Ihminen joka peruu itse ehdottamiaan tapaamisia. Mistä johtuu?
Olen tutustunut tällaiseen ihan mukavaan ihmiseen, mutta hänessä on yksi erityisen ärsyttävä piirre. Tämä ihminen nimittäin ehdottaa tapaamisia kahveja, leffaa yms, mutta usein aika viime tipassa soittaa/ilmoittaa, ettei hänelle sovikaan. Voisiko joku valaista miksi näin? Olen koittanut asiaa tiedustella, mutta kunnollista vastausta en ole saanut. En tajua, mikä järki ehdottaa, jos ei kerran sovi.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Eikö hän kerro syytä, miksi ei pääsekään? Mikä siinä on sinusta käsittämätöntä?
Totta kai voi tulla yllättäviä esteitä. Ja koska kyse tosiaan on yllättävästä esteestä, sitä ei määritelmällisesti edes VOI ennakoida siinä vaiheessa, kun sopii tapaamista.
Niin siis ehkä muotoilin huonosti. Käsittämätöntä on lähinnä se, että tämä on usein toistuvaa ja tapahtuu viime tipassa. Eikä sieltä muuta selitystä tule kuin tyyliin "en nyt pääsekään". Ap
Pyörittää kahta tai useampaa suhdetta etkä ole ensimmäinen valinta seuraksi jos tapaamiset menee päällekäin.
Hän voi olla masentunut.
Haluaisi lähteä, mutta kun hetki koittaa, ei jaksakaan.
Mä teen just noin. Kännissä lupailen ties mitä menoja ja krapulassa perun niitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi olla masentunut.
Haluaisi lähteä, mutta kun hetki koittaa, ei jaksakaan.
Ei tarvitse edes olla masentunut vaan ihan laiska. Joskus itsekin meinaan viime hetkellä perua vaikkei ole syytä siihen (en siis kuitenkaan peru). Joskus kun kuulee, että juhlat tai tapaaminen tmv onkin peruttu, olen helpottunut 😅 ja sitten ihmettelen, miksi mulla ei ole kavereita 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pyörittää kahta tai useampaa suhdetta etkä ole ensimmäinen valinta seuraksi jos tapaamiset menee päällekäin.
No tässä ei nyt ole kyse mistään tällaisesta kuviosta vaan ihan kaverista. Ap
Luultavasti hän on saanut parempaa seuraa.
Jos se on mies, se on tossun alla. Erittäin ärsyttävää. Ei sellaisen kutsuja ja ehdotuksia viitsi enää ottaa tosissaan.
Ei vaan pääse, oikeasti. Ei pääse ajoissa ovesta ulos. Ihan sama mitä kivaa olisi aikonut. Siksi ilmoittaa viime tipassa, että on viimeiseen saakka kuitenkin aikonut...
Mä olen just tällainen, ihan helevettiä koko elämä.
Heikko elämänhallinta. Itsekurin puute.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pääse, oikeasti. Ei pääse ajoissa ovesta ulos. Ihan sama mitä kivaa olisi aikonut. Siksi ilmoittaa viime tipassa, että on viimeiseen saakka kuitenkin aikonut...
Mä olen just tällainen, ihan helevettiä koko elämä.
...siis ilmoittaa viime tipassa, koska on aikonut ja yrittänyt lähteä. Ei suunnitellut etukäteen jättävänsä menemättä.
Tää voi olla aika radikaali ehdotus mutta kysyt siltä ja vaadit vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tää voi olla aika radikaali ehdotus mutta kysyt siltä ja vaadit vastauksen.
Kysytty on. Vastausta ei saa. En tiedä miten sitä erityisemmin vaatisin. Ap
Ok, kiitos vastauksista. Ehkä kyse tosiaan sitten on siitä, että hän ei vaan saa mitään aikaiseksi. En tiedä, että kuinka kauan tällaista jaksaa, kun kuitenkin omat menoni järjestän niin, että ehdittäisiin nähdä. Harmi Ap
No miksi mietit ja kyselet täällä? Tuskin tuo ihminen muuttuu, jos tähän asti on käyttäytynyt noin. Jos välttämättä haluat vielä tavata, pyydä se kotiisi ja ole sillä asenteella, että sulle on ihan kiva jos se tulee, mutta ei haittaa jos ei saavukaan.
Vierailija kirjoitti:
No miksi mietit ja kyselet täällä? Tuskin tuo ihminen muuttuu, jos tähän asti on käyttäytynyt noin. Jos välttämättä haluat vielä tavata, pyydä se kotiisi ja ole sillä asenteella, että sulle on ihan kiva jos se tulee, mutta ei haittaa jos ei saavukaan.
Kyselin ihan mielenkiinnosta, että jos täältä löytyy ihmisiä, jotka tekee tätä samaa. Halusin tietää miksi näin. Omalta kaveriltani en vastausta saa vaikka kysynyt olen. Mutta joo, ei kai enää pidä sopia mitään, niin ei joudu pettymään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tamperelainen.
Ei ole tamperelainen. Onko Tampereella tapana nämä viime hetken oharit? Ap
Minulla on juuri tuollainen ystävä, peruu aina kaiken. Ihan sama ollaanko sovittu tapaaminen kahdestaan vai solla porukalla, peruu aina. Sitten kuitenkin itse ehdottaa tapaamisia ja peruu nekin. Ihan uskomaton tyyppi. On jatkunut jo useita vuosia tämä toiminta.
Nyt en ymmärrä. Eikö hän kerro syytä, miksi ei pääsekään? Mikä siinä on sinusta käsittämätöntä?
Totta kai voi tulla yllättäviä esteitä. Ja koska kyse tosiaan on yllättävästä esteestä, sitä ei määritelmällisesti edes VOI ennakoida siinä vaiheessa, kun sopii tapaamista.