Suositelkaa hyviä tv-sarjoja!
En katso telkkaria lainkaan normaalilla tavalla eli katselen sarjoja vain netistä (Yle areena, ruutu.fi, katsomo). En omista mitään maksullisia tilauksia kyseisillä sivustoilla enkä esim. Netflixiä.
Löydän siis katsottavaa lähinnä sattumalta selailemalla suosituimpia ohjelmia, mitä nyt joskus näkee jossain mainoksia alkavista uusista ohjelmista.
Hyviä sarjoja mielestäni ovat olleet mm.
Silta
Vallan linnake
Rouva Ministeri (vain tätä voi tällä hetkellä katsoa)
Kosto
Mitäs kevään ohjelmistossa olisi sellaista, joka minulle sopisi? :)
Kommentit (31)
Haluatko miljonääriksi tv-visailua tuli katseltua kun oli nämä julkkikset siellä pelailemassa. Muutoin en ymmärrä mitä ihmeellistä ko visassa on, tylsä kuin mikä: kysymyksiä kysymysten perään ja yritetään arvailla joo, jaa, ei, poissa.
Nuo on Netflixissä (mutta saattaa löytyä muualtakin)YouTubesta ehkä? .. Doctor Who, land grils, uusi Sherlock, trailerpark boys,Grand hotell, the returned, the crown, Bojack horseman. :D siinä ainaki muutama
Mun mielestä tykkäät poliittisista draamasarjoista yms. Suosittelen The house of cardsia, mutta en oo varma, voiko tota kattoa muualta kuin netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tykkäät poliittisista draamasarjoista yms. Suosittelen The house of cardsia, mutta en oo varma, voiko tota kattoa muualta kuin netflixistä.
Kiitos. Ehkä joskus innostun vielä netflixin hankkimaan, joten laitetaan korvan taakse!
Vierailija kirjoitti:
Temptation Iceland
Eihän siitä ohjelmasta tulis mitään ellei saisi hillua alasti lämpimässä.
Kotimaisista : Uusi päivä , tulee Ma- Ke TV 2 Klo 20.00.
Ulkolaisista : Tohtori Foster, tulee tänään , siis Keskiviikkoisin TV 1, klo 21.00
Doctor mikälie, ke iltaisin. Tänään tokavika jakso. Englantilaista laatua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihmeellinen kuvaustapa, liikaa lähikuvia ihohuokosista, mutta muuten ihan ok sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihmeellinen kuvaustapa, liikaa lähikuvia ihohuokosista, mutta muuten ihan ok sarja.
Hauska, kun se muikkeli löysi miehensä huivista vaalean hiuksen ja sen perusteella alkoi epäillä jotain. Olin nimittäin juuri paria päivää aikaisemmin alkanut ihmettelemään, miksi mieheni mustissa aluspaidoissa on niin paljon ihan outoja hiuksia!😂😂😂
Metsolat