KAUNIS ELÄMÄ Avalla nyt!
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Tarja Smuran valintaa aikoinaan missiksi en ymmärtänyt. Enkä ymmärrä vieläkään.
Muutoin varmaan katsottava sarja.
Mun mielestä Tarja oli missivuotenaan kaunis, eikö se pärjänny ihan kohtuullisesti Miss Universumi -kilpailussa?
Koskahan alkaa Lolalta taas omakehu.
Silloin kun se on lihava, niin lihavuus on jees. Sitten kun se joskus laihtui, haukkui lihavat. Kaksinaamainen nainen ollut minust aina.
Itse pidän tuosta Lenitan kertomasta asiasta. Siitä on vain muutaman vuosikymmen, kun olimme itse todella huonossa jamassa. Suomen nousu on ollut oikeasti ihme. Mutta nyt olemme taas menossa alaspäin ja kovaa. Maa on rappeutumassa, arvot ovat hukassa. Rikollisuus lisääntyy, rahaa jaetaan surutta epäterveisiin kohteisiin. Kiitos EU:n ahneuden. Ja voihan se sota olla taas edessä. Ei kannata tuudittautua liikaa nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tarja oli missivuotenaan kaunis, eikö se pärjänny ihan kohtuullisesti Miss Universumi -kilpailussa?
Ei pärjännyt. Roikotti siellä päätään ja katseli varpaitaan, ja oli "anteeksi että olen täällä" asenteella siellä.
Maitojunalla tuli, ihankuin Rennynkin luota.
Pääsis toi Lenita pois jo sieltä juoksuhaudasta lottien kanssa. Ärsyttävää keuhkoamista.
Luulin että nuo missit avautuvat esim. paineista kulissien takaa ja kertovat uransa/elämänsä eri vaiheista.. Sen sijaan ainakin eka jakso menee siinä,kun Lenita paasaa sodasta ja lotista. Kyllä vaihtui kanava. Yle-areenasta löytyy kyllä mielinmäärin dokumentteja sota-ajasta,jos sitä settiä olisin nyt vailla.
Hahah! Riitta Väiskänen kysyy onko lenitalla ollut jo menopaussi :D
Minä olisin jättänyt pois Lotta Näkyvän ja Heidi Sohlbergin. Ehkä myös Pian (vaikka onkin menestynyt USA:ssa).
Tilalle jotkut näistä:
Anne Pohtamo, Johanna Raunio, Pirkko Mannola, Virpi Miettinen, Sirpa Viljamaa, Anna-Liisa Tilus, Tiina Vierto, Tanja Carpelan, Vanessa Forsman, Satu Tuomisto.
Ihan noita uusimpia missejä ei olisi tarvittu, ne on tuoreemmassa muistissa eivätkä ole paljon muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Lenita haukkuu vasemmistolaisia ja taistolaisia. Oikeistolainen noita-akka.
Miksei sais haukkua? Ne ei ansaitse muuta kuin haukut! Ne olis vienyt meidät takaisin Neuvostoliittoon, etkö ymmärrä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjännyt. Roikotti siellä päätään ja katseli varpaitaan, ja oli "anteeksi että olen täällä" asenteella siellä.
Oli kyllä kynmenen parhaan joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että nuo missit avautuvat esim. paineista kulissien takaa ja kertovat uransa/elämänsä eri vaiheista.. Sen sijaan ainakin eka jakso menee siinä,kun Lenita paasaa sodasta ja lotista. Kyllä vaihtui kanava. Yle-areenasta löytyy kyllä mielinmäärin dokumentteja sota-ajasta,jos sitä settiä olisin nyt vailla.
No Lenitahan juuri kertoo elämänsä eri vaiheista. Syntyi juuri ennen sotaa, lapsuusvuodet menivät sodan jaloissa. Kun valittiin Suomen Neidoksi, teki taas töitä sotaveteraanien ja -invalidien hyväksi. Ja sitten perusti oman yrityksen ja kiersi shownsa kanssa eri puolilla maailmaa edistämässä suomalaisuutta ja suomalaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, enpä nyt oikein tiedä...
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/saturday-night-live/uutiset/artikkel…
Lenitan elämä tuossa porukassa varmasti vertaansa vailla. Vaikka alkaa jo ikä painaa ja mielipiteet monissa asioissa hyvin päinvastaisia kuin itsellä, niin pakkohan se on myöntää, että on varmasti tuon porukan kärkikastia älykkyydessä. Lotta Näkyvä myös älykäs, mutta ei yhtä ristiriitainen tai kärkäs kuin Lenita. Lenita myös karismaattisempi juurikin persoonansa vuoksi.
Riitan elämä myös mielenkiintoisimmasta päästä, myös menestynyt urallaan. Ei kuitenkaan niin skarppi kuin Lenita, pikemminkin hömelö.
Tämän ketjun perusteella ohjelma ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta. Ehkä katson vasta 2. jakson. En jaksaisi kuunnella koko jaksoa sotamuisteloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kynmenen parhaan joukossa.
Juuri näin. Niitä ei montaa ole, joten on siten yksi parhaiten menestyneistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä Anne Pohtamo?
Lomamatkalla kuvausten aikaan. Riitta Väisänen kertoi jossakin haastattelussa kysyneensä häntäkin mukaan, mutta ei nyt päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Lenitahan juuri kertoo elämänsä eri vaiheista. Syntyi juuri ennen sotaa, lapsuusvuodet menivät sodan jaloissa. Kun valittiin Suomen Neidoksi, teki taas töitä sotaveteraanien ja -invalidien hyväksi. Ja sitten perusti oman yrityksen ja kiersi shownsa kanssa eri puolilla maailmaa edistämässä suomalaisuutta ja suomalaisia tuotteita.
Eli ketjusta saakin ihan väärän kuvan? Luulin, että Lenita paasaa pelkästään sodasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku muu, kun männävuosien missit muistelee? :D
Miks ainataan porataan...
Kattokaa nyt edes eka jakso ja sitten haukkukaa. Jännä, kun pitää teilata koko ohjelma heti.
Kauneus on Suomessa vaikea aihe, heti sen perässä tulee kateus ja se on niin Rumaa.