Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1041/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuista naapureista: Olen asunut tässä kaksi vuotta. Kaksi vuotta posti on kantanut minulle jonkun Pullan kirjeitä ja lehtiä. Kaksi vuotta olen kantanut niitä takaisin postin asiamiespisteeseen. Nyt en enää jaksa. Lehdet luen ja kirjeet heitän roskiin. Tiedän, se on rikos, mutta en välitä enää. Pulla perkele on itse kiusannut minua jättämällä osoitteenmuutoksensa tekemättä Tallinkille ja ties minne. Varo vaan, Pulla, jos kanta-asiakaskorttisi vielä tulee minulle, minä tilaan sillä sinulle luksusristeilyjä seuraavalle vuodelle viikottain.

Vierailija
1042/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurit mölisee joka ilta. Koko päivän on yleensä hiljaista, mutta kun kello tulee 21 niin sitten alkaa se ovien paukuttaminen, astioiden kolistelu, tömistely ja muu mölinä. Pihavarastossa käydään vähintään 10 kertaa ja joka kerralla ovi pamautetaan täysillä kiinni. Vähän myöhemmin alkaa iltatoimet ja kylppärin peilikaapin narisevaa ovea auotaan kymmeniä kertoja, sieltä otetaan varmaan aina yksi asia kerrallaan. Perheen lapset juoksevat portaissa 21-23 välisen ajan ja sen lisäksi hyppivät kai kerrossängystä alas töminästä päätelle. 23.30 meilläkin päästään nukkumaan kun mölisijät vihdoin rauhottuvat. Ei enää ikinä rivariin.

Minä asun yksitasoisessa rivarissa päätyasunnossa, asunut 16 vuotta. Koskaan ei ole naapurista mitään kuulunut, minulla on vain vähän yhteistä seinää naapurini kanssa. Muutoinkin naapureitani näen hyvin harvoin. Olen tykännyt. Omakotitalo oli turhan iso yhdelle, kesät meni ruohoa leikatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun yksitasoisessa rivarissa päätyasunnossa, asunut 16 vuotta. Koskaan ei ole naapurista mitään kuulunut, minulla on vain vähän yhteistä seinää naapurini kanssa. Muutoinkin naapureitani näen hyvin harvoin. Olen tykännyt. Omakotitalo oli turhan iso yhdelle, kesät meni ruohoa leikatessa.

Eikä rahat riittäneet pitämään sitä.

Jos ei ole paria kymppiä heittää muutamaa kertaa kesässä naapurin kollille, että leikkaa nurmikon, niin on kyllä turha edes haaveilla omakotitalosta - saati ottaa vaivoikseen taloa..

Vierailija
1044/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että huutaa juuri Sinulle.. - oletko Sinä kenties myös vainoharhainen ?..

Vierailija
1045/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuista naapureista: Olen asunut tässä kaksi vuotta. Kaksi vuotta posti on kantanut minulle jonkun Pullan kirjeitä ja lehtiä. Kaksi vuotta olen kantanut niitä takaisin postin asiamiespisteeseen. Nyt en enää jaksa. Lehdet luen ja kirjeet heitän roskiin. Tiedän, se on rikos, mutta en välitä enää. Pulla perkele on itse kiusannut minua jättämällä osoitteenmuutoksensa tekemättä Tallinkille ja ties minne. Varo vaan, Pulla, jos kanta-asiakaskorttisi vielä tulee minulle, minä tilaan sillä sinulle luksusristeilyjä seuraavalle vuodelle viikottain.

Hyvin mahdollista, että Pulla on menehtynyt ja osa kirjeistä ja tilauksista on jäänyt rullaamaan. Kaipa tämä henkilö ihmettelisi muuten miksei hänelle tule tilattuja lehti ja kirjeitä?

Vierailija
1046/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista, että Pulla on menehtynyt ja osa kirjeistä ja tilauksista on jäänyt rullaamaan. Kaipa tämä henkilö ihmettelisi muuten miksei hänelle tule tilattuja lehti ja kirjeitä?

Minä olen tehnyt niin että olen kirjoittanut kuoreen että ”ei asu tässä osoitteessa” ja pistänyt lähimpään kirjepostilaatikkoon. Toimii myös.

Vierailija
1047/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Pulla istu pahnoilla..

Vierailija
1048/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on tasan kaksi viestiä, joille olen nauranut kuollakseni. Tämä on toinen niistä.

Ensimmäinen oli tuolla paljon aikaisemmin se kun kertoi piereskelevästä naisesta joka nauraa ja huutaa anteeksi.

Uskomatonta, mutta minä olen asunut tämän hetkisessä asunnossa 7 vuotta ja vieläkin välillä tulee postia edellisille asukkaille. Eikä muuten auta vaikka päälle kirjoittaa "ei asu osoitteessa" kuten aikaisemmin eräs neuvoi.

Vierailija
1049/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun menen takapihalle, käy naapurin koko perhe kurkkaamassa takaoven ikkunasta mitä teen. Vuoron perään vilahtaa 5 päätä joka ikinen kerta. Enkä edes tee ikinä mitään erikoista.

Kai sä moikkaat niille kaikille?

Vierailija
1050/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitkä ...naapurit:?

Asun maalla, ei niitä ole.

KIVAAAA....

Vierailija
1051/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat suomalaisyritykset ja lehtitalot tilaavat väestörekisteristä ristiinajon asiakasrekisterinsä kanssa. Siitä ilmenevät sekä osoitteen- että hiippakunnanmuutokset. Vaan tämä hiton Tallink ei ole suomalainen yritys. Ei niillä ole edes maksutonta asiakaspalvelua, johon voisin rutkuttaa. Olen tehnyt kaikkeni ja: tiedän, että tämä nais-Pulla on elossa, mutta osoitetta en tiedä. Mutta pennin jeniä en käytä hänen asioidensa hoitamiseen, 52 risteilyä odottaa ensi vuonna, jos Tallinkin kultakortti luukustani kopsahtaa.

Viimeinen toivoni on oikeastaan, että Pullatar lukee tämän ja kokee ahaa-elämyksen.

Vierailija
1052/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, mutta minä olen asunut tämän hetkisessä asunnossa 7 vuotta ja vieläkin välillä tulee postia edellisille asukkaille. Eikä muuten auta vaikka päälle kirjoittaa "ei asu osoitteessa" kuten aikaisemmin eräs neuvoi.

Se kirje pitää viedä myös Postikonttoriin.

Ei riitä että vain kirjoitat em.huomion kirjeen päälle..

Vierailija
1053/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun menen takapihalle, käy naapurin koko perhe kurkkaamassa takaoven ikkunasta mitä teen. Vuoron perään vilahtaa 5 päätä joka ikinen kerta. Enkä edes tee ikinä mitään erikoista.

Kai sä moikkaat niille kaikille?

Näytä perzettäs niille.

Vierailija
1054/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen se naapuri joka matkii muita :D

Aiemmin oon ollut ihan hiljanen mutta sitten jossain vaiheessa palo pinnat siihen että mä jouduin aina hiljasena kuuntelemaan muiden älämölöä niin päätin että rupean sitten vain matkimaan muita ajan kuluksi.

Koen vaan jotenkin epäreiluksi sen että muut sais nauttia siitä että heillä on hiljainen naapuri (=minä) ja sitten taas mä en sais omasta hiljasuudestani palkintona sitä, että mullekin annetaan kotirauha vaan huudetaan ja kiljutaan kuin jossain baarissa. Nykyää en enää kärsi naapurien metelöinnistä ku pidän iteki ääntä nii ei muiden älämölö oo enää ainut mitä kuulen! Ja oon huomannu että kaikista typerimmät huutelut on loppunu ku kai ne tais tajuta miten hyvin asiat kuuluu naapuriin kun kuulivat mun huudot. Aiemmin varmaan luulivat talossa olevan hyvät äänieristykset mutt ei, hiljasuus johtu vaan siitä ku mä olin hiljaa.

Vierailija
1055/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin vanha herttainen pappa menee pihalleen joka aamu klo 6.30 (tiedän tästä koska haen samaan aikaan laatikosta aamulehden) vislaa, ja paikalle lennähtää varis joka ottaa papan kädeltä ruokaa. Kerran ihmettelin ääneen että onpas kesy varis ja pappa sanoi, että hän on ystävä yli kymmenen vuoden takaa, löysi pesästä pudonneen loukkaantuneen poikasen ja piti siitä huolta kunnes se oli terve vapautettavaksi luontoon :,) Ja sen jälkeen se on käynyt päivittäin tervehtimässä.

Eihän varikset ees elä noin pitkään.

Varis elää enintään 17 vuoden ikäiseksi. (Wikipedia). Monet isot linnut elävät noin parikymmenvuotiaiksi.

Vähän hassusti sanottu, vaikka ikä sinänsä pitää paikkansa. Suomessa variksen ikäennätys on 17 v 1 kk 7 pv, rengastettu pesäpoikasena.

https://www.luomus.fi/fi/lintujen-ikaennatykset

Vierailija
1056/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri jättää ruohonleikkuun kesken ja ruohonleikkurin päälle 3h ja tulee takaisin.

1057/3685 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini ulkoiluttaa LISKOA. Kyllä, lisko on terraariossaan, ja miekkonen kärrää sitä hökötystä kuomuttomissa lastenvaunuissa.....

Vierailija
1058/3685 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaappien kolistelu, huutaminen, miesystävän sättiminen, tiskaus keskellä yötä yms. kolkkaus. Kiva kun itse on töissä ja tarvitsee yöunet, kuunnella tuollaista. Ääliöitä. Kymmenen vuotta asunut samassa paikassa ja aina joitain skitsoja ja outoja pareja, tai psyykelääkkeitä vetävä vanha akka. Olis kiva saada joskus joku hiljainen naapuri. Tai en naapureista perusta oikeastaan.

Vierailija
1059/3685 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan naapureita kirjoitti:

Keittiön kaappien kolistelu, huutaminen, miesystävän sättiminen, tiskaus keskellä yötä yms. kolkkaus. Kiva kun itse on töissä ja tarvitsee yöunet, kuunnella tuollaista. Ääliöitä. Kymmenen vuotta asunut samassa paikassa ja aina joitain skitsoja ja outoja pareja, tai psyykelääkkeitä vetävä vanha akka. Olis kiva saada joskus joku hiljainen naapuri. Tai en naapureista perusta oikeastaan.

Syö psyykelääkkeitä? Jos on sairas (mitä ei juuri itse pääse valitsemaan) ja ottaa lääkkeensä, sehän on hienoa ja vastuullista. Paljon pahempi on naapuri, joka tarvitsisi lääkkeitä eikä ota niitä...

Ehkä se psyykelääkkeitä syövä tekee jotain muuta outoa ja häiritsevää, ja siksi mainitsit hänet. Olisit silloin kertonut todellisen häiriön, etkä leimannut lääkkeitä syöviä.

Joo, tiedetään että lääkkeet eivät ole ainoa ratkaisu ja niissä voi olla haittoja jne. (Siitä on omat keskustelunsa.) Mutta on tilanteita, että ihminen on täysin sekaisin ja sekoittaa muidenkin elämän ilman lääkkeitä, ja tilanne voidaan saada kuntoon lääkkeiden avulla. Sen jälkeen, kun olen kahta tällaista tilannetta vierestä seurannut, olen iloinen että on olemassa psyykenlääkkeitä.

Vierailija
1060/3685 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkepapereitakin on tosiaan kertaalleen parikymmenvuotisen urani aikana tultu kysymään päivystyksestä.

tkl

Tämä tuli väärään ketjuun, se ei ollut naapuri. 

No olihan se varmasti jonkun naapuri, että mikäpäs siinä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan