Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: Kuinka usein naiset käytte kampaajalla?

Vierailija
21.02.2018 |

Tämä ei ole mikään provoilu, vaan en ihan vilpittömästi tiedä: Kuinka usein on naisten ns. normaali kampaajallakäyntiväli tai kuinka usein käytte? Tiedän että tähän vaikuttaa moni asia, hiustyyli jne. mutta jotain aikoja..?

Ajan tällä takaa sitä, kun meillä on avovaimon kanssa.. Ei nyt riitaa.. Mutta sanotaan, että olen ihmetellyt kun hän on käynyt kampaajalla viimeksi joskus syksyllä ja aikoo käydä "ehkä ennen kesää"..!? Hän on kuitenkin omillaan toimeentuleva, ulkonäöstään normaalisti huolehtiva työssä käyvä nuorehko nainen.. Niin eikö tuollainen yli puolen vuoden väli ole jo pitkä? Hänellä on pitkätköt hiukset joita hän värjää vaaleaksi.

Olen aiemmin seurustellut parturi-kampaajan kanssa, jonka hiustyyli vaihtui viikottain ja henkilön kanssa joka kävi aina tasaisesti 4 viikon välein kampaajalla.. Toinen ääripää lienee tapailemani nainen joka värjäsi itse hiuksensa ja siskonsa vähän lyhensi latvoja joskus ja hänelle kampaamo oli suorastaan vieras paikka. Itse käyn 5-6 viikon välein ja se on sopiva miehen lyhyille hiuksille..

Joten kiitos. Auttakaa. :)

Mies 31

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kuin 1990-luvun lopulla. Arvostetun kampaajan harjoittelija yritti polttaa päänahkani heidän uudella hiustenkuivaajallaan, eikä aikonut lopettaa vaikka käskin, koska poltti "kun ei se ole vielä ollut tarpeeksi kauan".

Joo. Kiitollisena siitä, että sain pitää hiukseni kampaamon "hyvästä" yrityksestä huolimatta, ei myrkkykäsittelyjä näihin hiuksiin tehdä enää ikinä. Mies leikkaa latvoja parin-kolmen kuukuden välein. Hyvännäköiset ja terveet ovat.

Vierailija
42/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska kävin viimeksi parturi-kampaajalla, se tais olla joku kevätkesä, mutta vuotta en muista, viime vuonna ei ainakaan. Multa aina vaan leikataan pituutta hiuksista pois ja kevennetään, sitten kun alkaa ärsyttämään kesähelteellä kuontalon pituus ja paksuus. Mulla on pitkät hiukset, joissa ei ole mitään muotoonleikattavaa niin ei tarvitse käydä kuin silloin kun huvittaa.

Mies ramppaa kerran kuukaudessa parturissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin ollenkaan, koska en luota kampaajiin enää..

Vierailija
44/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta riidellä tällaisesta aiheesta. Itse käyn kampaajalla hyvin satunnaisesti, saan värjättyä ja tasoitettua hiukset itse, pitkä tukka ilman kerroksia. Jos pitäisi muuttaa mallia tai väriä radikaalisti, menisin kampaajalle. Ihan normaali tuollainen väli on, jos hiukset on vain raidoitettu vaalealla, eikä pituudelle tarvitse tehdä sen kummempia, ei ole mallia, jota pitää kuosissa. En itsekään tasoita omia hiuksiani joka kuukausi. Hiusvärit ovat sitäpaitsi aikamoista myrkkyä, fiksua pidentää värjäysväliä.

Niin ei tästä mitään riitoja olla käyty. Olen vaan vähän ihmetellyt tähän asiaan kohdistunutta yhtäkkistä säästövimmaa.. Koska säästö ei tosiaan tapahdu itse tekemällä, vaan värjäämättä jättämällä.. Mikä ei muuten hyvännäköisessä ja ulkonäöstään huolehtivassa naisessa valitettavasti hivele silmää..

Mies31

Mikset hyväksy naistasi luomuna? Perehdy hieman niiden värjäysaineiden koostumuksiin ja mahdollisiin allergisiin reaktioihin, jotka voivat yllättäen ilmaantua sellaisiinkin päihin, jotka eivät aiemmin ole niille aineille herkistyneet.

Olisit pysynyt sen kampaajan kanssa - tyttiksestäsi on varmaan kiva kuulla vertailuja exään- vai oletko malttanut pitää suusi kiinni...

Vierailija
45/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Oma väri ja kasvatan pitkää jotta saan kauniita kampauksia

Vierailija
46/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä, hyväkuntoinen tukka eikä kaipaa mallin muutosta, niin ei sitä tarvi käydä kuin korkeintaan 2 kertaa vuodessa tasoittamassa latvoja ja poistamassa kaksihaaraisia, jos viitsii. Värjäämässä joutuu sitten käymään useammin, jos ei tykkää juurikasvusta.

Vierailija
47/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi vuodessa. Yleensä kerran. Pitkät hiukset ja niitä käyn leikkauttamassa. Raidat laitetaan aina. Ei mitään radikaaleja raitoja niin siksi pystyn venyttämään käyntejä. Hiukset pysyy nyt tosi hyvinä kun ei koko aikaa tarvi värjäillä.

Vierailija
48/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kampaajalla vaikka joka viikko, mutta nyt 1-2kk välein ja ihan rahan takia, vaikka olen hyvätuloinen,sillä hinta aina hirvittää, joka on 250-300€/kerta.

Vierailija
49/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värjäys olisi suotavaa?" hiuksethan päinvastoin kiittää kun niitä ei väreillä pilaa

Vierailija
50/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis on aloittanut "oma väri takaisin" -projektin. Deal with it.

Vierailija
51/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn noin 1krt/kk, aavistuksen vaaleaksi värjätyt ja pituus puolipitkä, eli ei ihan olkapäille. Mies käy 3 tai 4krt/vuodessa.

Vierailija
52/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt noin puolitoista vuotta sitten. Harkitsen kohta menoa. Pitkät hiukset.  Kampaaja saa sitten napata 10 senttiä latvoista pois.  Poika ja mies käy parin kuukauden välein.

Vierailija
53/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on homo tai /ja kampaaja :D

Vierailija
54/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolipitkä suora tukka, ja leikkautan sen kuuden viikon välein. Tykkään käydä tällä kampaajalla, sillä hiusten lisäksi laitetaan juttelemalla asiat järjestykseen.

Vierailija
55/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt/v. Puolipitkä vaalea (maantieväri). Otan vaaleita raitoja ja leikkautan. Hiukset pysyvät hyvänä kun ei laiteta myrkkyjä jatkuvasti. Ennen otin permiksiä ja se kuivattaa hiuksia.

Vierailija
56/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kampaaja. Ketä miestä kiinnostaa naisen värjäilyt tai pistää korvan taakse värjäysvälit ym?

Vierailija
57/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajia ketuttaa kotivärjäilyt. Tuttavakampaaja muistaa aina moittia kotivärjäilyäni milloin milläkin syyllä. Itse olen lopputulokseen tyytyväinen

Vierailija
58/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vuonna 2003 viimeksi :D omistan pitkät vaaleat hiukset ja serkkuni joka on kampaaja, tasoittaa niitä joskus. Jos värjään teen sen itse.

Vierailija
59/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi ikinä anteeksi, jos mies aloittaisi ja ylläpitäisi riitaa mun kampaajalla käynti ajoistani. Asia selviäisi mahdollisesti sillä, että mies maksaisi nämä käynnit - tai ei, ei sekään. Vain minä päätän koska käyn kampaajalla.

Ps. Naisesi saattaa olla raskaana ja siksi lopettanut värjäämisen tai muuten vaan haluaa terveellisemmän elämän ilman väriaineita.

Vierailija
60/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän joka vuosi kampaajakäynneistä käyttörahat ulkomaanmatkaan, kun en käsittele hiuksiani ja mies vaan tasoittelee latvat aina välillä. Miestä miellyttää, kun minulla on pitkät, paksut hiukset - ja minua taas miellyttää matkailu enemmän kuin hiusten puunaaminen aamulla. Nyt voi vaan heittää tukan nutturalle, letille ja poninhännälle. Säästyy aikaa, hermoja ja rahaa käytettäväksi reissaamiseen.

Meitä on moneen junaan.

(Ja ennen kuin joku tarttuu aiheeseen, mieheni näki minut ensimmäisen kerran meikittä ja letti ponnarilla ja kyllä kelpasi, en siis ole "mammautunut")

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi