Suositelkaa hyviä tv-sarjoja!
En katso telkkaria lainkaan normaalilla tavalla eli katselen sarjoja vain netistä (Yle areena, ruutu.fi, katsomo). En omista mitään maksullisia tilauksia kyseisillä sivustoilla enkä esim. Netflixiä.
Löydän siis katsottavaa lähinnä sattumalta selailemalla suosituimpia ohjelmia, mitä nyt joskus näkee jossain mainoksia alkavista uusista ohjelmista.
Hyviä sarjoja mielestäni ovat olleet mm.
Silta
Vallan linnake
Rouva Ministeri (vain tätä voi tällä hetkellä katsoa)
Kosto
Mitäs kevään ohjelmistossa olisi sellaista, joka minulle sopisi? :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doctor mikälie, ke iltaisin. Tänään tokavika jakso. Englantilaista laatua.
Siinä on ihmeellinen kuvaustapa, liikaa lähikuvia ihohuokosista, mutta muuten ihan ok sarja.
Hauska, kun se muikkeli löysi miehensä huivista vaalean hiuksen ja sen perusteella alkoi epäillä jotain. Olin nimittäin juuri paria päivää aikaisemmin alkanut ihmettelemään, miksi mieheni mustissa aluspaidoissa on niin paljon ihan outoja hiuksia!😂😂😂
Taisi olla vielä joku tyttömäinen huulirasva sitä ennen, minkä vaimo pisti merkille ja sitten seuraavaksi se pitkä hius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doctor mikälie, ke iltaisin. Tänään tokavika jakso. Englantilaista laatua.
Siinä on ihmeellinen kuvaustapa, liikaa lähikuvia ihohuokosista, mutta muuten ihan ok sarja.
Hauska, kun se muikkeli löysi miehensä huivista vaalean hiuksen ja sen perusteella alkoi epäillä jotain. Olin nimittäin juuri paria päivää aikaisemmin alkanut ihmettelemään, miksi mieheni mustissa aluspaidoissa on niin paljon ihan outoja hiuksia!😂😂😂
Taisi olla vielä joku tyttömäinen huulirasva sitä ennen, minkä vaimo pisti merkille ja sitten seuraavaksi se pitkä hius.
Huulirasvaa en ole vielä löytänyt! 😂😂😂
Keskusteluohjelman aatelistoa on ehdottomasti SKAVLAN. Ihan helmi 😀 Lepppoisa tunnelma ja hyvät vierailijat.
Pasila on minun mieleeni. Erinomaisesti käsikirjoitettu sarja.
Doctor Foster minulla myös, Hiljainen todistaja pe- ja la.
Torstaisin eduskunnan kyselytunti. Draamaa ja valehtelua oikea saippuasarja.