Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SInä, joka inhoat talven kylmyyttä tai palelet pakkasella. Miksi et pukeudu paremmin?

Vierailija
20.02.2018 |

Pakkanen on aina pukeutumiskysymys. En tajua näitä valittajia laisinkaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on ihan ok, räntämärkäkeliä en kestä. Inhoan kumisia sadevermeitä ja tonnien goretexvermeisiin ei ole varaa.

Vierailija
2/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työt monessa kohteessa päivän aikana. Se riisuminen ja taas pukeminen on aikaa vievää puuhaa. Kaupassa käydessä tulee liian kuuma ja siellähän ei kehtaa ruveta riisumaan toppahousuja ja muuta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudunkin. Olen ostanut merinovillaa 1000e.

Sinkkumies

Vierailija
4/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mikään vaatemäärä ei riitä ja meillä tuulee aina.

Ja kyllä, kilppariarvot tarkistettu ja ne on kunnossa.

Vierailija
5/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ilma tänäänkin. Oikeat kuteet, niin voi nauttia talvisäästä. 

Kai se kylmältä tuntuu, just nilkat paljaina, tennarit jalassa, ilman pipoa, mutta kaulan ympäri kiedottu matto.

Vierailija
6/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeutuisin "paremmin" pakkasella, mä pukeudun silloin mieluummin lämpimästi.

Vierailija
7/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on ihan ok, räntämärkäkeliä en kestä. Inhoan kumisia sadevermeitä ja tonnien goretexvermeisiin ei ole varaa.

No itse ostin tuommoisen puvun jonka hengittävyys yli 15 000 ja vedenpito 20 000 vaiko toisinpäin n. 250e. On mulla paljon muitakin asuja, kun tykkään käydä kalassa ym. 

Halvimmillaan niitä saa alle satkulla poistomyynneistä keväällä.

Sinkkumies

Vierailija
8/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vaatteita ei olekaan, joilla tuon kylmän viiman saisi pois suljettua. Kilppariarvot ovat lääkärin mukaan viitearvojen sisällä, mutta itse uskon, että ovat kaukana optimaalisesta. Kärsin kylmästä ihan valtavasti. Kesäkuussakin tarvitsen kunnon untuvatakin.

Vierailija
9/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyynet aurinkoiset pakkaspäivät ovat ihan mukavia, mutta ne tuuliset märät pimeät lumettomat nollakelit on helvetistä, hyvästä varustuksesta huolimatta. Pukeutuminen ei tuo valoa pimeyteen.

Vierailija
10/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pukeudun. Se, mitä inhoan, on kauhea pukemisrumba aina uloslähtiessa ja se, että naama jäätyy. Hiihtomaskia en kehtaa ihmisten ilmoilla pitää ja siksi naamaa paleltaa. Siihen ei paljon lämpökerrasto, villasukat ja lämmin ulkoiluasu, karhareuhka ja -rukkaset auta.

Vierailija
11/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi topata itsensä, mutta kasvot on hankalampi. Naama jäätyy ja se v*tuttaa suunnattomasti.

Vierailija
12/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pukeudun. Se, mitä inhoan, on kauhea pukemisrumba aina uloslähtiessa ja se, että naama jäätyy. Hiihtomaskia en kehtaa ihmisten ilmoilla pitää ja siksi naamaa paleltaa. Siihen ei paljon lämpökerrasto, villasukat ja lämmin ulkoiluasu, karhareuhka ja -rukkaset auta.

Ei kukaan tunne sinua, jos on naama piilossa.

Sinkkumies

Vierailija
13/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Think positive.

Sinkkumies

Vierailija
14/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän varmaan tarvitsee niitä kuvittelemiaan "myrkyllisiä katseita" ;)

Vierailija
15/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia vaatteita ei olekaan, joilla tuon kylmän viiman saisi pois suljettua. Kilppariarvot ovat lääkärin mukaan viitearvojen sisällä, mutta itse uskon, että ovat kaukana optimaalisesta. Kärsin kylmästä ihan valtavasti. Kesäkuussakin tarvitsen kunnon untuvatakin.

Naapurit katsoo oudosti kun kesälläkin pesen, tai siis kuivatan pyykkinarulla paksuja talvivaatteita, fleece kerrastoja, villasukkia yms.

Töissä pakkasvarastossa...

Vierailija
16/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurit katsoo oudosti kun kesälläkin pesen, tai siis kuivatan pyykkinarulla paksuja talvivaatteita, fleece kerrastoja, villasukkia yms.

Töissä pakkasvarastossa...

Eikö siellä tuu kylymä?

Sinkkumies

Vierailija
17/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko tarpeeksi iso huppu? Se loisi naaman ympärille lämmittävän ilmapatjan, joka ei kaikista tuulista pyyhkiytyisi pois. Ei tietty suoraan edestä tulevaan viimaan auta, mutta suurimmalta osin.

Vierailija
18/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaskuntosi ja verenkiertosi taitaa olla heikohkot. Kaikki ei ole kilpirauhasen vika.

Vierailija
19/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tunne sinua, jos on naama piilossa.

Sinkkumies

Niin ja näyttäisin pankkiryöstäjältä.

Vierailija
20/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen sisälläkin. Oli vaatteita enempi tai vähempi. Ja jalkani ja käteni ovat aina kylmät. Verenkierto häiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä