselta puolelta kaupunkia joka päivä vanhempiensa luokse oli syy mikä tahansa. Ja tätä jatkunut ainakin yli 10 vuotta. Ei ainakaan mikään menestyvä perheellinen bisnesmies vaan todennäköisimmin joku työtön tai matalapalkkainen ikuinen vanhapoika.
Toiselta puolen kaupunkia? Tehän olette hyvin perillä. Ärsyttääkö kun joku pilaa haukkumisesi? Minusta vaikutat paljon oudommalta kuin tämä mies, kävipä sitten tekemässä mitä vaan siellä sen puoli tuntia päivittäin.
Antaisit olla.
Meillä kaikki naapurit pitävät läpi vuorokauden aivan kaikkina vuodenaikoina kaikkia sälekaihtimia kiinni. Miksi olla ikkunoita, jos ei koskaan halua nähdä niistä ulos tai saada valoa sisään? Ja toisaalta mitä salattavaa normaalissa elämässä on. Elämme vielä kaiken lisäksi todella rauhallisella omakotitaloalueella, eikä kadulla liiku käytännössä koskaan ketään, joka voisi sisälle tiirailla.