KAUNIS ELÄMÄ Avalla nyt!
Katsooko joku muu, kun männävuosien missit muistelee? :D
Kommentit (337)
Oisko Lenitalla sen ajan ohjeistus kuin ennen muinoin diivoilla manner-Euroopassa, että koko naaman hauskuus tuo ryppyjä, joten kasvojen ilmeet pitää hallita? :)
Ei nois teijän tw-ohjelmissanne oo mitään katottavaa, nyt mä luottelen teille parhaat tw-ohjelmat. Simposnit, kauhuelokuvat, kaikki aaveisiin liittyvät ohjelmat, murhien meediot, täydelliset naiset, uutiset, midnihgt sun, my sister of mine, ja siinä kaikki tältä erää. Siinä on parhaimmat. Ai niin yks puuttu, macleodin tyttäret. Sitren siinä kaikki nyt.
Teija Vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenitalla vain alaleuka liikkuu, posket ei tärähdäkään.
No sitä minäkin ihmettelin miten osaakin puhua vain alaleuallaan ja alahampaat ojossa koko ajan!
What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks keskustelu Heidi Smurasta ja Renny Harlinista on poistettu? Kiinnostaa mitä se Heidi Smura oikein näki Harlinin tekevän 🤔
Kuka?
No kuka, en mäkää tajuu noita, et mitä ne kirjoittaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Lenitahan on noista yliveto. Joka asiassa.
Mää oon yliveto joka asiassa, ellet sattunut tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin jättänyt pois Lotta Näkyvän ja Heidi Sohlbergin. Ehkä myös Pian (vaikka onkin menestynyt USA:ssa).
Tilalle jotkut näistä:
Anne Pohtamo, Johanna Raunio, Pirkko Mannola, Virpi Miettinen, Sirpa Viljamaa, Anna-Liisa Tilus, Tiina Vierto, Tanja Carpelan, Vanessa Forsman, Satu Tuomisto.
Ihan noita uusimpia missejä ei olisi tarvittu, ne on tuoreemmassa muistissa eivätkä ole paljon muuttuneet.
Samaa mieltä. Myös Päivi Uitto ja Sari Aspholm kiinnostaisi. Eivät ole lehtien sivuilla niin kuin monet muut.
Päivi elää Kuusamossa ja Sari Puerto de la Cruzissa ja mennyt uudelleen naimisiin aikoja sitten.
En ole koskaan ymmärtänyt, millä kriteereillä Päivi Uitosta aikoinaan tuli Miss Suomi.
M35
Oon mä!
Carmen mäkinen oli paljon kauniimpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Anne Pohtamo?
Lomamatkalla kuvausten aikaan. Riitta Väisänen kertoi jossakin haastattelussa kysyneensä häntäkin mukaan, mutta ei nyt päässyt.
Anne ei halua enää pöyhiä jacques de la fontaine-casea.
ANNEN MIEHELLÄ ON RAHAT:ANNE TEKEE KUIN (R.KAS)MIES PYYTÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenita vois olla enämpi huolissaan siitä mitä Suomelle on tapahtumassa.
Rikkain prosentti haalii ittelleen kaikki kakkupalat, yhdessä rakennettu hyvinvointi-Suomi alkaa olla muisto vain.
Luvut ja matematiikka harvoin sopivat yhteen tuollaisen ideologisen ja idioottimaisen suusta vaahtoamisen kanssa. Katsopa valtion budjetin ylivoimaisesti suurin menoreika, niin huomaat kyseessa olevan sosiaalimenot. Kuinka paljon luulet sen rikkaimman prosentin niista itselleen haalivan?
Rikkaat nauttivat puoli-ilmaisesta terveydenhuollosta ja päivähoidosta ihan kuten muutkin. Lisäksi he saavat lapsilisiä ja äitiyspäivärahoja. He käyvät ilmaiseksi koulut ja yliopistot.
Vertailun vuoksi kerrottakoon vielä, että työttömyysturva maksaa noin kolme miljardia. Yritystukia eli tukea omistavalle luokalle, maksetaan vuodessa neljä miljardia.
Myös köyhät nauttivat puoli- ilmaisesta terveydenhoidosta ja saavat lapsilleen ilmaisen päivähoidon. Saavat myös lapsilisät ja äitiyspäivärahan ja mikä parasta: saavat ilmaisen peruskoulutuksen ja yliopiston. Hyvä Suomi!
vaan toinen noista tarvii ne lisät ja ilmaset koulut. jesus...
Ja vain toiset maksavat niistä kunnon taksaa. Verojen muodossa nimittäin. Jesus...
Vierailija kirjoitti:
Carmen mäkinen oli paljon kauniimpi
Mää oon viel kauniinpi kuin carmen!
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoden missi oot?
Tän vuoden!
Tarja Smura ehdottomasti missiaikoinaan kaunein missi, ikinä. Nauravasilmäinen ja luonnollinen. Hymy tuntui tulevan sydämestä saakka. Sijoittui Universumeissa hienosti yhdeksänneksi. Suomen lehdistössä puhuttiin iltapuvun pudottaneen Tarjan kuuden kärjestä.
No sitä minäkin ihmettelin miten osaakin puhua vain alaleuallaan ja alahampaat ojossa koko ajan!